Breda: Battle of the Boulevard

pigi.

Member
Leuk evenement waar ik me prima heb vermaakt.
Voor de shows nog even een rondje gemaakt langs alle winkels voor wat foldertjes, waarbij Cees van der Horst naar mijn mening zijn winkel het beste had aangekleed (plus een goed assortiment).
Het is inmiddels wel duidelijk dat de show met Lesli producten het beste uit de verf kwam, deze was zelfs nog beter dan de gezamenlijke finale.
Kortom een evenement dat zeker voor herhaling vatbaar is!

shinji

Moderator
Medewerker
Dat is Thor van New Spirit.
Heel jammer dat ik dit heb moeten missen, ziet er geweldig uit. Ik heb wel het idee dat er hier en daar wat is gesleuteld aan de cakes.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
ik vond het maar een slecht georganiseerd zooitje.
duidelijk bezuinigd op een degenlijk oproep installatie.
(voor tips kunnen jullie mij mailen, ik weet wel iemand die het wel aan kan met zijn aopparatuur) (zie film demo zoetermeer en vw leiden ontzet)

in een winkel vond ik een schiet lijst van de avond.
ik dacht dat is makkelijk, kan ik mee kijken en na der hand voor het maken van mijn films op de computer. ook van deze lijst klopt geen hol van. !!!

jammer dat het meeste publiek door een tal van bomen moest kijken.
zonde hoor.

ik moet zeggen dat ik op sommige momenten wel mooi vuurwerk voor bij heb zien komen .
maar totaal geen idee van wie het was. dus ik zal mijn vuurwerk niet in Breda kopen.

houdoe !!!!

Laatst bewerkt:

ariem

Registered User
Wat zijn er weer een hoop mensen aan het zeuren over de organisatie! Wees blij dat er zo mooie avond voor ons georganiseerd word!.... Het was de eerste keer, en van de fouten leer je! Dus de volgende keer zal dat wel goed zijn! Bedank voor deze top avond! Volgend jaar weer!!!!

D

Deleted member 17038

Guest
Als we er niet over zeuren word er niks mee gedaan toch? Als niemand je verteld dat je iets fout doet, wat doen je dan de volgende keer? Precies dan doe je het weer fout.
Verder is het natuurlijk altijd leuk om naar een vuurwerkshow te kijken. Maar ja. Er is ons ook wat gegeven om over te zeuren dus dat doe ik lekker ook. Daarnaast moet ik de organisatie wel bedanken voor het organiseren zelf. En al helemaal het aantal verkeersregelaars de weg bewijzering en de vrachtwagen voor de kleintjes. Volgende keer zal ik er zeker weer heen gaan!

D

Deleted member 17038

Guest
Dat van mij is nog onderweg maar graag gedaan hoor!
Binnenkort 2 filmpjes van 15 minuten in dit topic!

Tony

Administrator
Medewerker
Dat van ons komt er ook aan. Maar nu eerst een avondje met het gezin, die vroegen zich af wie die man was die het vlees snijdt

D

Deleted member 17038

Guest
Hehe eindelijk, deel 1!
Met als gastrollen: linkerboom rechterboom en een lantarenpaal.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik moet zeggen dat ik echt genoten heb gisteravond, al moet ik zeggen dat het niet zozeer een battle of the boulevard was, maar meer een strijd tussen de importeurs.
De identiteit van de winkels heb ik niet gezien, en dat is mijns inziens toch waar het om zou moeten draaien.

Dat Lesli een dubbele show schoot leverde een vertekend beeld op helaas, maar ja. Dat zijn nou eenmaal regels die men onderling afspreekt.

Lesli schoot de mooiste show, maar het mooiste vuurwerk kwam van Cafferata.
v/d Horst heeft m.i. het beste assortiment.
Verder was de organisatie goed, alleen kunnen ze volgende keer beter zelf het geluid regelen dan dit uit te besteden aan een derde-klas amateur.

Er stonden idd. hekken en bomen voor het publiek, maar ik zelf heb dat niet als storend ervaren

Al met al zeker een evenement dat een terugkeer verdient.
Dan graag met een strijd tussen winkels, of tussen importeurs, maar dan wel graag x kilo per winkelier gebruiken van producten die in de winkels te koop zijn.

Het naborrelen bij v/d Horst was gezellig! Rondleiding was super en deze man weet echt veel van vuurwerk. Volgend jaar maar eens buurten in den winkel.

De films:

Beko:

Bon:

Lesli (dubbele hoeveelheid):

Wolff:

GBV/Proline:

Cafferata:

GBV/Zena:

Finale:

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Bedankt voor de films allemaal. Vond het echt geweldig!

De THOR van Lesli, die moet ik onthouden voor onze eigen kleine strooptocht! Erg mooi product!

bridge

Bronzen Member
Hierbij wil ik alle mensen die dit evenement hebben mogelijk gemaakt, de winkeliers en de bouwers, bedanken voor de geweldige avond.

Wat een heerlijke aanloop naar de 31e!

Mooiste show was zonder enige twijfel die van Lesli. Tuurlijk hadden ze het grootste aantal kilos, maar om het alleen daar aan te wijten doet denk ik tekort aan de prestatie van Dieter! Echt heel goed neergezet. Dieter, ik zou je graag eens aan t werk zien in Knokke of zo..

Mooiste vuurwerk: Cafferata (jammer dat de fast silver whistling niet binnen was, want die stond eigenlijk massaal gepland als finale..)

Mooiste pot: Gold comet to coulour van caffa.

Beste prijs/kwaliteit: Bonfire.

De kritiek is hier en daar terecht. Een aantal opmerkingen daarover.

Het was aanvankelijk zeker de bedoeling om drie shows te doen, een per verkooppunt. De importeurs waren echter zo enthousiast dat het anders is gelopen.

De geluidsinstallatie was niet goed, maar daar baalden de verkoopadressen zelf ook van.

Verder wil ik toch nog eens benaqdrukken dat aan dit evenement een enorme organisatie vooraf gaat. Vergeet dat niet. en dat allemaal naast de stress die er al is ivm met de jaarwisseling zelf en alles daarvoor in goede banen te leiden.

Vergeet niet ook niet dat er strenge regels zijn voor het schieten van een show. Vooral het op de schietplaats brengen vanuit de bunkers vereist een zorgvuldige logistieke organisatie. En dat is denk ik prima gelukt.

FANTASTISCHE AVOND. FILMERS OOK BEDANKT!

firecracker1996

Registered User
hallo

dat lesli zo"n lange en harde show had heeft een adertje onder het gras lesli heeft 300 kilo vuurwerkafgeshoten in 1 show. daartegen heeft bartpoppelaars als enige zich aan de van te voren afgesproken regels gehouden met 100 kilo per show. (de laatste zena show zelfs maar 60 kilo) cees van de horst heeft ook bij 2 van de 3 shows van hem meer dan 130m kilo per show afgeschoten de eerste show van skylin heeft bijv bleu pearl een pot van 11.95 afgeschoten wat ik knap gedaan vind van de mannen van skyline. lesli heeft ook ongekeurd vuurwerk afgeschoten met 2 keer zoveel flash erin(big mc thunger ik heb zelf met de mannen van lesli gesproken)

al met al vond ik skyline met de skyscreamers de uitblinker

gr

Laatst bewerkt:

stutata28

Registered User
Allereerst ook mijn complimenten voor dit geweldige initiatief , ga zo door in volgende jaren en de verbeterpunten die genoemd zijn in de vorige reacties zijn te realiseren , lijkt mij . Ik heb genoten van de shows en de vele goede producten die er gebruikt zijn , me ook meermaals verbaasd over de uitstekende kwaliteit hiervan . Doordat ik eigenlijk al zo'n 20 jaar geen vuurwerk meer in Nederlandse winkels heb gekocht weet ik ook niet veel van artikelnamen e.d. , al lange tijd het jaarwisselingsassortiment in België e.o. gehaald .
Voor mij is Cees van der Horst de winnaar van de battle met de 6e show , met produkten van Cafferata , dit weet ik nu pas na het terug lezen en zien van alle shows .
Natuurlijk heeft Groenrijk met de produkten van Lesli indruk gemaakt door de hoeveelheid in kilo's en het brute geweld in de lucht , maar qua opbouw en ritme in kleur en effektwisselingen had er met dit goede materiaal meer uitgehaald kunnen worden .
De show was dan wel langer geworden , maar massa schieten kunnen velen , dit is niet zo'n kunst .
Wat betreft de 6e show , deze had voor mij de beste opbouw , ritme , tempowisselingen , variatie in kleuren en effekten .
Prachtige kometen , crossettes in mooie heldere kleuren en goede break , serie kleurboeketten , zilverslangen met boeket ( doet denken aan de Poisnous Spider flowerbeds van vroeger ) , gouden palm boeket met falling leaves in groen , blauwe sterren met witte vallende ...... ( Tequilla begreep ik ) een apart effekt , witte palm boeketten met kleursterren , goud kometen met kleur ster ( gaf een prachtig gordijn ) , popping effekt , groene kometen met flashknal ( enorm hard , met titanium was het helemaal af geweest ) , serie in wit ( apart effekt ) , afsluiting met de beste crackling van de avond .
2e plaats : Groenrijk .
3e plaats : Bart Poppelaars .

Laatst bewerkt:
Bovenaan