Thunderking

sean

Banned
Re: [Herlat-NL] Thunderking

Totaal niet mee eens.. Als de Exstreme Salute harder knalt dan neem ik dat sier toch gewoon voor lief.... Wil gewoon graag weten welke van de 2 harder knalt.. Ik koop ze zowiezo allerbij maar welke harder knalt koop ik er natuurlijk meer van en of daar nu wel of geen sier bij zit maakt mij niks uit............

Tony

Administrator
Medewerker

Totaal niet mee eens.. Als de Exstreme Salute harder knalt dan neem ik dat sier toch gewoon voor lief.... Wil gewoon graag weten welke van de 2 harder knalt.. Ik koop ze zowiezo allerbij maar welke harder knalt koop ik er natuurlijk meer van en of daar nu wel of geen sier bij zit maakt mij niks uit............

Dan moet je heel veel pro line gaan kopen.
Harde burst knallen waar de effecten verziekt door worden.
En het is nog een stuk goedkoper ook. Als alleen de knal jou interesseert dan kan ik er nog wel 100 cakes opnoemen.

On Topic Thunderking!

sean

Banned

Nu weet ik het niet meer!!! Dat is natuurlijk ook niks dat de effecten verziekt worden door de harde burst knal.... Maargoed als ik jullie moet geloven geeft de thunderking de harste knal van allemaal?

Tony

Administrator
Medewerker

Nu weet ik het niet meer!!! Dat is natuurlijk ook niks dat de effecten verziekt worden door de harde burst knal.... Maargoed als ik jullie moet geloven geeft de thunderking de harste knal van allemaal?

Nee dat zegt niemand. Maar het is wel de beste knapot (Puur knaller) die er te koop is in Nederland.

Freddy

Registered User

Moest ff slikken bij de Demo in Rijswijk toen de Thunderking afging...echte een ware topper!! en dat hier in NL legaal. geweldig! heb er 6 stuks besteld bij de hallen. ik ga hier een leuke luid showtje van maken:toung:

sean

Banned

En toch snap ik het niet!!!!!! Als er een siercake is die harder knalt dan de thunderking waarom dan niet de siercake kopen die harder knalt? bv ook 25 schots en ook 15-20 euro.. Even buiten beschouwing van het sier wat dan verziekt word door de harde burst knal... Daarnaast kun je toch nog altijd een siercake kopen die wel mooi vol sier geeft. Graag een reactie plaese!!!!

Tony

Administrator
Medewerker

En toch snap ik het niet!!!!!! Als er een siercake is die harder knalt dan de thunderking waarom dan niet de siercake kopen die harder knalt? bv ook 25 schots en ook 15-20 euro.. Even buiten beschouwing van het sier wat dan verziekt word door de harde burst knal... Daarnaast kun je toch nog altijd een siercake kopen die wel mooi vol sier geeft. Graag een reactie plaese!!!!

Alles heeft zijn schoonheid. Ik zie liever 10 knalpotten voor de knallen in de finale dan 10 sierpotten die hard knallen. Is gewoon anders.

fireworkaddict

Registered User

Die zal je niet vinden in het legale circuit ;)

De Thunder King blijft gewoon een super stukje vuurwerk, met voor Nederlandse begrippen een uitzonderlijk harde knal. Zonder siereffect...

Ik denk dat dit één van de hardste stukken vuurwerk in Nederland blijft. Ben ook zeer benieuwd naar de Z-Shape Bunker-Blaster...

Gr. Fireworkaddict

Z@P

Registered User

Is er dan niemand die ons precies kan vertellen hoe het zit, ik kan gewoon niet geloven dat met zoveel members op deze site er niet iemand tussen zit die de ins een outs hiervan weet. Ik denk aan mensen van de importeurs zelf, prof schieters, mischien wel iemand van TNO zelf ???

Beekje

Registered User

Is er dan niemand die ons precies kan vertellen hoe het zit, ik kan gewoon niet geloven dat met zoveel members op deze site er niet iemand tussen zit die de ins een outs hiervan weet. Ik denk aan mensen van de importeurs zelf, prof schieters, mischien wel iemand van TNO zelf ???

Eindelijk iemand die meer wil weten, en ze kijken zekers mee alleen willen nooit meedingen in dit soort gesprekken. Waarschijnlijk zijn ze bang dat het product anders uit de schappen wordt gehaald?

Je zult versteld staan wie er allemaal hier rondlopen en in veel gevallen nooit wat willen of durven te schrijven. Als je maar op let met wat je schrijft:cheesy: Ik deel hierin mee:rolleyes:

Tony

Administrator
Medewerker

Kunnen we nu verder gaan over de cake zelf inplaats van over de samenstelling en het hoe en waarom. Als Zena NL hier iets heeft gevonden waardoor dit wel kan dan is het vrij logisch dat ze dit niet gaan vertellen. Ze zullen dit voor hun zelf willen houden.

Tony

Administrator
Medewerker

Vind ik ook. Van mij mogen ze de vuurwerkwet nog wat meer gaan versoepelen.

Het heeft niks met versoepeling te maken.
Het is gewoon zoeken naar dat stukje waar je in de wet mee kan werken.

Beekje

Registered User

Zena NL komt ook met een 90schots z-shape knalblok.
De Bunker Blaster, we hebben hier helaas nog geen film van maar zodra ze binnen zijn worden ze gefilmd in Bels en zullen we de film plaatsen. Na de knallen in de andere potten beloofd het wel wat te worden.

Gaat die Bunker Bluster:embarrest: wel komen? Vindt het erg laat en vraag me dus af of ze dan nu even NIET de mazzel hebben wat ze met alle Herlat spullen wel hebben.

Overigens had ik dit antwoord nog niet gezien, maar.....

Kunnen we nu verder gaan over de cake zelf inplaats van over de samenstelling en het hoe en waarom. Als Zena NL hier iets heeft gevonden waardoor dit wel kan dan is het vrij logisch dat ze dit niet gaan vertellen. Ze zullen dit voor hun zelf willen houden.

vind dit een antwoord waarmee je Zena toch wel erg in bescherming gaat blijven houden. Tuurlijk begrijp ik dit want je hebt nu alle conactpunten bij elkaar en heb daar diep respect voor.

Maar normaal gezien wil jij alles weten over wat er voor chemische waarde in een stuk vuurwerk zit etc.
We hebben het vaker over gehad dat bepaalde topics doodbloeden terwijl er zoveel over te vertellen is, of zit ik nu fout Toon?

Laatst bewerkt:

Wizz

Registered User

Lekkere dooddoener weer idd.
Is JUIST bijzonder interessant waarom nu deze ontwikkeling geweest is in vuurwerkland.

Son-T

Registered User

Denk dat de meeste importeurs in NL hun huiswerk gewoon niet goed doen.(althans niet goed genoeg)
En zena er misschien wat meer op zit .Of meer aan het brainstormen is hoe het wel kan in plaats van hoeveel!!!:nuts:

shinji

Moderator
Medewerker

Misschien een idee voor een prijsvraag dit. Als prijs krijg je dan van iedere importeur de knalcake, die ze volgend jaar in de markt zetten ( behalve van Zena, denk ik)
Even zonder gekheid, als je in deze hevig concurrerende handel zit, ga je natuurlijk geen bedrijfsgeheimen openbaar maken en mocht het een keer "off the record" tegen iemand verteld zijn, behoord dat binnenskamers te blijven.

Tony

Administrator
Medewerker

Gaat die Bunker Bluster:embarrest: wel komen? Vindt het erg laat en vraag me dus af of ze dan nu even NIET de mazzel hebben wat ze met alle Herlat spullen wel hebben.

Volgens de mannen komt het gewoon op tijd binnen om nog te leveren aan de winkels. Mazzel of gewoon goed zaken doen ? Volgende week hebben we de film!

Overigens had ik dit antwoord nog niet gezien, maar.....
vind dit een antwoord waarmee je Zena toch wel erg in bescherming gaat blijven houden. Tuurlijk begrijp ik dit want je hebt nu alle conactpunten bij elkaar en heb daar diep respect voor.

Als ik alles zou vertellen wat ik off the record hoort word het een zooitje en het heet niet voor niks off the record. Zo bescherm ik elke importeur en niet alleen Zena. Als je hiermee wilt zeggen dat ik niet objectief bent dan zit je helemaal fout want zoals gezegd ik weet wel veel meer maar de kracht zit hem juist in je mond houden! Dan kan je ook nooit je eigen glazen in gooien of ergens de schuld van krijgen!

Maar normaal gezien wil jij alles weten over wat er voor chemische waarde in een stuk vuurwerk zit etc.
We hebben het vaker over gehad dat bepaalde topics doodbloeden terwijl er zoveel over te vertellen is, of zit ik nu fout Toon?

Wij praten hier nooit over recepten en willen we ook niet hebben op de site en ik denk dat iedereen van mijn crew je wel kan vertellen dat het ook een punt is die mijn geen bal intereseert en het kan me ook niet boeien. Ik kan sterren wel mooi vinden maar ik hoef echt niet niet weten hoe ze gemaakt zijn of met welke chems.

En ik begrijp best dat jij het nu wilt weten hoe het zit zodat jou importeur het ook kan gaan maken. Maar dan kan je ook zelf Originals op bellen en daar gaan vissen.

Tony

Administrator
Medewerker

Lekkere dooddoener weer idd.
Is JUIST bijzonder interessant waarom nu deze ontwikkeling geweest is in vuurwerkland.

Deze ontwikkeling is misschien helemaal niet geweest.
Misschien heeft Originals wel iets gevonden/bedacht waar andere importeurs helemaal niet naar kijken. Want maakt er 1 een cake met knal en sterren dan maakt iedereen een cake met knal en sterren. Ik denk dat er nog veel mogelijk is alleen soms heb je het idee dat er gewoon niet verder gekeken word.

Ik vraag me dus af of het een ontwikkeling is of gewoon goed lezen!

Volgens jullie misschien een dooddoener maar ik ben blij dat deze cake er is en al zijn de knallen gemaakt van deeg, het zal mij een worst wezen als ze er maar zijn en zo zou eigenlijk iedereen van de liefhebbers moeten denken!

Bovenaan