Re: [Herlat-NL] Thunderking
HO HO HO, MERRY CHRISTMAS!!!!
Ik neem al mijn woorden terug en bied tegen iedereen mijn excuses aan? Zo goed?
Maar nogmaals het zijn mijn meningen geweest, vervelend of niet. Ik ben echt maar weinig negatief over andere vuurwerk en importeurs maar zoals Original zich ooit in de Nederlandse markt heeft gezet, tuurlijk zullen het echte freaks zijn, dat vond/vindt ik een beetje teveel van het goede geweest.
En wat betreft mijn vrienden Broekhoff ben ik sinds dat ik hier verslaafd ben geworden heel negatief over hun geweest en heb dat ook meerdere keren laten blijken mede door heel veel negativiteit van jullie, maar ik denk dat er geen importeur is die zo standvast en betrouwbaar is dan alle andere (Op Lesli en Breeschoten na dan)
Dan zijn ze maar duurder en zijn het soms margianle producten maar ze spelen al jaren op safe. Stel dat ze de Thunderking die ze hebben zo hebben laten maken als Original en het zou wel over het randje zijn gegaan dan raken ze heel wat klanten kwijt! En dat is nog nooit gebeurd!
Ik zou nu op dit moment uiteraard graag vuurwerk van Original hebben verkocht omdat het zich toch heeft bevestigd, maar ik vind het gewoon teveel met Belgie te maken hebben en ik denk dat de controles van Milieu en andere instanties niet misselijk zijn tijdens de verkoop en weken voorafgaand.
Maar als ik weer wat meer tijd heb dan maak ik het met een aantal goed.