MAN MAN MAN, wat heb ik genoten zeg. Ongelooflijke berg vuurwerk gezien. Ik snap niet dat hier niet heel vuurwerkfreak nederland bij aanwezig was. Heel vet! Terecht dat ze een prijs krijgen, super vet concept. Mindere merken pik je er zo uit.
Ik hoop echt dat dit een traditie gaat worden want dit was echt geweldig.
Stukje van de finale van het in mijn ogen winnende merk/team, volgens mij geschoten door Dieter!
Echt gas erop, show was ook heel fijn opgebouwd tot een climax.
Ik wille alle mensen van Freakpyromaniacs bedanken voor hun komst, hulp en bijdrage vandaag aan het bouwen van de show van de vuurwerk boulevard! Met in het bijzonder Toni en Dieter! Bedankt jongens!
Groeten, Ralph
P.S. Toni, geef maar toe, show 3 was echt de beste, Groenrijk Breda Maakt gelijk naam met die klappers van lesli!
Show 3 van Groenrijk met Lesli spullen was inderdaad naar onze mening de beste. Groenrijk krijgt van ons dan ook de Freakpyromaniacs "Battle of the Boulevard 2011" prijs. Maar we moeten wel een kanttekening plaatsen en aan de mensen uitleggen waarom het liep zoals het gisteren liep.
Groenrijk Breda verkoopt maar 1 collectie waardoor hun show uit 200 kilo aan vuurwerk bestond.
De andere winkels verkopen meerdere collecties en die hebben zoals de afspraak was van elke collectie 100 kilo vuurwerk ingezet als show. Hierdoor lijkt het al snel minder qua show en dergelijke maar eerlijkheid dient te zeggen dat je met 100 kilo niet een show kan opbouwen zoals met 200 kilo vuurwerk.
Ik wil de organisatie dan ook meegeven om het volgend jaar, mocht het weer plaats vinden elke winkel 1 show te laten schieten van zo een 200 kilo vuurwerk waardoor je een echte battle tussen de winkels krijgt en niet een battle tussen leveranciers want het zal het gros van de mensen een worst zijn wie bonfireworks, cafferata of wolff vuurwerk is. Je merkte ook gisteren dat niemand er ook maar iets van snapte, ja wij wel, maar wij zijn er dan ook 365 dagen per jaar mee bezig.
Voor de rest vond ik het een uniek en tof evenement en ik wil dan ook de organisatie bedanken vanuit alle liefhebbers dat er lef is getoond met het opzetten van een evenement als de Battle of the Boulevard.
Groenrijk, gefeliciteerd met de topper van een show! De prijs komt in het nieuwe jaar naar jullie toe.
Iemand enig idee welke cakes er op 5.50 mee gaan schieten. (zie filmpje van Sisser) Vond dat een prachtige soort van spinning tails en zou die graag in een showtje willen verwerken. Heb tussen de lesli producten zitten kijken maar kan hem niet terugvinden. Kortom, iemand de me kan helpen???