Archief Little General 154 db !

NGB

Registered User
Inderdaad, het is echt flut...
Mijn Shi Sings knallen zo goed als even hard...

En de tollen waren bij mijn dealer al uitverkocht om 11.00 uur ochtends (no)
Majaa we moeten er maar mee leven.
Ik koop die dingen dus niet meer (con)

Tony

Administrator
Medewerker
Zoals iedereen al heeft ondervonden zijn de knaller inderdaad slecht. Ik stond er van versteld want dit had ik echt niet verwacht. Dus dit is een dikke afrader.

Aftershock_1

Registered User
Jammer genoeg heb ik er hier dus 100 (20 pak van besteld). Gistermorgen deze bestelling al opgehaald en toen was er nog geen "testdata" bekend.....
Ik heb ze nog niet getest, maar de reacties in dit topic spreken boekdelen....(mad)

P

poziloc

Guest
weet niet waar die 154db vandaan komt...volgens mij moet je de 1 weg halen.
ik had hier nog zulke hoge verwachtingen van(cry)

GMP82

Zilveren Member
Een vraagje tussendoor, ik mag aannemen dat importeurs / verkopers toch wel eerst testen ofzo? Je gaat zo'n product toch niet verkopen als je weet dat het BAGGER is. Is ronduit slechte reclame. Tis extra onbegrijpelijk omdat wolff normaal gesproken echt kwaliteit vuurwerk heeft...

Nunspeet

Registered User
Ja dat mag je aannemen ja, maar als jullie toch leuke harde knallers zoeken legaal neem echt de grondbloemen met knal van wolff, ik heb net 5 pakken erbij gehaald, geweldig zijn ze :D volgens mij zijn deze het hardste knalvuurwerk op de grond in nederland.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ja dat mag je aannemen ja, maar als jullie toch leuke harde knallers zoeken legaal neem echt de grondbloemen met knal van wolff, ik heb net 5 pakken erbij gehaald, geweldig zijn ze :D volgens mij zijn deze het hardste knalvuurwerk op de grond in nederland.

nou ga je lopen vergelijken en uitwijken naar een ander produkt het gaat er hier om dat de little general zijn verwachtingen niet waar maakt en dit een slechte zaak is omdat deze knallen behoorlijk aangeprijst werd.

nismo

Registered User
Ik heb ze getest ze halen 154 db op een 43 cm afstand dus wat zeuren jullie nou ze halen het wel.(laugh)

Ik kon niet door gaan tot de 156 db omdat ik al te dichtbij zat en die db meter kost 8000 euro en ik denk niet dat mijn baas dat leuk zou hebben gevonden.

Laatst bewerkt:

thunderflash

Registered User
Ik had ze ook al besteld en toen las ik de reacties hier en ik schrok best,vanmorgen dus opgehaald en toen kreeg ik me daar een grote discussie met die verkoper.Deze beste man prijste de little general gewoon bij de mensen aan als nieuwe knaller(wat ook klopt)die volgens de nieuwe regeling waren geproduceerd n.l de 156db regeling.Ik zei toen heb je ze al gehoord dan? Ik ben toen met de beste man naar buiten gegaan en heb het hem laten horen ik kan je zeggen hij was zeer zeker niet blij en gaat wellicht dan ook actie ondernemen.Jammer ik had goede hoop voor deze knallers,mischien volgend jaar dan wel goed.

Vavoom

Registered User
Ik heb ze getest ze halen 154 db op een 43 cm afstand dus wat zeuren jullie nou ze halen het wel.(laugh)

Ik kon niet door gaan tot de 156 db omdat ik al te dichtbij zat en die db meter kost 8000 euro en ik denk niet dat mijn baas dat leuk zou hebben gevonden.

Tja, zó kan ik het ook.
Je meetmethode wijkt echter af van de officiële keuringsmethode en is dus (helaas) geen goed vergelijkingsmateriaal.

Atomic

Registered User
Ik heb deze knallers vandaag geprobeert en ze vallen zwaar tegen (cry)
De knal is minimaal en het enige wat je krijgt is veel klei op de grond en nagenoeg geen enkele snipper papier.
Deze knallers worden mooier voorgesteld dan dat ze in werkelijkheid zijn (mad)

Bovenaan