Weersverwachting jaarwisseling

Status
Niet open voor verdere reacties.

zuen

Registered User
Als het hier zo door blijft regenen(wat volgens buienradar niet zo is) steek ik vanacht niks af dus moet die regen effe voorbijvliegen want zo is O&N niet leuk meer(cry).

gr. zuen

terryb

Registered User
Het was echt takkeweer vanaf 23:00 hier, ook om klokslag twaalf was het niet niet best.

Heb uiteindelijk m'n vuurwerk in 2x moeten afsteken. Zoals ik al had gewaarschuwd met harde wind, 1 van m'n grote Ninja pijlen kwam in een boom terecht: gelukkig was het een hele dichte boom en tijdens de explosie hielden de takken het meeste tegen. Er stond wel net iemand onder die boom XD ik roepen KIJK UIIIIT!! hij zo van: huh? toen was het al te laat, gelukkig mankeerde hij niets.

Markie

Registered User
weer viel zwaar tegen, die kutwind woeide al me pijlen 20 meter zijwaarts, zelfde geldt voor de shells or however u call them uit me cakes :(

gelukkig wel drooggehouden!

ZeBoxx

Registered User
grootste ongeluk hier was water op m'n hoofd bij de oliebollen kraam ;)

Raampje verderop is gesneuveld door iemand die een waaier de verkeerde kant op had gezet in onze nauwe straat %)

En in een zijstraat zette iemand een pot bovenop een andere - beetje gammel. Viel dus om - paar schoten naar de omstanders ;)

Verder niet veel in deze buurt gebeurt - vuur in scheveningen moet aardig zijn geweest - kon 't aan de horizon zien branden (vlammen dus, niet alleen gloed. woei.)

sks1991

Registered User
bij mij viel het weer wel mee...
vanaf een uur of half 8 tot 11 sávonds regende het en daarna nouwelijks
alleen 1 van mij pijlen was van de stok af gebroken (cry)
volgend jaar beter (win)

rene306

Registered User
j ainderdaad ook hier in enschede was het erg goed weer bijna geen wind en geen regen gehad trouwens de hele dag
is het weer goed geweest heir in enschede

Rambo007

Registered User
hier in Eindhoven een harde wind gehad en om 1 uur snachts begon het enorm te regenen....Mijn 2 100 000 klappers heb ik toen afgestoken onder het viaduct.... in 1 woord GRANDIOOS....De 500 grams potten van Black Label en star collection waren ook toppie.

Alleen zeer balen dat het begon te regenen maar ja het is niet anders.

Blue Lagoon

Registered User
Hier omgeving Breda begon het precies om 00.00 te regenen, en niet zo beetje ook. Ik had er weinig zin in omdat alles nat regende, en filmen was bijna onmogelijk omdat de lens constand nat was.

Toen naar een half uur was het weer even droog en weer vlug na buiten, na 2 min begon het dan weer te regen en zo ging het heel de tijd door :(

oudjaarsdag was geweldig maar vanaf 00.00 vond ik er totaal niets meer aan.

MichelAngelo

Registered User
Bij vrienden in Ouderkerk geweest. Eerder op de avond droog (ca.21.00uur) daarna begon te stortregenen tot kwart voor twaalf.
Daarna zonder spatje alles kunnen afsteken. Ook de wind viel mee. Alleen de kleine pijltjes waaide soms weer naar beneden, zag er allemaal nog prima uit. Mijn zwaarste pijlen van SR gingen gewoon alles raket recht omhoog, dus uitstekend.

Kamuro

Registered User
Hier in de avond wat regen, na 11 uur droog. Rond kwart voor 12 begon het te miezeren, dit gelukkig maar 10 minuutjes. Rond 5 voor 12 stopte het met regenen en om 12 uur een heldere lucht :) Het waaide wel wat maar niet echt stormachtig (wat was voorspeld aan de kust). Tot een uurtje of 7 bleef het droog in Wassenaar dus kan niets anders zeggen dat de jaarwisseling net zoals de afgelopen jaren perfect is verlopen (bigg)

blackamigo070

Registered User
In Den Haag was het de hele avond onstuimig. Een harde wind en van tijd tot tijd regen, helaas ook tijdens de jaarwisseling. Gelukkig had ik alleen maar cakes dus veel last van het slechte weer heb ik niet ondervonden.

Een gelukkig nieuwjaar toegewenst aan alle medefreaks!!! (bigg)

Groet,

Iv@r.

Moontan

Moderator
Medewerker
Hier in Hilversum regen en wind.
Met name wind toch wel grote spelbreker vind ik hoor. Jammer.
Wel afgestoken, maar niet alles.
(frown) (frown)

maartenvincent

Registered User
Het was droog hier :D, echt geweldig, alleen de wind was een beetje teveel. ( maar vuurpijlen, zelfs de kleine, gingen gewoon omhoog, 1 fontijn omgewaaid )
Om 00.45 begon het te regenen :( maar toen had ik eigenlijk alles al afgeschoten, ik heb alleen wat babypijlen en kanonslagen over.

bompijl

Registered User
Bij mij begon het om half 11 te regenen en om 12 uur werd het droog op een enkel druppeltje na dan, maar dat duurde maar 5 min :)
top dag gehad !!

olaf81

Registered User
bij mij begon het plots rond 11 uur te regenen,het mooie was dat het ong: 5 voor 12 weer droog werd ,heb toch nog een uitstekend nieuwjaar gehad:)

NGB

Registered User
Het is hier (Gouda) tot 20.00 uur avonds Droog gebleven.
Daarna ging het normaal tot zachtjes regenen met veel wind.
Het heeft tot 0.00 uur zachtjes geregend met soms wat Miezer.
Alleen toen kwam er dus een "wolkbreuk"...

Alle straten stonden gelijk blank, maar 20 min later was het droog.
En dat bleef zo tot 2.30 uur gelukkig

raymondv

Registered User
In Den Haag nog wat miezerregen rond de klok van 12 maar daarna werd het droger. Alles goed af kunnen steken ! Waar ik was viel de wind gelukkig mee.

Iedereen Happy New Year op naar O&N 2007/2008 !

Groet,
Raymond

Laatst bewerkt:

Remco

Registered User
Ik kom zelf uit Noord-Holland, rond de klok van 12 uur was het hier gewoon heerlijk weer, weinig wind geen regen, dus veel weerprogramma's zaten er weer eens naast. Telegraaf melde zelfs dat we het met veel regen en wind moesten gaan ontgelden, dus niet. Gelukkig maar.
Hierbij wil ik de weergoden toch voor bedanken hehe.

Gelukkig nieuwjaar mensen

gr. Remco

bmxxx

Registered User
Bij mij regende het tot half 12 ofzo,
daarna was het droog, en nu nog steeds,
mooie nacht gehad dus

Gelukkig nieuwjaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan