Thunderking

ruben_3

Registered User
Re: [Herlat-NL] Thunderking

De filmpjes zien er veel belovend uit! Maar nu toch even een kritische vraag. Ik hoop dat iemand een goed antwoord kan geven. Welke thunderkingpotjes gaan nou harder? die uit belgie of deze uit nederland? Of is er gewoon totaal geen verschil? Ik heb ze allebij nog nooit gehad. Dus ik kan er geen oordeel over geven.

Beekje

Registered User

Tony, ik bedoel ermee te zeggen dat we met z'n allen vaal willen weten waarom iets nou kan en hoe dat dan zo tot stand zou zijn gekomen. Jij weet meer en Zena ook. Als de vraag wordt beantwoord met "De cilinders zijn zeer compact in elkaar gezet met de juiste verhoudingen en speciaal soort flash" dan heb ik daar genoegen mee.

Maar ik denk dat het gewoon anders zal liggen, en dat Zena misschien volgend jaar wel hele grote problemen gaat krijgen. Ik sta er niet versteld van als straks de jongens de Bunker Blaster of thunderking hebben geprobeerd met O&N en dat deze dus niet tot zijn recht is gekomen.

Wie zegt ons dat de juiste Thunderkings wel niet geschoten zijn? Tuurlijk wordt hier controle opgedaan maar ik vertrouw er helemaal niks van.

En het is ook zo opvallend dat het alleen om Herlat gaat en niet iemand er negatief over is? Het kan niet zo zijn, dat is mijn mening.

Misschien moet je om vervuiling van dit topic een nieuw topic hiervoor maken?

Want mijn excuus als ik daar mee bezig ben:confused:

Chrissie81

Registered User

@ ruben3 Hooo verkeerde knopje...thanks was een foutje.:push:

Maar antwoord op je vraag, de nederlandse thunderking gaat net zo lekker als de belgische variant thundering heaven. Beide live meegemaakt.

:idea:

Laatst bewerkt:

Bert

Registered User

Tony, ik bedoel ermee te zeggen dat we met z'n allen vaal willen weten waarom iets nou kan en hoe dat dan zo tot stand zou zijn gekomen. Jij weet meer en Zena ook. Als de vraag wordt beantwoord met "De cilinders zijn zeer compact in elkaar gezet met de juiste verhoudingen en speciaal soort flash" dan heb ik daar genoegen mee.

Maar ik denk dat het gewoon anders zal liggen, en dat Zena misschien volgend jaar wel hele grote problemen gaat krijgen. Ik sta er niet versteld van als straks de jongens de Bunker Blaster of thunderking hebben geprobeerd met O&N en dat deze dus niet tot zijn recht is gekomen.

Wie zegt ons dat de juiste Thunderkings wel niet geschoten zijn? Tuurlijk wordt hier controle opgedaan maar ik vertrouw er helemaal niks van.

En het is ook zo opvallend dat het alleen om Herlat gaat en niet iemand er negatief over is? Het kan niet zo zijn, dat is mijn mening.

Misschien moet je om vervuiling van dit topic een nieuw topic hiervoor maken?

Want mijn excuus als ik daar mee bezig ben:confused:

In de eerste post van dit topic zie je ook 2 filmpjes van oud & nieuw waar deze knaller er ook zeer goed uit komt.
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/130126-post1.html

Niks geen andere versies bij demo's dus. Laten we er nou maar gewoon van genieten zolang ze bestaan en blij zijn dat dit mogelijk is in ons land.

Tony

Administrator
Medewerker

Als een bedrijf iets heb gevonden waarmee ze de enige zijn in Nederland dan ga je dat toch niet vertellen. Het gaat toch helemaal niemand wat aan ?

Nogmaals de thunderking was er vorig jaar al waar wij ze gewoon in Hoogvliet hebben gekocht. En op de oud en nieuw filmpjes hoor je ook mijn reactie. Deze pot was gewoon rete goed. De Bunker blaster zien we volgende week en geloof me als het niet goed is dan is het niet goed maar ik verwacht van wel.

Wie zegt ons dat de juiste Thunderkings wel niet geschoten zijn? Tuurlijk wordt hier controle opgedaan maar ik vertrouw er helemaal niks van.En het is ook zo opvallend dat het alleen om Herlat gaat en niet iemand er negatief over is? Het kan niet zo zijn, dat is mijn mening.
.

Ik vind dit een beetje onzin. De goede en dezelfde zijn gewoon geschoten en dat zijn dezelfde die ik vorig jaar gekocht heb. Kan het niet zo zijn dat er een bedrijf is die met een merk kom die wel HELEMAAL goed is omdat die jongen er naar zoeken.

De mensen achter Originals zijn net als ons Freaks. Ze noemen hun winkels "De liefhebber Winkel". Ze zoeken constant naar iets nieuws en goed. Het is niet zo dat ze speciale spullen hebben maar de basis is gewoon goed. Als ik we naar de boeketten kijken van de 100schots blok Share the flare dan zijn dat boeketten van 5 gram per stuk. Als ik naar andere cakes kijkt met 100schots heb ik het idee dat er geen 5gram maar 2,5gram per tube geschoten word.

Misschien is er nu wel een bedrijf die niet probeert om zoveel mogelijk geld in 1 keer te verdienen. Is dit iets geks ? Kijk naar de prijzen man. Die zijn toch geweldig! Precies zoals ze horen.

Ik zal een thread openen waar we verder kunnen discussieren over Zena NL.

USRRobiwan

Registered User

Ik dacht eerst dat ik een topic uit 2006 aan het lezen was over de Zena Thunderking potjes. Ik wilde al aangeven dat ik er dus ook in 2006 een stuk of 4 had. Totdat ik de datum zag. En toen snapte ik het even niet meer...

Dit is toch gewoon dezelfde thunderking als vorig jaar en dezelfde als op de demo's van vorig jaar zijn geschoten en dit jaar zijn/worden geschoten. Waarom gaat iedereen dan een jaar later pas roepen hoe prachtig, geweldig en tof het is dat deze er nu zijn.

Ben ik nu bij de les of heeft men hier in 2006 een winterslaap gehad?

Maar om even op topic te reageren. De Thunderking cake (niet te verwarren met de Pyropower thunderking mortiertjes) is dus de enige knalcake op de Nederlandse markt die ook nog eens verdomd goed knalt. Maar Zena heeft ook nog een aantal andere sierpotten op de markt met elk een aantal eind salutes. En die klinken nog een stukje zwaarder zelfs. Dus let daar ook op. Dit zijn de 3d millenium en de super70.

Dit jaar gaan wij uiteraard weer voor 4x thunderking en als het meezit een bunkerblaster. Misschien gecombineerd schieten... Maar moet ik nog over nadenken deze combi.

Tony

Administrator
Medewerker

Het is inderdaad nu pas doorgedrongen hoe goed ze zijn en dat ze er zijn. Ik probeer al een jaar deze cake naar voren te brengen in diverse posts maar niemand pakte het op. Ik snapte er geen reet van. En jah ook vorig jaar zijn ze al op demo's geschoten.

sean

Banned

Idd ik ben ook superblij dat er zoiets moois is. En dat er in de toekomst nog veel meer van dit soort mooie cakes komen.. ps doe ze per 4 en je en je zult versteld staan en aplaus krijg je dan zeker!!!!!!!!!!

oWn4g3

Registered User

Deze ga ik er nog bijhalen :)

Stom dat ik dit topic na mn bestelling pas ben gaan bekijken :p

dolfg

Registered User

Zaterdag de Thunderking gezien bij een demo in Ede.
Eerst 2x los de pot en daarna in de finale.
Ik geloof 5 thunderkings gecombineerd met een aantal AVP cakes (2006).
Wat een geweld! Echt super.

sean

Banned

Lol ja je kunt beter eerst even de site rondneuzen wat allemaal goed en of slecht is voordat je besteld.. Ik heb nog steeds niet besteld ik zit nog te wachten op de filmpjes van een nieuwe cake van herlat The Thunder Blaster en nog een paar andere. Daar worden 16-17 december films van gemaakt. Dat is dus vandaag nou ik hoop dat de filmpjes er snel zijn...

Fire Fox

Registered User

Lol ja je kunt beter eerst even de site rondneuzen wat allemaal goed en of slecht is voordat je besteld.. Ik heb nog steeds niet besteld ik zit nog te wachten op de filmpjes van een nieuwe cake van herlat The Thunder Blaster en nog een paar andere. Daar worden 16-17 december films van gemaakt. Dat is dus vandaag nou ik hoop dat de filmpjes er snel zijn...

Je bedoeld de Bunker Blaster denk? :p

sean

Banned

Foutje ,juist ik bedoel de Bunker Blaster. Filmpjes zijn er nog niet zie ik.. Komen ze nog?

sean

Banned

Jawel heb wel geduld ,maar wil mijn bestelling binnenkort gaan doen. Voordat ik mijn bestelling ga doen wou ik graag de nieuwe zena cakes op film bekijken. Als dat niet lukt dan bestel ik gewoon wat ik al klaar heb van mijn lijst, en haal ik later gewoon in de voorverkoop de nieuwe cakes erbij. Maargoed mischien kan ik toch niet alles bestellen bij een winkel simpelweg omdat ze daar niet alle producten hebben. Is het dan al bekent welke winkels de Bunkerblaster gaat verkopen? of zit ik nu off topic?

USRRobiwan

Registered User

Is het dan al bekent welke winkels de Bunkerblaster gaat verkopen? of zit ik nu off topic?

Ik denk dat als jij voorbesteld ze deze wel kunnen regelen neem ik aan. Als hij in de bestelfolder staat zou hij toch ook te leveren moeten zijn lijkt mij. Maar net als jij zit ik met de bestellijst in mijn handen om een kruisje te zetten bij de BB cake in afwachting van de film ervan.

Tony

Administrator
Medewerker

Er is helaas een miscommunicatie geweest tussen een aantal mensen.
De nieuwe artikelen kunnen we helaas niet filmen omdat deze NIET in Belgie staan maar in Duitsland waarvanuit Zena de spullen naar Nederland exporteert. En het is in deze drukke tijd niet mogelijk om wat spullen naar Belgie te halen wat alleen maar te begrijpen valt.

Helaas want ik had ze graag gezien en op film gezet maar dat neemt niet weg dat ik de Bunker Blaster, Horse Tail en de Hells Kitchen zal kopen en filmen op de 31ste.

Bert

Registered User

Weet iemand of de verkoop van de Thunderking dit jaar wel door gaat? Ik was vandaag bij Jaco Vuurwerk om mijn bestelling te plaatsen maar kon de Thunderking niet bestellen. De vrouw achter de balie zij dat deze nog gekeurd moest worden en nu dus niet besteld kon worden. Eind van de week zou er misschien meer over duidelijk zijn. Zelfde verhaal bij de cake Midnight Chakra, ook niet te bestellen.

Is dit bij elke dealer van Original of alleen bij Jaco Vuurwerk?

Bovenaan