Breda: Battle of the Boulevard

edje30

Registered User
Ik was er ook Vinnie en Tony gezien en gesproken wat een Kickuuuuh show was dit ik heb echt super genoten.
1 minpuntje de geluids installatie was echt bagger dat had toch beter gekund.
hierbij de films let maar niet op het commentaar want ik kon niet horen welk onderdeel er werd geschoten.
dit was de eerste keer dat ik een show gefilmd heb:embarrased:

Laatst bewerkt:

Daravel

Registered User
Iemand inmiddels een idee in welke volgorde wat geschoten is ?
Heb filmpjes gemaakt, maar weet niet wat wanneer / in welke volgorde is geschoten.
Zag deze volgorde maar leek niet te kloppen met m'n filmmateriaal :

1. Sky-Line. Bart Poppelaars
2. Royal. Cees van der horst
3. Sensations & Pyro-Shopper Lesli. Groenrijk Breda
4. Sensations & Pyro-Shopper Lesli. Groenrijk Breda
5. Pro-Line. Bart Poppelaars
6. Wolf. Cees van der Horst
7. Zena- Bart Poppelaars
8. Kaferata Cees van der Horst
9. Finale

Klopt dit 100 % ?

golddigger

Registered User
Het was een super avond, super concept wat hopelijk meerder vervolgen gaat krijgen en leuke producten.
De derde show was echt onwijs gaaf in elkaar gezet, maar dat was ook gelijk de valkuil.....Iedereen dacht namelijk dat de show was afgelopen en bijna de helft ging al weg.
Voor de rest vond ik het ook jammer dat je niet hoorde welk merk er geschoten werd, er stonden bomen in de weg en heb niet alle 10.000 mensen gezien ;)

Maar was de eerste keer en van de fouten moeten natuurlijk geleerd worden. Hoop dat het volgend jaar weer is!

D

Deleted member 17038

Guest
Ik zag ook dat een paar cakes vielen of uit elkaar waren geklapt? Gelukkig niet richting het publiek maar ik maakte me daar wel een beetje zorgen over.
Ik heb lekker veel gefilmd, alleen stonden er wel wat bomen in de weg. Desondanks een mooie plek gevonden en morgen kunnen we ervan gaan nagenieten!

Moontan

Moderator
Medewerker
Grote vuurwerkshow in Breda

BREDA - Aan de rand van Breda gaven drie bedrijven die vuurwerk verkopen vrijdagavond een grote vuurwerkshow. De drie concurrenten zitten vlak naast elkaar op het bedrijventerrein aan de Weidehek in de wijk Haagse Beemden. Vrijdag sloegen ze de handen ineen en gaven ze elk een demonstratie van de nieuwste trends op het gebied van vuurwerk. Ook was er een vuurwerkbattle.

fragmenten: (na de reclame)

http://www.bndestem.nl/regio/breda/10135975/Grote-vuurwerkshow-in-Breda.ece

Bubbel00

Registered User
Ik wille alle mensen van Freakpyromaniacs bedanken voor hun komst, hulp en bijdrage vandaag aan het bouwen van de show van de vuurwerk boulevard! Met in het bijzonder Toni en Dieter! Bedankt jongens!

Groeten, Ralph

P.S. Toni, geef maar toe, show 3 was echt de beste, Groenrijk Breda Maakt gelijk naam met die klappers van lesli!

dieter

Registered User
MAN MAN MAN, wat heb ik genoten zeg. Ongelooflijke berg vuurwerk gezien. Ik snap niet dat hier niet heel vuurwerkfreak nederland bij aanwezig was. Heel vet! Terecht dat ze een prijs krijgen, super vet concept. Mindere merken pik je er zo uit.

Ik hoop echt dat dit een traditie gaat worden want dit was echt geweldig.

Stukje van de finale van het in mijn ogen winnende merk/team, volgens mij geschoten door Dieter!
Echt gas erop, show was ook heel fijn opgebouwd tot een climax.

Ja hij is inderdaad door mij geschoten.............................................

Tony

Administrator
Medewerker
Ik wille alle mensen van Freakpyromaniacs bedanken voor hun komst, hulp en bijdrage vandaag aan het bouwen van de show van de vuurwerk boulevard! Met in het bijzonder Toni en Dieter! Bedankt jongens!

Groeten, Ralph

P.S. Toni, geef maar toe, show 3 was echt de beste, Groenrijk Breda Maakt gelijk naam met die klappers van lesli!

Show 3 van Groenrijk met Lesli spullen was inderdaad naar onze mening de beste. Groenrijk krijgt van ons dan ook de Freakpyromaniacs "Battle of the Boulevard 2011" prijs. Maar we moeten wel een kanttekening plaatsen en aan de mensen uitleggen waarom het liep zoals het gisteren liep.

Groenrijk Breda verkoopt maar 1 collectie waardoor hun show uit 200 kilo aan vuurwerk bestond.
De andere winkels verkopen meerdere collecties en die hebben zoals de afspraak was van elke collectie 100 kilo vuurwerk ingezet als show. Hierdoor lijkt het al snel minder qua show en dergelijke maar eerlijkheid dient te zeggen dat je met 100 kilo niet een show kan opbouwen zoals met 200 kilo vuurwerk.

Ik wil de organisatie dan ook meegeven om het volgend jaar, mocht het weer plaats vinden elke winkel 1 show te laten schieten van zo een 200 kilo vuurwerk waardoor je een echte battle tussen de winkels krijgt en niet een battle tussen leveranciers want het zal het gros van de mensen een worst zijn wie bonfireworks, cafferata of wolff vuurwerk is. Je merkte ook gisteren dat niemand er ook maar iets van snapte, ja wij wel, maar wij zijn er dan ook 365 dagen per jaar mee bezig.

Voor de rest vond ik het een uniek en tof evenement en ik wil dan ook de organisatie bedanken vanuit alle liefhebbers dat er lef is getoond met het opzetten van een evenement als de Battle of the Boulevard.

Groenrijk, gefeliciteerd met de topper van een show! De prijs komt in het nieuwe jaar naar jullie toe.

elmo

FPM Moderator
Door omstandigheden kon ik herlaas niet bijzijn.
Dus ben blij met alle video- en foto beelden.
Dus mensen posten die handel voor de mensen die er niet bij konden zijn.

D

Deleted member 17038

Guest
Show 3 van Groenrijk met Lesli spullen was inderdaad naar onze mening de beste. Groenrijk krijgt van ons dan ook de Freakpyromaniacs "Battle of the Boulevard 2011" prijs. Maar we moeten wel een kanttekening plaatsen en aan de mensen uitleggen waarom het liep zoals het gisteren liep.

Groenrijk Breda verkoopt maar 1 collectie waardoor hun show uit 200 kilo aan vuurwerk bestond.
De andere winkels verkopen meerdere collecties en die hebben zoals de afspraak was van elke collectie 100 kilo vuurwerk ingezet als show. Hierdoor lijkt het al snel minder qua show en dergelijke maar eerlijkheid dient te zeggen dat je met 100 kilo niet een show kan opbouwen zoals met 200 kilo vuurwerk.

Ik wil de organisatie dan ook meegeven om het volgend jaar, mocht het weer plaats vinden elke winkel 1 show te laten schieten van zo een 200 kilo vuurwerk waardoor je een echte battle tussen de winkels krijgt en niet een battle tussen leveranciers want het zal het gros van de mensen een worst zijn wie bonfireworks, cafferata of wolff vuurwerk is. Je merkte ook gisteren dat niemand er ook maar iets van snapte, ja wij wel, maar wij zijn er dan ook 365 dagen per jaar mee bezig.

Voor de rest vond ik het een uniek en tof evenement en ik wil dan ook de organisatie bedanken vanuit alle liefhebbers dat er lef is getoond met het opzetten van een evenement als de Battle of the Boulevard.

Groenrijk, gefeliciteerd met de topper van een show! De prijs komt in het nieuwe jaar naar jullie toe.

Ik wilde in eerste instantie ook weg lopen na de 3e show.. Ik vond het erg jammer dat het niet duidelijk was uitgelegd dat er per collectie werd geschoten. En ook dat de omroeper zo slecht was geregeld. Het enige wat ik hoorde was chaccaron maccaron. (mwou mwu mwe mwe mwe mo woeoeo enzo)
Aan het einde van de show desnoods met een lamp even goed naar het publiek zwaaien had me ook geen slecht idee geleken. Aangezien 90% van de mensen niet kon horen wat er verteld werd. Het is dat ik de mensen bij de tent zag weglopen. Maar aan de andere kant van het toeschouwers veld bleven mensen staan met het idee dat er nog een finale show zou komen!

Is het misschien een goed idee om een topic met tips trics en aandachtspunten te maken voor organisatoren van demo's of mensen die er werken?

Laatst bewerkt door een moderator:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
wat was nou de exacte volgorde van schieten ?
klopt mijn lijstje wel ? ik vond namelijk een wit papiertje in 1 van de winkels

Beko
Gbv
Zena
Wolff
Bonfireworks
Cafferata
Lesli
Eind show

Souflakie

Registered User
Ik ben gisteren ook geweest en heb genoten van het vuurwerk. Het idee om een battle te houden is prima maar de organisatie zal toch echt stukken beter moeten worden. Het was totaal onduidelijk wie er aan het schieten was en de shows waren door het grote verschil in kg natuurlijk niet te vergelijken. Volgend jaar zie ik het graag nog een keer maar dan wel een eerlijke strijd tussen 3 vuurwerkwinkels en niet een veredelde battle tussen de importeurs.

Lesli stak er met kop en schouders bovenuit wat mij betreft en dit had niet alleen met de producten te maken maar veel meer met de manier waarop de show is geschoten en de beelden die mooi in elkaar overgingen met tempowisselingen en voor consumentenbegrippen een brute finale. Andere shows kwamen veel minder uit de verf en sommigen waren gewoon slecht (Zena bijvoorbeeld).

Desondanks een compliment voor de winkeliers die het hebben georganiseerd. Parkeren was geen enkel probleem, een gratis hapje en drankje en lekker vuurwerk kijken. Eigenlijk moet ik ook niet te kritisch zijn en gewoon zeggen. Bedankt weer voor een nuttige avondbesteding en tot volgend jaar! :happy:

Chrissie81

Registered User
Mooi concept zo, inderdaad zoals eerder gezegd kan de geluidsinstallatie van het omroepen wat harder.

Mooie showtjes gezien, en die van Lesli inderdaad het beste!

Hoop dat dit zich volgend jaar gaat herhalen, goed initiatief geweest!!

Souflakie

Registered User
Iemand enig idee welke cakes er op 5.50 mee gaan schieten. (zie filmpje van Sisser) Vond dat een prachtige soort van spinning tails en zou die graag in een showtje willen verwerken. Heb tussen de lesli producten zitten kijken maar kan hem niet terugvinden. Kortom, iemand de me kan helpen???

Tony

Administrator
Medewerker
Iemand enig idee welke cakes er op 5.50 mee gaan schieten. (zie filmpje van Sisser) Vond dat een prachtige soort van spinning tails en zou die graag in een showtje willen verwerken. Heb tussen de lesli producten zitten kijken maar kan hem niet terugvinden. Kortom, iemand de me kan helpen???

De THOR

Bovenaan