Super Vlinders

climaxx

Registered User
Ik heb deze ook net binnengekregen. Die van 5 in een doos. Ze zijn iets dikker dan de timefuse vlinders van vorig jaar, maar wel iets korter. Weet nog niet of ze goed gaan. Heeft iemand ze al getest toevallig?

doncorleone37

Registered User
nee ze zijn niet nieuw.
ertbrand had ze vorig jaar ook al.
maar die van ertbrand zijn dus nog dikker dan die van het filmpje?
wat als ik het plaatje zie op de site van ertbrand dan lijkt het mij ook dat er 10 in een doosje zitten en niet 5 zoal s climaxx al zei

P

poziloc

Guest
Voor alle duidelijkheid! Er worden geen supervlinders in de Belgische winkels verkocht!!

P

poziloc

Guest
Koop ze en vergelijk ze zelf, knalvuurwerk wordt door iedereen anders ervaren

Nu gaan we weer ontopic....Supervlinders dus

Teletubbie

Registered User
img0768dq3.jpg

Zijn dit de goede supervlinders? Ze zaten allemaal in een zwarte doos

Invader

Nieuwe Member
Dit zijn dus de Time-Fuse supervlinders. Ik heb er op het moment 1, en heb de knal ervan meegemaakt. De knal van een gekleurde supervlinder valt eigenlijk in het niet, er is veel meer druk. de knal is harder en de flits groter.
Er is een filmpje van gemaakt, hoewel ik die niet op mijn computer heb staan.
filmpje kan nog komen, vertrouw er maar niet op.

Laatst bewerkt door een moderator:

schoft

Registered User
Nee, dit is niet de timefuse. Dit is de Big spanisch cracker met visco lont. Hier zit meer kruit in waardoor hij harder knalt. Prijzen varieeren van 12,50,- tot 20,00,-. Worden verkocht bij handelaren in een zwart doosje. Tegenwoordig de hardste en beste supervlinder te koop.

fireworkaddict

Registered User
FOTO

Zijn dit de goede supervlinders? Ze zaten allemaal in een zwarte doos

Ja, dit zijn goede kwaliteit supervlinders. Dit jaar nieuw op de markt verschenen. Zitten in een stevige zwarte kartonnen doos (voor foto's zie een aantal pagina's terug in dit topic).

Deze knallen zelfs nog iets beter dan de 'op de leggen' en hebben dezelfde betrouwbare kwaliteit.

Weet niet wat je er voor betaald hebt. Maar ze zijn in ieder geval goed...

Teletubbie

Registered User
Ik heb er 14 euro voor betaald voor 10 stuks in inderdaad een stevige zwarte doos. Eventueel wil ik daar ook wel even een foto van maken.

Laatst bewerkt door een moderator:

richard1234

Registered User
een jaar of 6 geleden had ik gekleurde vlinder ( rood blauw geel) betaalde ik toen nog iets van 20 gulden per doos voor. dees waren veel harder dan de
gekleurde vlinders waar "op de leggen" staat.
weet iemand hier nog iets van af, zat gewoon helemaal geen sticker op die dingen, en zaten altijd in een witte doos, het papier wat er omheen zat, zat ook iets strakker en het glimde net wat meer, en volgens mij waren ze net een tikkie groter.
jammer dat ik dees nooit meer heb gezien, geloof dat 2 jaar later "op de leggen" op de markt kwam ( war een verschil met die ouwe )

jan1983

Registered User
een jaar of 6 geleden had ik gekleurde vlinder ( rood blauw geel) betaalde ik toen nog iets van 20 gulden per doos voor. dees waren veel harder dan de
gekleurde vlinders waar "op de leggen" staat.
weet iemand hier nog iets van af, zat gewoon helemaal geen sticker op die dingen, en zaten altijd in een witte doos, het papier wat er omheen zat, zat ook iets strakker en het glimde net wat meer, en volgens mij waren ze net een tikkie groter.
jammer dat ik dees nooit meer heb gezien, geloof dat 2 jaar later "op de leggen" op de markt kwam ( war een verschil met die ouwe )
Zaten er echt blauwe tussen geen groene zoals deze rechter supers?
Ze zijn iets langer dan de "op de leggen" supers,en ietsje slanker geloof ik.
Ze gaan ongerveer even hard als de bruine time fuse supers.
De bruine met visco gaan wel harder, maar die heb ik nog niet kunnen vinden dit jaar....
supervlinders.jpg

Bovenaan