Vanochtend ook één of andere bobo op t NOS journaal, hij wil de legale en de illegale knallers verboden zien... Legale knallers verbieden, te triest voor woorden. Maar illegale knallers verbieden... Iets zegt me dat illegaal al zoiets betekend...
Een dag met een zwart randje... Laten we hopen dat de 2e kamer er normaal mee omgaat, en anders moeten we ervoor zorgen dat we samen sterker komen te staan!
#PyrosUnite!
ken er niks aan doen als jongetje van 8 begon ik ermee, en ze maken het nu 26 jaar verder het tot de ''duivel'' .
een 0,2 gram 0,5 gram, 1 gram buskruit knaller is ineens de duivel.
vanavond begon ''' pauw'' ermee, dit soort knallen (liet enorme benzine cobrabommen zien) blijven nog een jaar mogelijk..
en toen knapte er iets bij mij, ben nu 2 liter wijn verder en ik ben er compleet klaar mee, vuile leugenaars en acteurs zijn het.
allemaal maar op 1 doel gericht,. mijn lieve moeder en vader van 62 en 67 weten nog dat dit pertinente leugens en stemmingmakerij ziijn. ze weten wat een astronautje doet....
mijn hele familie en vrienden en ex collega,s weten inmiddels wat wel en niet klopt op vuurwerkgebied en die reageren al net zo gelaten als ik.
hier valt domweg niet tegen te vechten....
zoveel domheid is niet tegen gewassen, (op 8 uur journaal komt een wijf vertellen dat het gevaarlijk is en dat het zonde van het geld is...) dan ben ik al klaar en gefinished....
het is een hersenspoeling die zijn weerga nauwelijks kent.
schokkend ook hoe de journalisten en reporters er mee omgaan(ik zou me doodschamen, maar salarisstrook is alles blijkbaar) .
ik zal wel gevoeliger zijn voor dit soort dingen maar ik trek het heel slecht momenteel....