Met knalspul valt niks te verdienen, dus waarom zou je daar bovenop zitten als handelaar?
Roel.
Ja dat mag je aannemen ja, maar als jullie toch leuke harde knallers zoeken legaal neem echt de grondbloemen met knal van wolff, ik heb net 5 pakken erbij gehaald, geweldig zijn zevolgens mij zijn deze het hardste knalvuurwerk op de grond in nederland.
Appie heeft een goed punt denk ik; die Chinezen zijn alweer járen gewent om slappe flut rotjes te maken voor Nederlandse importeurs, misschien even geduld hebben voordat de nieuwe regeling vruchten gaat afwerpen. Dan is het wel opmerkelijk dat het met de 500gram potten wél allemaal gelukt is. Met knalspul valt niks te verdienen, dus waarom zou je daar bovenop zitten als handelaar?
Roel.
Mijn antwoord over test methode gaat over de onduidelijkheid in Nederland en de rest van Europa hoe ze dit nu goed moeten/kunnen testen. Niet over Wolff die zelf in China test. Hun hebben hem daar goed gezien maar slecht gekregen dus zoals jij zegt heeft de Chinees een beetje ping ping in zijn zak gestoken.
Nu brand voorlopig niemand zijn vingers aan de knallers zolang er niet duidelijk is hoe het allemaal in elkaar moet zitten. En daarbij moeten de chinezen in de gaten worden gehouden.
offtopic: Ik heb een flauw vermoeden dat er ook blokken in omloop zijn die niet helemaal gevuld zijn/waren. Heb het zelf meegemaakt, ik schiet een fanshape blok en na twee rijen klapt deze uitelkaar.. de resterende tubes van dat blok, helemaal verspreid en naar alle richtingen gericht, doen vervolgens gelukkig niets. Er kwam geen enkel shot uit terwijl deze wel in in vuur lagen te branden en ze verder nog gewoon wel intakt waren. Dus, ze proppen gewoon twee rijen van de 10 vol en vervolgens laten ze het blokkie met wat kruit klappen. Gelijk bewijs weg. Dus, ja waarom dan niet met knallers? Ze naaien je waar je bij staat.