mwa, salute is gewoon een term voor harde knal in de lucht.. zegt niet veel dus over de hardheid van de knal.mike_17 zei:denk het niet, het zijn SALUTES dus gaan een stuk harder als het goed is. Maar volgens mij issie niet meer te koop
nee is niet te vergelijken met die je hier boven heb.die knallen wel wat harder.sjemmie zei:Bedankt Schuim en de rest,
Maar ben nog niet echt veel wijzer.
Ik weet ook wel dat het een knal blok is 38mm en 100schots.
Maar de vraag is:
Zijn de salut's/knallen ergens mee te vergelijken en of zelfs beter dan iets wat we allemaal al kennen.
green tail to thunder - spring wind - thunder king - zink 901 etc....
mvg,
Sjemmie :w
Hoeveel kost deze dan, en gaat hij nou in salvo's of enkel hele tijd:7djvinniev zei:nee is niet te vergelijken met die je hier boven heb.die knallen wel wat harder.
maar vond t persoonlijk een leuk blok om te hebben.
zou even kijken of ik de film nog ergens heb.
maar hang me der nie aan op![]()
gewoon nemen als er niks anders is
en als je een van hier boven kan kopen kan je dat beter doen.suc6 verder en ik ga even zoeken :w:w
![]()
is scp-38/100-03a ..38 mmmyrmidon zei:100x salute is een knalblok... per keer een salvo van (Meestal) 7 shots
en het kaliber is volgens mij 1,2' (30mm) correct me if im wrong
lijkt mij ook tof ,laat weten als je meer weet...z shape dan is die vrij kort maar krachtig..Lidu Rullezzz zei:Dit jaar een geweldig salute blok gezien !
Z shape 100 schots salute !
Ik wist niet wat me overkwam !!!!...zo ontiegelijk hard en snel.
Kben nog aan het uitvogelen van welk merk deze was, want deze MOET in mijn bezit komen:9
Ben ik dom als ik zeg Kruiterij? Meende dat zij wel zon blok hadden.Lidu Rullezzz zei:Dit jaar een geweldig salute blok gezien !
Z shape 100 schots salute !
Ik wist niet wat me overkwam !!!!...zo ontiegelijk hard en snel.
Kben nog aan het uitvogelen van welk merk deze was, want deze MOET in mijn bezit komen:9