Breda: Battle of the Boulevard

bridge

Bronzen Member
10.000 mensen is toch wat zwaar overdreven. Dan hebben ze echt een logistiek probleem denk ik zo, qua parkeren e.d. Heel veel parkeerruimte is er niet. het zal parkeren worden op het industrieterrein. Het gesprek van de dag op de fora vind ik ook wel meevallen. Hoewel een groot evenement ( pakweg 425 cakes en 20 fonteinen) valt de aandacht mee.

Tony

Administrator
Medewerker
10.000 mensen is toch wat zwaar overdreven. Dan hebben ze echt een logistiek probleem denk ik zo, qua parkeren e.d. Heel veel parkeerruimte is er niet. het zal parkeren worden op het industrieterrein. Het gesprek van de dag op de fora vind ik ook wel meevallen. Hoewel een groot evenement ( pakweg 425 cakes en 20 fonteinen) valt de aandacht mee.

Veels te weinig aandacht vind ik zelf.
Wij rijden om 10uur richting Breda om te bouwennn.

D

Deleted member 17038

Guest
Deze demo ook maar even op mijn faceboek gedeeld. Ben benieuwd hoe het zal zijn vanavond!

bridge

Bronzen Member
Het is zeker een leuk idee maar de term demo is wat te zwak voor wat er op de planning staat hoor Per importeur om en nabij de 50-55 potten, en daarna een hele dikke finale van een pot of 100 (met bijdragen van alle deelnemende importeurs) , zo is de inschatting.......

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Waar is(zijn) precies het(de) schietveld(en) Bridge?
Dan kan ik met wind rekening houden voor een leuke sta-plek.

D

Deleted member 17038

Guest
Komt goed! Batterijen opgeladen en de camera beschermd tegen regen! Ik ben er klaar voor!

D

Deleted member 17038

Guest
ga er vanuit dat de filmpjes voor 0.00 erop staan, einde bericht!
Ik heb daarna nog een verjaardag in Breda en de kwaliteit van mijn camera is zelfs voor mijn i72600k + amd6870 wat lang (ver)werken. Dus Zaterdag zal het pas te zien zijn!

Z@P

Registered User
MAN MAN MAN, wat heb ik genoten zeg. Ongelooflijke berg vuurwerk gezien. Ik snap niet dat hier niet heel vuurwerkfreak nederland bij aanwezig was. Heel vet! Terecht dat ze een prijs krijgen, super vet concept. Mindere merken pik je er zo uit.

Ik hoop echt dat dit een traditie gaat worden want dit was echt geweldig.

Stukje van de finale van het in mijn ogen winnende merk/team, volgens mij geschoten door Dieter!
Echt gas erop, show was ook heel fijn opgebouwd tot een climax.

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Wat een heerlijke vuurwerkavond zeg! Vond de show van Lesli het best. Verder haalde je uit de andere showtjes makkelijk de toppers! De Sky screamers was weer meesterlijk lekker. De asian thundercake blijft toch mijn favoriete knalcake hoor!

Wat een avond! Genieten

Bovenaan