WINKEL Huissen: Huisman Vuurwerk

Savaga

Registered User
Ik weet dat er dit keer ook weer een speciale afhaalavond is, maar niet waarop wordt geselecteerd voor wie die wel of niet is. Ik ben wel uitgenodigd, en ik heb daar voor ongeveer €1000,- bruto besteld.

DioR

Registered User
Je kan altijd vragen of ze mee willen lopen. Ik werd vorig jaar netjes geholpen. Er waren tevens winkelwagentjes aanwezig dat was ook makkelijk.

Huisman Vuurwerk

Registered User
Ik heb een klein praktisch vraagje mbt het afhalen van je bestelde vuurwerk bij Huisman... Huisman heeft natuurlijk een pracht locatie als winkel in het hart van het 'historische' centrum van Huissen, met smalle straten en weinig parkeerplaatsen.

En dat laatste brengt mij op het probleem, ik heb bij Huisman een bestelling gedaan van 450 euro plus, dus 'redelijk' veel. Ik kom uit Nijmegen en kom het uiteraard met de auto ophalen (net zoals veel freaks), zeer waarschijnlijk alleen, mijn stookmaat kan niet mee vanwege familie omstandigheden. Waar is voor mij het meest praktische om de auto te parkeren? Kost dit geld? Hoeveel moet ik sjouwen en lopen, of wordt ik daarbij geholpen?

Ik dacht, ik vraag dit hier, hier luistert Huisman mee maar ook de freaks, samen komen we tot een goed antwoord. Ik ben nog nooit echt bij Huisman geweest, vandaar deze vragen ;)

BTW, ik wens iedereen super fijne Kerstdagen!

Veel van jouw vragen worden beantwoord aan de hand van een speciale pagina op onze website: http://www.huismanvuurwerk.nl/openingstijden-vuurwerk-store-parkeren

Oh ja: Parkeerkaart betekent dus Parkeerzone wat weer betekent dat het gratis (!!) parkeren is!!

Het komt goed, zoals anderen ook al aangeven... :smiling:

Huisman Vuurwerk

Registered User
Vandaag hebben wij de nieuwe functie Verzamelbon geactiveerd op onze website. Deze functie is bedoeld voor bestellers met meerdere bestellingen.

Aan de hand van deze functie worden al jouw bonnen samengevoegd tot 1 bon. Wat daarbij het belangrijkste is, is dat alle door jou bestelde artikelen en eventuele wijzigingen daarop vermeld staan op de bon. We hebben ook geprobeerd om de Verzamelbon qua bedragen kloppend te laten zijn maar in een enkel geval kan het voorkomen dat dit niet klopt. In principe doet dit er ook niet toe, je hebt immers al afgerekend. Daarnaast kunnen er ook artikelen op staan die door omstandigheden vervangen zijn, bijv. de Horizon of Holland en de Garden of Eden. De door jou gekozen vervangers staan dan uiteraard ook gewoon vermeld op de bon.

Deze functie is niet te gebruiken als:
- Je maar 1 bestelling hebt geplaatst
- Je bestellingen bewust hebt geplaatst met verschillende afhaaldagen en/of -tijden
- Je een betalingsregeling met ons hebt getroffen (dan heb je bij volledige betaling inmiddels al een eigen bon via mail gehad)
- Je 2 aparte bestellingen hebt geplaatst via onze eigen site en via de ZENA-site. Die kunnen we niet samenvoegen in een Verzamelbon

Jouw Verzamelbon bekijk en print je door in te loggen op onze webiste en via Mijn Account te kiezen voor Mijn Verzamelbon. Het is een nieuwe functionaliteit dus als er iets niet klopt: geen paniek, laat het ons even weten via info@huismanvuurwerk.nl en we zullen proberen z.s.m. te reageren. PS: ook wij vieren Kerst dus een reactie kan soms even wat langer duren.

Namens het Huisman Vuurwerk Team hele fijne Kerstdagen gewenst en graag tot bij het afhalen!!

fireworks2dead

Registered User
Veel van jouw vragen worden beantwoord aan de hand van een speciale pagina op onze website: http://www.huismanvuurwerk.nl/openingstijden-vuurwerk-store-parkeren

Oh ja: Parkeerkaart betekent dus Parkeerzone wat weer betekent dat het gratis (!!) parkeren is!!

Het komt goed, zoals anderen ook al aangeven... :smiling:

Denk het ook wel, bedankt, daar zal wel ergens een plekje tussen zitten voor mijn auto XD Had niet gezien dat al bij jullie op de site stond, maar nu weet ik dat ook weer:)

Die verzamelbon net ff bekeken, ziet er goed uit, bij mij klopt hij!

Fijne kerstdagen en tot zaterdag!

chromeeh

Registered User
Even een thanks naar Huisman voor de perfecte service :)
En ook voor Sjors (als ik het me goed herinner), voor het meelopen naar de auto :D :smiling:

joszie

Zilveren Member
Hier ook een dikke dank! Het was erg druk maar netjes geregeld. Perfect dat ik mijn bestelling vandaag kon halen. Moest ff wachten maar prima in orde. Perfecte service ook voor het meelopen met een winkelwagen!

Gertjanberg

Registered User
Heb 2 uur !! moeten wachten maar eigenlijk alles wat we hadden besteld was er op de afgekeurde artikelen en de 4 Seasons na... Voor de 4 Seasons de Spinning Tail To Multicolor van Zen meegekregen, prima deal dus..

DioR

Registered User
Heb 2 uur !! moeten wachten maar eigenlijk alles wat we hadden besteld was er op de afgekeurde artikelen en de 4 Seasons na... Voor de 4 Seasons de Spinning Tail To Multicolor van Zen meegekregen, prima deal dus..

2 uur wachten is wel erg lang zeg. Ik neem aan dat je ook in de voorverkoop met een fikse korting heb besteld? Dat doet de wachttijd achteraf snel vergeten. Ik kan mij herinneren dat ik ooit 4 uur heb staan wachten in Steenbergen. Toen ik het eenmaal binnen had was k wel blij. En was ik de wachttijd alweer vergeten. Had toen een dikke korting ook.

Gertjanberg

Registered User
2 uur wachten is wel erg lang zeg. Ik neem aan dat je ook in de voorverkoop met een fikse korting heb besteld? Dat doet de wachttijd achteraf snel vergeten. Ik kan mij herinneren dat ik ooit 4 uur heb staan wachten in Steenbergen. Toen ik het eenmaal binnen had was k wel blij. En was ik de wachttijd alweer vergeten. Had toen een dikke korting ook.

De korting en de gratis producten maakten alles weer goed natuurlijk:happy:

gizmo75

Registered User

Maar dan moet je er eigenlijk wel ff bij zeggen dat jij tijdens de Freak Night aanwezig was en bijna een uur vroeger binnen was dan dat je aan de beurt zou zijn om jouw vuurwerk af te halen... :hehe!:

In ieder geval fijn om te lezen dat je desondanks tevreden bent!!

Gertjanberg

Registered User
Maar dan moet je er eigenlijk wel ff bij zeggen dat jij tijdens de Freak Night aanwezig was en bijna een uur vroeger binnen was dan dat je aan de beurt zou zijn om jouw vuurwerk af te halen... :hehe!:

In dat geval:hehe!: Ik ben zeer vereerd:tounge:

Japyro

Registered User
Ook dit jaar weer super service geleverd door Huisman. Bestellen,oplossen Garden of Eden en afhalen. Thanks mannen van huisman.

Huisman Vuurwerk

Registered User
Bedankt voor jullie reacties. Kritisch, positief of negatief: we horen ze graag want alleen dan kunnen we ermee aan de slag!!

Tot onze spijt zat het inderdaad wat tegen waardoor er te lange wachtrijen ontstonden. Dat is vervelend voor iedereen, zowel onze klanten als voor onszelf. Sommige leveringen kwamen laat of zelfs helemaal niet binnen en dan loop je eigenlijk van de eerste minuut achter de feiten aan. Letterlijk werden er op een gegeven moment busjes uitgeladen met artikelen waar klanten aan de afhaalbalie op stonden te wachten. Uiteindelijk hebben onze 5 leveranciers met vereende krachten het wel voor elkaar gekregen om (bijna) alles op de eerste Losse Verkoop- en Afhaaldag bij ons te krijgen, ook al was het in meerdere gevallen later dan van tevoren aangegeven. We zijn in ieder geval tevreden over de inzet die zij hebben getoond.

De meesten van jullie hebben ons inmiddels persoonlijk kunnen ontmoeten en Huisman staat als 100-jarig bestaand familiebedrijf voor service, kwaliteit en klanttevredenheid. Als je dan met lede ogen aan moet zien dat de wachtrijen groeien, doet dat pijn. Letterlijk hebben we met "klotsende oksels" staan stampen om de ontstane achterstand in te lopen, maar dat is pas in de loop van de middag echt gelukt. Voor degene die dat echt dwars heeft gezeten: nogmaals excuses!! En voor degene die nog gaan komen: we gaan er uiteraard alles aan doen om dit de komende dagen te voorkomen en/of zoveel mogelijk te beperken!! En uiteraard gaan we daar volgend jaar mee aan de slag.

Tijdens de eerste dag hebben de eerste winnaars van onze Facebook-actie zich ook gemeld:

Prijswinnaar_FB1.jpg

Prijswinnaar_FB2.jpg

Prijswinnaar_FB3.jpg

Nogmaals gefeliciteerd met jullie prijs!!

Op naar Oud & Nieuw!!

Laatst bewerkt:

joszie

Zilveren Member

Wie vd personen achter de afhaalbalie was jij nu?

Bovenaan