Breda: Battle of the Boulevard

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Dieter,
je gebruikt alleen vuurwerk uit het assortiment neem ik aan?
Dan raad ik de volgende potten aan:
Pisces (kekke multi-colour (wel achterstevoren afsteken)
Oase (mooie witte blinkers)

Misschien niet geheel verwonderlijk voor jullie maar ik ga de Battle voor Lesly schieten.
We gaan ons best doen en een voorproefje hebben jullie al gehad bij Lesli zelf.

Tony

Administrator
Medewerker
Dieter,
je gebruikt alleen vuurwerk uit het assortiment neem ik aan?
Dan raad ik de volgende potten aan:
Pisces (kekke multi-colour (wel achterstevoren afsteken)
Oase (mooie witte blinkers)

De show is dacht ikal door de mensen van Lesli geschreven en klaar voor gebruik.

Heb er zin an!!

bridge

Bronzen Member
Er kan alleen geschoten worden uit het assortiment. daar zit Oase niet in, dacht ik. Wel jammer want die had ik ook wel willen zien. apcalypto zit er helaas ook niet in.

dieter

Registered User
De show is dacht ikal door de mensen van Lesli geschreven en klaar voor gebruik.

Heb er zin an!!

De show van Lesli is door Elena samengesteld naar aanleiding van de finales die ik bij Lesli heb geschoten.

Top Gear
Heaven in your eyes 200's
S.W.A.T.
Tatoo
Metropolis 36's
Scorpion king
Lightning lotus
Fright night
Sharks
Switch back
Ballroom blitz
Virgo
Hit me!
Crackhead
No mercy
Thor 30's
Triple X
Schurk
Blue voodoo 48's
Champagne blue
Big mcthunder
Extrema 64's
Platinum plams 86's

Laatst bewerkt:

golddigger

Registered User
Er worden neem ik aan ook schietlijsten uitgedeeld? Wordt dit centraal uitgedeeld, of moet ik op zoek naar 3 lijsten?

Heb er in ieder geval zin in!

bridge

Bronzen Member
heb er ook zin an. leuk dat er zoveel mensen komen

Ben benieuwd of Lesli als grootmacht met het grootste marktaandeel de favorietenrol waarmaakt.

Een probleem: het is hier verrekte grauw en nat momenteel. Het weer moet echter beter worden, anders gaat de rook erg lang blijven hangen vrees ik.

bridge

Bronzen Member
Mensen die met het openbaar vervoer komen:

Vanaf centraal station Breda: lijn 16 halte emerparklaan. Of vraag aan chauffeur waar je het beste kan uitstappen.

Nog beter is het om station Breda/Prinsenbeek uit te stappen, zeker als je uit de ri Rotterdam komt. Dan ben je aardig in de buurt al. ik denk een km of 2,5 a 3.

bridge

Bronzen Member
Man Man Man, Wat gaat hier gebeuren zeg!

Ik vraag me af of er ooit zoveel consuvuurwerk op een avond is geschoten ergens.

er worden de volgende labels geschoten

Beko-GBV-Zena-wolff-Bonfire-cafferata-Lesli. EINDSHOW

Of dit de exacte volgorde is weet ik niet zeker.

(Geen rubro en geen Royal dus)

Het ziet er allemaal MEGA GIGA uit.

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkboulevard Breda houdt grote vuurwerkbattle

HAAGSE BEEMDEN - Vuurwerkverkopers Groenrijk, Cees van der Horst en en Bart Poppelaars houden vrijdagavond 23 december een grote vuurwerkshow. De verkopers, allen gevestigd aan het Weidehek, spreken van een vuurwerkbattle.

In een gezamenlijke vuurwerkshow worden meerdere vuurwerkproducten afgestoken. het drietal heeft hoge verwachtingen van de show. Zo komen er onder anderen liefhebbers uit Hulst, Oostburg, IJsselstein, Eindhoven, Ermelo, Amsterdam en Dordrecht.

In totaal verwachten de verkopers ongeveer 10.000 mensen. Op verschillende fora op internet zou de Bredase battle aan de vuurwerkboulebard het gesprek van de dag zijn. De show begint om 19.30 uur aan het Weidehek.

http://www.bredavandaag.nl/nieuws/c...erkboulevard-breda-houdt-grote-vuurwerkbattle

Bovenaan