Weersverwachting KNMI
zondag 31 december en maandag 01 januari 2007
Rond de jaarwisseling veel wind en vooral in het oosten regen.
In het uiterste zuiden kan eerst nog een enkele bui vallen. Verder is het droog, maar bewolking overheerst. 't Is een graad of 10. De wind is matig, aan de kust krachtig. Vanavond gaat het bij een aantrekkende wind opnieuw regenen, het eerst in het westen. Tijdens de jaarwisseling regent het waarschijnlijk alleen nog in het oosten, maar elders moeten we rekening houden met een enkele bui. Boven land wordt de wind vrij krachtig, in de kustprovincies krachtig tot hard en is er kans op zware windstoten (tot 85 km/uur). In het Waddengebied kan de wind mogelijk even stormkracht bereiken. Nieuwjaarsdag is het wisselend bewolkt met vooral in het zuiden nog een enkele bui. De temperatuur ligt zowel 's nachts als overdag rond 9 graden. De wind is west, matig tot vrij krachtig, 4 tot 5 en aan de kust en op het IJsselmeer krachtig tot hard, 6 a 7, in het Waddengebied eerst nog stormachtig 8.
ZIet er dus best redelijk uit, ben nu voorbereidingen aan het nemen om alles straks goed vast te zetten enne Freddy denk je nu echt dat wij kruitverslaafden NIET zullen steken??????
Ik heb mijn eerste ronde er al op zitten
Maar je ik ben blij dat ik geen grote pijlen heb dit jaar want dat zal idd nogal problematisch worden