Super Vlinders

]-[arry

Registered User
10 euro is misschien de normale prijs voor de gekleurde supervlinders, maar niet voor de BSC of NBSC hoor. Dat is bijna onmogelijk

Teletubbie

Registered User
Ik ook, zeker dat 'Ik kan ze krijgen', mensen die dat zeggen kunnen ze niet krijgen en/of kunnen het niet betalen. Alsof wij er rijker van worden dat jullie ze krijgen.

Het beste zijn denk ik de: 'Zwarte doos vlinders' of de Timefuse, maar die heb ik nog nooit gehad.

krewruuV

Registered User
Ik weet niet of dit offtopic is, zo ja dan haal ik dit zo snel mogelijk weg.
Ik heb op deze site niet eerder een foto van een supervlinder gezien op het moment dat ie ontploft, dus zie hier............
Supervlinder&

En dan hier het filmpje.

Groetjes.

Laatst bewerkt:

Sounderrr

Registered User
Ik weet niet of het toegestaan is te linken naar eigen FTP, maar ik heb er een filmpje opstaan van een Supervlinder ik afgelopen zaterdagavond (16 december) heb afgestoken

http://home.nedlinux.nl/~sounder/Videos/Supervlinder.avi

Opgenomen met K750i, excuses voor de kwaliteit =P

Heb zelf nog 18 supervlinders nu, had 2 pakken gekocht voor 15 euro per pak, 10 erin .. als ik kijk naar de prijzen die jullie noemen was het een goede deal

Laatst bewerkt:

krewruuV

Registered User
Misschien is het een leuk idee als iedereen een filmpje maakt en hier plaatst.
Dus mensen, steek vanavond allemaal een supervlinder af(bigg)

Erte

Registered User
Ik kan die bruine krijgen met die grijze lont, weet niet precies wat het zijn maar op het karton staat spanish cracker. En ze zitten per 10 verpakt in een wit kartonnetje met plastic eromheen..

Ik heb er nog nergens iets over gelezen, dus weet iemand hier iets meer over??

Zijn trouwens 12.50 per 10 stuks..

[adminbreak] Er staan 24 bladzijden in dit topic, lees ze even door en je vind je info [/adminbreak]

Laatst bewerkt door een moderator:

Panzerfaust

Registered User
Ik heb de mijne ook binnen.
Heb tot nu toe alleen de gekleurde "op de leggen" gehad.
Heb daar ontelbare van afgestoken.
Heb van de timefuse nog geen afgestoken.
Wie kan me uit eigen ervaring zeggen dat ze net zo goed knallen als de "op de leggen" met visco?
photos

Laatst bewerkt door een moderator:

Panzerfaust

Registered User
Oke thanks. Dit is voor mij dus de eerste x dat ik timefuse vlinders heb.
Zelfs de "verkoper" wist niet dat ze timefuse waren (had nog geen pakje opengemaakt).
Heb, tot nu toe, dus 40 van die dingen maar wat is de beste manier om ze af te steken?
Kan dat gewoon uit de hand met een "gewone" aansteker?
Enne wat is het verschil tussen timefuse en visco? Behalve de kleur en de dikte? Als ik filmpjes zie lijkt visco zelfs langer te duren eer ie knalt..

P

poziloc

Guest
Visco is je denk ik wel bekend, dat zie je tegenwoordig op al het vuurwerk
Timefuse brand naar binnen toe, dus je ziet het niet opbranden..zie het als een soort strijker vertraging

Luchtwolf

Registered User
Oke thanks. Dit is voor mij dus de eerste x dat ik timefuse vlinders heb.
Zelfs de "verkoper" wist niet dat ze timefuse waren (had nog geen pakje opengemaakt).
Heb, tot nu toe, dus 40 van die dingen maar wat is de beste manier om ze af te steken?
Kan dat gewoon uit de hand met een "gewone" aansteker?
Enne wat is het verschil tussen timefuse en visco? Behalve de kleur en de dikte? Als ik filmpjes zie lijkt visco zelfs langer te duren eer ie knalt..

Als je echt veilig supervlinders wil afsteken leg je er een doormidden gebroken rotje of kanonslag voor en steekt dat aan, dan komt er een steekvlammetje uit en die zorgt ervoor dat de supervlinder aan wordt gestoken.
Zo heb je genoeg tijd om weg te komen, zo doe ik het ook, en het is na mijn mening zeer veilig.

Teletubbie

Registered User
Dat vind ik teveel gedoe hoor, ik heb Supervlinders (uit zwarte doos) en die steek ik gewoon af met een aansteker. Ik vind het vervelend om eerst een rotje neer te leggen, daar weer een supervlinder aan en daar dan weer het rotje aansteken. Daarnaast hebben Supervlinders (de mijne in elk geval) een goede vertraging en ik heb geen angst dat hij meteen aangaat.

superrocket

Registered User
ja, dat is je eigen keuze dan,
liever even een halve minuut?? langer bezig met een rotje doorknakken
dan een paar vingers kwijt zijn door een productiefout.

ramontje

Registered User
Dat vind ik teveel gedoe hoor, ik heb Supervlinders (uit zwarte doos) en die steek ik gewoon af met een aansteker. Ik vind het vervelend om eerst een rotje neer te leggen, daar weer een supervlinder aan en daar dan weer het rotje aansteken. Daarnaast hebben Supervlinders (de mijne in elk geval) een goede vertraging en ik heb geen angst dat hij meteen aangaat.

hmm dit zijn toch niet van die timefuse dingen met zoon zwavelkopje der op ?
die zitten in een witdoosje met folie die in de zwartedozen zijn toch de normale met fisco lont,over de timefuse vlinders kan ik kort zijn ik vind het ondingen ik vind dat je erg lang moet wachten voordat ie aangaat ik doe ook inderdaad gewoon een kanonslag door breken en dan op het lontje zetten aansteken en de rest gaat vanzelf en weigeraars kan ik ook over meepraten bij de met de visco lont en de gekleurde vlinders niet maar bij de timefuse heb ik verschillende gehad die weigerde en dan nog mensen zo dom zijn om die dingen dan op terapen na de hand als ie niet is afgegaan damn hoe stom kun je zijn ? (win)

Teletubbie

Registered User
hmm dit zijn toch niet van die timefuse dingen met zoon zwavelkopje der op ?
die zitten in een witdoosje met folie die in de zwartedozen zijn toch de normale met fisco lont,over de timefuse vlinders kan ik kort zijn ik vind het ondingen ik vind dat je erg lang moet wachten voordat ie aangaat ik doe ook inderdaad gewoon een kanonslag door breken en dan op het lontje zetten aansteken en de rest gaat vanzelf en weigeraars kan ik ook over meepraten bij de met de visco lont en de gekleurde vlinders niet maar bij de timefuse heb ik verschillende gehad die weigerde en dan nog mensen zo dom zijn om die dingen dan op terapen na de hand als ie niet is afgegaan damn hoe stom kun je zijn ? (win)

Nee, ik heb degene uit de zwarte doos, nog geen 1 weigeraar van de 15 afgestoken. Lont is goed lang en de vlinder is goed afgewerkt dus ik zie ook geen reden om het met een rotje af te steken.

Bovenaan