Shoutbox
  1. Schuim: plop
  2. Poziloc: https://www.youtube.com/live/rXI-k6j0FEg
  3. Schuim: Dikke boten jonguh
  4. LompeBoer: Ik vond echt geen een avondshow bijzonder afgelopen jaar in de bedding
  5. LompeBoer: mediterraneo had een leuke salute finale
  6. LompeBoer: de Nit de Alba van Vulcano is de beste show die ik heb gezien tijdens Fallas. Kippenvel momentje
  7. stefantvs: Nit del alba was geweldig
  8. stefantvs: En inderdaad, persoonlijk vond ik ook de show van Mediterraneo het beste
  9. LompeBoer: Jup
  10. LompeBoer: Daarnaast kwa mascleta's nijg ik zelf steeds vaker om naar paterna te gaan, veel rustiger, 10 min voortijd vooraan staan
  11. ArnoudPyro1: Paterna is ideaal ja. Echter mis ik daar toch dat sfeertje van het plein
  12. ArnoudPyro1: Komend jaar denk 50/50 Plein/Paterna doen
  13. VvanVuurwerk: Plein is mij ook echt te druk. Maar de galm/geluidseffect is op het plein wel ultiem (catedral de la polvera)
  14. vonk: Fallas 2027 geboekt, altijd een goed gevoel :)
  15. Pietje Pyro: Mogguh
  16. The Cigarman: Goedemorgen.
Back
Bovenaan