Thunderking

cootje79

Registered User
Re: [Herlat-NL] Thunderking

N001 Midnight Chakra € 35.00 p/stuk 1 x € 35.00
N101 Thunder King 25 shots € 15.00 p/stuk 4 x € 60.00

gister besteld en al betaald....als dat maar goedkomt...

cracker

Registered User

wat een hoop geneuzel van een aantal om een stukje vuurwerk. Wees blij dat het kan/toegestaan is in NL.

Ik heb de bunkerblaster maar lekker besteld. Ben heel benieuwd

piloot1990

Registered User

de thunderking wordt ook verkocht bij de "gold selection" onder de naam "midnight thunder". weet iemand of dit inderdaad dezelfde potten zijn? (beide 25schots).

gr

Tony

Administrator
Medewerker

Ik denk het haast niet. Volgens mijn levert Zena nog geen cakes onder een andere label aan winkels.

nismo

Registered User

Ik wil geen onrust stoken maar ik heb gehoord dat de tunderking is afgekeurd door tno.??
Ik weet niet of er al meer zijn die dit hebben gehoord.??

Beekje

Registered User

Nismo is niet helemaal gek en leest echt wel alles door hier, dus iemand meer info want we hebben nog steeds niks officieels gehoord.

En het s wel erg opvallend dat Jawe schrijft dat ze bij Jaco uitverkocht zijn.
Dan zou er geen voorraad zijn voor de verkoopdagen ondanks dat dit stuk vuurwerk vorig jaar een topper was en dit jaar weer is?

Beetje erg opvallend, want als je weet dat een product een succes is dan moet je weten dat je dubbel moet inkopen het jaar daar op, bij wijze van.

Ik wijz hier niet naar Jaco maar naar de importeur Original. Of zijn ze dan toch niet zo groot zoals ze schreeuwen?

DUS??????????????

maxxie

Registered User

Het lag toch aan de verkeerde verpaking?
In iedergeval bij Broekhoff hadden ze daar dacht ik mee te maken.
Of zit ik er helemaal naast

Laatst bewerkt:

Rayb

Registered User

Zou jammer zijn als ze niet verkocht zouden worden.

Heb er speciaal 2 in Haarlem besteld om ze eens te vergelijken met de Bang 2 Bang van Broekhoff (Beekhoven) die hier om de hoek zit ;)

Tony

Administrator
Medewerker

Mensen laat jullie nou eens niet gek maken door Beekje. Dat is een beroeps en record houder negatief reageren. Ik heb vandaag de Rijswijkse Vuurwerkhal aan de lijn gehad en die heeft gewoon extra bestellingen kunnen doen. Ik heb ze in Haarlem besteld en daar is het ook geen enkel probleem.

En Beekje jij zit ook hier constant op het forum maar soms zeg je dingen waarvan ik denk LEES JE HET WEL GOED. Vorig jaar heeft namelijk niemand deze cake gekocht. Wij hadden er twee en vanaf het begin van dit jaar probeer ik iedereen al te vertellen dat het een geweldige cake is en vorige maand zijn mensen pas gaan kijken hoe en wat. Dus als je als importeur ziet dat de cake vorig jaar niet goed verkocht is wat wel blijkt ga je dan 500 overdozen bestellen ? En misschien heeft Jaco niet genoeg opslag of wil Zena eerst zijn eigen winkels voor zien. Jij weet niet hoe de afspraken staan tussen de winkelier en importeur. Ze hebben in Nederland 5 eigen winkels en ze blijven met beide benen op de grond want ze gaan eerst zorgen dat deze goed kunnen draaien.

In Belgie zijn ze flink aan het groeien en veel sneller dan in Nederland en daar hebben ze een giga collectie. Dat betreft zijn ze de grootste van Belgie want niemand heeft zoveel producten in de categorie Feestvuurwerk.

Hoop dat het nu wel duidelijk is en goed overkomt. Al verwacht ik deze week wel weer wat negatiefs van jou. Ik zou bijna het idee krijgen dat je dit doet om de aandacht van de slechte spullen die broekhoff (DIE JIJ DUS VERKOOPT) in zijn collectie heeft. Nu ze 4 goede cakes op de markt gebracht hebben heb ik het idee dat jij denkt dat ze weer ON TOP OF THE WORLD STAAN.

Blijf gewoon reeel en eerlijk AUB want dit word nu gewoon vervelend.

sean

Banned

Hehe eindelijk ik heb gister 22-11 ook 6 thunderkings the zena cake kunnen bestellen in rijswijk. Dat word knallen!!! En heb nog 2 karton 1 shots thunderkings besteld 72x6 =540 stuks daar maak ik zelf 4 cakes van. Per 100 doorlonten. Dat word ook knallen!!

cracker

Registered User

Nismo is niet helemaal gek en leest echt wel alles door hier, dus iemand meer info want we hebben nog steeds niks officieels gehoord.

En het s wel erg opvallend dat Jawe schrijft dat ze bij Jaco uitverkocht zijn.
Dan zou er geen voorraad zijn voor de verkoopdagen ondanks dat dit stuk vuurwerk vorig jaar een topper was en dit jaar weer is?

Beetje erg opvallend, want als je weet dat een product een succes is dan moet je weten dat je dubbel moet inkopen het jaar daar op, bij wijze van.

Ik wijz hier niet naar Jaco maar naar de importeur Original. Of zijn ze dan toch niet zo groot zoals ze schreeuwen?

DUS??????????????
Ik kon de thunderkings gewoon bestellen bij Zena Haarlem. Vrijdagochtend ga ik ze ophalen.:cheesy:

En broekhoff koop ik niet. Overgewaardeerde en overgeprijsde rotzooi

oWn4g3

Registered User

Ik zal Tony even blijmaken.
Komende vrijdag ga ik er 2 halen :).

Die super seventy neem ik ook even mee denk ik, ziet er gruwelijk goed uit!

KruitFreak

Registered User

Wil je het zwart op wit hebben? Wat maak jij je onnodig druk zeg.
Als Arjan van medewerkers van TNO heeft vernomen dat de Thunderking net aan is goedgekeurd en dat hij verder wel oké is bevonden is dat voor mij een positieve bevestiging.

Ik heb ze in Rijswijk besteld en weet zeker dat ik ze krijg!

Rayb

Registered User

Ik zal Tony even blijmaken.
Komende vrijdag ga ik er 2 halen :).

Die super seventy neem ik ook even mee denk ik, ziet er gruwelijk goed uit!

Me 2.

Heb jarenlang diverse dingen van Broekhoff uitgeprobeerd maar ben het nu zat.
Laat de Thunderkings maar knallen :noworry:

Sparkey

Registered User

Alle informatie klopt gewoon hoor. Jaco heeft ook bericht gehad dat de Thunderking (én de midnight chakra en de messier) zowel fysiek als op chems zijn goedgekeurd, het was op het randje maar dat is alleen maar mooi. Een beetje slimme importeur gaat hier iets mee doen (wat dacht je van een 150 schots thunderking??) .

De ThunderKing wordt bij Jaco gewoon nageleverd en zal straks gewoon te koop zijn, dit wel met enig voorbehoud natuurlijk want ik heb geen glazen bol. Dat de nalevering gepland staat, staat vast.

Laatst bewerkt:

Beekje

Registered User

HO HO HO, MERRY CHRISTMAS!!!!

Ik neem al mijn woorden terug en bied tegen iedereen mijn excuses aan? Zo goed?

Maar nogmaals het zijn mijn meningen geweest, vervelend of niet. Ik ben echt maar weinig negatief over andere vuurwerk en importeurs maar zoals Original zich ooit in de Nederlandse markt heeft gezet, tuurlijk zullen het echte freaks zijn, dat vond/vindt ik een beetje teveel van het goede geweest.

En wat betreft mijn vrienden Broekhoff ben ik sinds dat ik hier verslaafd ben geworden heel negatief over hun geweest en heb dat ook meerdere keren laten blijken mede door heel veel negativiteit van jullie, maar ik denk dat er geen importeur is die zo standvast en betrouwbaar is dan alle andere (Op Lesli en Breeschoten na dan)

Dan zijn ze maar duurder en zijn het soms margianle producten maar ze spelen al jaren op safe. Stel dat ze de Thunderking die ze hebben zo hebben laten maken als Original en het zou wel over het randje zijn gegaan dan raken ze heel wat klanten kwijt! En dat is nog nooit gebeurd!

Ik zou nu op dit moment uiteraard graag vuurwerk van Original hebben verkocht omdat het zich toch heeft bevestigd, maar ik vind het gewoon teveel met Belgie te maken hebben en ik denk dat de controles van Milieu en andere instanties niet misselijk zijn tijdens de verkoop en weken voorafgaand.

Maar als ik weer wat meer tijd heb dan maak ik het met een aantal goed.

Bovenaan