Weersverwachting jaarwisseling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowboy

Registered User
Hier in het noorden is het nu zeer goed weer.
Zon en weinig wind,heeft die man daar boven eindelijk een keer naar ons geluisterd,(bigg) plezier(yes)

Dat moet je nooooit zeggen!
Altijd als je zoiets zegt slaat het meteen weer om!

xxx

(hier bewolkt, droog en een zacht briesje)

terryb

Registered User
Eigenlijk doelde ik meer op of de shell niet geheel schuin of krom gaat nadat ie is afgeschoten..

Ik begrijp het, met harde wind kan het een vuurpijl juist versnellen met wind mee. Met tegenwind blijft het hangen, da's met een shell ook het geval. Als het echt stormt dat de wind van overal komt of zelfs horizontaal waait zou ik dus echt oppassen met die dingen. (ligt er ook aan hoe groot en krachtig die shells van je zijn - ik maak me daar meer zorgen om dan de doorsnee pijl)

ifeelfine

Registered User
Weersverwachting KNMI

zondag 31 december en maandag 01 januari 2007
Rond de jaarwisseling veel wind en vooral in het oosten regen.
In het uiterste zuiden kan eerst nog een enkele bui vallen. Verder is het droog, maar bewolking overheerst. 't Is een graad of 10. De wind is matig, aan de kust krachtig. Vanavond gaat het bij een aantrekkende wind opnieuw regenen, het eerst in het westen. Tijdens de jaarwisseling regent het waarschijnlijk alleen nog in het oosten, maar elders moeten we rekening houden met een enkele bui. Boven land wordt de wind vrij krachtig, in de kustprovincies krachtig tot hard en is er kans op zware windstoten (tot 85 km/uur). In het Waddengebied kan de wind mogelijk even stormkracht bereiken. Nieuwjaarsdag is het wisselend bewolkt met vooral in het zuiden nog een enkele bui. De temperatuur ligt zowel 's nachts als overdag rond 9 graden. De wind is west, matig tot vrij krachtig, 4 tot 5 en aan de kust en op het IJsselmeer krachtig tot hard, 6 a 7, in het Waddengebied eerst nog stormachtig 8.

ZIet er dus best redelijk uit, ben nu voorbereidingen aan het nemen om alles straks goed vast te zetten enne Freddy denk je nu echt dat wij kruitverslaafden NIET zullen steken??????

Ik heb mijn eerste ronde er al op zitten

Maar je ik ben blij dat ik geen grote pijlen heb dit jaar want dat zal idd nogal problematisch worden

Feuerwerk

Registered User
Je doet er niks tegen...het weer. Let gewoon goed op en met sterke wind zeker geen pijlen en shells. Boven frankrijk en boven england zitten Flink wat buien die rap deze kant uitkomen dus be prepared

thehitman

Registered User
Op weeronline word vermeld dat het tijdens de jaarwisseling droog is in het land, behalve in het oosten, daar kan nog een enkele bui vallen, het enigste probleem is de wind. (mad)

Laatst bewerkt:

Mol69

Registered User
Even een vraagje voor jullie (ben zelf een onbenul qua vuurwerk), wij hebben hier enkele pijlen (niets zwaars, van Alpeco assortimentspakken), en we krijgen een voorspelling van ongeveeer 5 beaufort...

Is het veilig om deze pijlen af te schieten, of denken jullie dat het te gevaarlijk gaat zijn?

fototje:

Image005.jpg

olaf81

Registered User
nu nog goed weer hier in den haag,vanavond regen,maar het zou (zeggen ze)in late avond vanuit het westen weer droog worden, iig wens ik iedereen een gelukkig en knallend 2007:)

reuzenkind

Registered User
Hier in Den Haag is de barometer alweer aan het oplopen en de wind aan het afnemen.... positief blijven denken!! , het negatieve komt vanzelf als het zo uitkomt (win)

Dat kan ik alleen maar beamen. Het gaat de goede kant op hier! Weinig wind, geen regen! Ik klop het gelijk af ;)

olaf81

Registered User
hmmm dit las ik net op www.buienradar.nl

De weersverwachting van het KNMI geldig tot morgen middernacht.

Opgesteld op zondag 31 december 2006 om 14.20 uur.

Rond de jaarwisseling veel wind en VOORAL IN HET OOSTEN regen.

In het uiterste zuidoosten kan eerst nog een enkele bui vallen. Verder is het droog, maar bewolking overheerst. 't Is een graad of 10. De wind is matig, aan de kust krachtig.

Vanavond gaat het bij een aantrekkende wind opnieuw regenen, het eerst in het westen. Tijdens de jaarwisseling regent het waarschijnlijk alleen nog in het oosten, maar elders moeten we rekening houden met een enkele bui. Boven land wordt de wind vrij krachtig, in de kustprovincies krachtig tot hard en is er kans op zware windstoten (tot 85 km/uur). In het Waddengebied kan de wind mogelijk even stormkracht bereiken.

ziet er dus toch nog vrij goed uit hier in het westen:)

terryb

Registered User
Crap, het was net nagenoeg windstil bij en droog ook de afgelopen uren.

Ik zag al wat jongens hun cakes en pijlen afsteken (het is aanstekelijk) dus ik pakte ook m'n pijlen uit om naar buiten te gaan: stortbui. Zag net ook de weerbericht op het nieuws: het gaat hard regenen en waaien, nou ze hebben dit keer gelijk met hun weerbericht (con)

Mitch

Registered User
Begint hier ook al te regenen (Oldenzaal - In Twente dus) baal er zo van. nu dan maar hopen dat het rond 00:00 uur droog is heb nog heel wat mooie dingen af te steken!!! en donders harde wind echt gevaarlijk zag net een paar cakes die werden half gewoon horizontaal gelanceerd. pas dus op mensen!!!

zag dat het pas rond half 12 droog zou worden!!

bmxxx

Registered User
Jah leuk
hele dag droog, word het avond
gaat het weer regenen, echt altijd in nederland.(mad)

Hier in de buurt van Hoorn (NH) regent het dus,
Ik hoop dat het niet te lang duurt,
anders word het geen leuke jaarwisseling vrees ik

voor de mensen waar het wel droog is vanacht,
en eigelijk ook waar het regent,
FIjne jaarwisseling toegewenst,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan