De timefuse gaan harder.
Oke thanks. Dit is voor mij dus de eerste x dat ik timefuse vlinders heb.
Zelfs de "verkoper" wist niet dat ze timefuse waren (had nog geen pakje opengemaakt).
Heb, tot nu toe, dus 40 van die dingen maar wat is de beste manier om ze af te steken?
Kan dat gewoon uit de hand met een "gewone" aansteker?
Enne wat is het verschil tussen timefuse en visco? Behalve de kleur en de dikte? Als ik filmpjes zie lijkt visco zelfs langer te duren eer ie knalt..
Dat vind ik teveel gedoe hoor, ik heb Supervlinders (uit zwarte doos) en die steek ik gewoon af met een aansteker. Ik vind het vervelend om eerst een rotje neer te leggen, daar weer een supervlinder aan en daar dan weer het rotje aansteken. Daarnaast hebben Supervlinders (de mijne in elk geval) een goede vertraging en ik heb geen angst dat hij meteen aangaat.
hmm dit zijn toch niet van die timefuse dingen met zoon zwavelkopje der op ?
die zitten in een witdoosje met folie die in de zwartedozen zijn toch de normale met fisco lont,over de timefuse vlinders kan ik kort zijn ik vind het ondingen ik vind dat je erg lang moet wachten voordat ie aangaat ik doe ook inderdaad gewoon een kanonslag door breken en dan op het lontje zetten aansteken en de rest gaat vanzelf en weigeraars kan ik ook over meepraten bij de met de visco lont en de gekleurde vlinders niet maar bij de timefuse heb ik verschillende gehad die weigerde en dan nog mensen zo dom zijn om die dingen dan op terapen na de hand als ie niet is afgegaan damn hoe stom kun je zijn ? (win)