Knal/Salute blokken

Pyro Mike

Registered User
ief zei:
ik ben het afgelopen weekend bij alpeco geweest en daar zag ik een 100 shots knalblok staan voor 60 euro het geeft eerst een witte olichtkogel en dan een salute/knal.
Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met dit blok?
Schiet hij ze in een snel tempo, is het ook opbouwend in snelheid net als de green tail, is het de moeite waard?
(als het afgestoken is bij de demoavond zou ik graag je mening horen Tony)
Doet me gelijk denken aan de spring thunder, die had ik ook een felle kometen en daarna een harde knal.

ief

Registered User
Ik denk niet dat het de springthunder was want die was volgens mij duurder en groter.
Dit blok is maar een centimeter of 30 bij 30.

biertje

Registered User
die Ief bedoelt is denk ik de 90 shot Hell Of Tunder. dat is de knal versie van het Wenger blok (dus zelfde vrom alleen dan knal.). ik heb hem gekocht omdat ze toen het Wenger blok niet meer hadden voor 60 euro met zilver tial. hoe die is weet ik niet maar lijkt me een leuk knalblok. (volgens mij had hij 680 gram sas inhoud).

djara

Registered User
mike_17 zei:
Nu is er zon pakket te koop.. De orlando thunder met 4 verschillende potten, en de 49 shots green tail thunder schijnt eruit te zijn.

komt de 49s green tail ook helemaal niet meer terug ???

Pyro Mike

Registered User
Die is vervangen voor een karton met 4 knalbokken (orlando) dus ik denk dat die er voor goed uit is? Heb wel gehoord dat er iets van thunder bay is als vervanger

Koetje

Registered User
Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp niet waarom goedlopende blokken uit het assortiment worden gehaald?

Schuim

Moderator
Medewerker
Hmm, nu ga ik hem leuk vinden.
Wanneer zijn er ongelukken mee gebeurt??
Dacht dat het zoon goed blok was. ;(

Pyro Mike

Registered User
Als een potje goedkoop is dan zijn er zat mensen die er mee gaan kloten omdat het toch 'maar' 45 euro is. Die verpesten het voor de rest, maar goed, hij is er dus uit.

Schuim

Moderator
Medewerker
Ja maar is dit dan ook de echte reden dat het is fout gegaan, of vermoed je dit gewoon.
Want dan vind ik het onzin om hem uit de handel te halen.
Je kunt ook wel een 100s Saulte uit elkaar prutsen dus |:(

djara

Registered User
mike_17 zei:
Als een potje goedkoop is dan zijn er zat mensen die er mee gaan kloten omdat het toch 'maar' 45 euro is. Die verpesten het voor de rest, maar goed, hij is er dus uit.

Het is gewoon weer K*t ik wilde iets van 6 van die blokjes halen!
maar het is bij alpeco of op,of het komt niet meer!

Maar wie heeft die thunder bay al gezien/of wat van gehoord ??
Hoe hard knalt dat ding dan en ook hoeveel shots heeft dit blokje ???
En hoeveel kost het ?

Laatst bewerkt door een moderator:

GHBWestland

Registered User
djara zei:

En hoeveel kost het ?

thunder bay is de winkel naam van de 150 shots speeding-up thunder with green tail (vorig jaar: 150 thunder with green tail)..

kijk in movie sectie voor het filmpje van de 150 shots thunder with green tail (is immers zelfde), hij kost 125 euri (was 115) en is zoals de naam het al zegt 150 shots!!:w

NLsandman

Registered User
djara zei:

En hoeveel kost het ?

Die green tail with thunder schijnt gewoon op te zijn en niet bekend wanneer die weer binnen komt, heb het gisteren nagevraagd bij alpeco.
Dit was nagezocht in de computer omdat men in eerste instantie niet snapte welke pot ik bedoelde.

Pyro Mike

Registered User
NLsandman zei:
Die green tail with thunder schijnt gewoon op te zijn en niet bekend wanneer die weer binnen komt, heb het gisteren nagevraagd bij alpeco.
Dit was nagezocht in de computer omdat men in eerste instantie niet snapte welke pot ik bedoelde.
Je hebt het over de 49 shots neem ik aan

GHBWestland

Registered User
de 150 shots (thunder bay) is ook niet op voorraad heb ik vandaag vernomen!! en net als de 49 shots onbekend wanneer deze weer binnen komt :w

Sparco

Registered User
GHBWestland zei:
de 150 shots (thunder bay) is ook niet op voorraad heb ik vandaag vernomen!! en net als de 49 shots onbekend wanneer deze weer binnen komt :w

Damn.. mensen lezen!!
die 49 shots green tail with thunder komt niet meer binnen...
Is vervangen!!! Hij is dus UIT het assortiment.
En ja.. dit heeft alpeco bevestigd in de winkel

Pyro Mike

Registered User
De 49 shots green tail KOMT NIET MEER terug.. De 150 shots is vervangen voor de Speeding Thunder. Die 49 shots is vervangen voor een pakket (orlando thunder) :w

Bovenaan