Weersverwachting jaarwisseling

Status
Niet open voor verdere reacties.

michel0911

Registered User
het was klote !!

het regende hier tot half 1...

ik had 2 chainthunders en 1tje moest ik 2 x aansteken....omdat ie nat was geworden....

het weer was wel een behoorlijke domper hoor !

brian the freak

Registered User
Amsterdam zuidoost vanaf 23:30 tot 00:15 compleet noodweer. Daarna klaarde het gelukkig op en ging de wind ook liggen. om 1:15 kon ik met helder weer volle maan en zonder wind in alle rust van mijn doosje arine 250 pijlen genieten.

Chrissie81

Registered User
Ik heb het oud en nieuw in goirle gevierd, wel stevige wind, verder tot 0.45 nog geen regen gehad. Heb echt een heerlijke stookdag gehad. Had nog iets van 30 pijlen toen het erg hard begon te regenen om 0.45 uur. Gelukkig was het 1.15 uur weer aardig droog en heerlijk van me pijlen kunnen genieten ondanks de best harde wind. Geen problemen mee gehad gelukkig.(bigg)
Al met al weer een heerlijk uiteinde!!

michaelmbg

Registered User
Hier in Middelburg viel het weer ook mee het was rustig geen harde wind zoals de weersvoorspellingen en ook geen echte harde regen gehad enkel wat motregen maar dat mocht de pret niet drukken.
De pijlen gingen alle goed de lucht in en is zonder ongelukken gelukt.

Kortom een prachtig uit einde van 2006 was het zeker en een mooi begin voor 2007 en nu volgas door 2007 heen zodat we kunnen knallen naar 2008 (bigg)

remio

Registered User
nijkerk, hele dag droog en begon rond kwart voor 9 te regenen.... half 11 weer droog tot aan kwart voor 12.(frown)

toch maar iets gedaan om 12 uur en daarna gestopt...... om kwart voor 1 ongeveer begon het droog te worden en hebben we de zinnen verzet en zijn we toch mssr weer naar buiten gegaan hopende dat het droog bleef. dat ging lekker en hebben toen tot 2 uur ongeveer doorgestookt. niet ideaal maar wel een lekkere afsluiter gehad(yes)

gr

saljo

Registered User
In Vlissingen hebben we geluk gehad dat die flinke bui om half twaal was en niet 'n half uur later. Tijdens jaarwisseling vrijwel droog maar wel redelijk wat wind. Al 't vuurwerk succesvol afgestoken!! (smile)

KobeBryan

Registered User
In Halfweg (tegen Amsterdam-West) was het overdag droog met een behoorlijke wind. Het kostte erg veel moeite om alles aan te krijgen...
In de avond begon het rond half 9 te regenen, af en toe redelijk hard. Iets voor half 12 een dikke harde stortbui die gelukkig maar een kwartier of zo aanhield. Sindsdien helemaal droog (dus ook om 0:00). Echt een toptiming dus! (spinny) De windkracht was toen nog steeds niet ideaal, dus het was nog steeds lastig om je spul aan te krijgen. Maar goed, op zo'n moment doen aansteeklonten wonderen he (win)

zuen

Registered User
In sassenheim(waar ik met O&N was) was het weer ook niet te doen, heel veel en hele harde wind.ik stak een 500grammertje af(lynx van diamond)en die woei zelfs weg toen ben ik maar vlinders af gaan steken en de rest wat ik overheb bewaar ik voor een showtje in de zomeravonden. oja er waaide nog een zink901 om van iemand en toen zat er een fikse deuk in een auto(mad).

lowlevel

Registered User
In Belgie (westen): hevige regen om 00u05... duurde ongeveer een half uurtje...

Mn vuurwerk is toch nog de lucht ingegaan (een appartement naast een drukke weg is niet geschikt) nadat we een goeie locatie hadden... was wel al 03u dan...pfff, toffe mensen allemaal...
Volgend jaar doe ik het ergens waar we om 00u exact kunnen knallen onbeperkt veel...

myrmidon

Registered User
Tilburg,
Gehele dag droog met af en toe zon, tempratuur was super.
12 uur lekker stoken. mijn Jorge JW 418 en 350 gedaan,
Half 1 begon het te regenen met af en toe een flinke stortbui en dat ging door tot 4:00.
Heb heel veel over, dus volgend jaar weer wat minder investeren (Wat ik ieder jaar roep :p)

Maar deze Oud&Nieuw was dramatisch te noemen!

skupje

Registered User
Hier in Zutphen hebben we vanaf 00.00uur kunnen stoken, wel af en toe een klein buitje. En tegen 00.45 uur veel wind dus moesten we wachten met de pijlen, ze gingen prima omhoog maar de wind drukte de effecten tegen de grond dus te gevaarlijk.We zijn toen verder gegaan met het op stoken van potten/blokken, omstreeks 01.30 uur kwam er echt een hoosbui. Maar toen waren we net klaar met het met afschieten, op de pijlen na. De over gebleven pijlen hebben we bij een heldere hemel en weinig wind omstreeks 03.30 uur afgeschoten.
Kortom ondanks alle negatieve weer berichten, toch wel een gave jaarwisseling gehad.

Grtz skupje.

Laatst bewerkt:

Phasma

Registered User
s'ochtends was er geen regen (maar wel af en toe wat wind)

maar precies 23.50 begon het flink te waaien en te regenen(con) het waren steeds kleine buitjes (heel irritant)

maar ik heb wel alles op kunnen maken. het weer was bagger, maar ik vond deze oud en nieuw wel geslaagd (win)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan