WINKEL Huissen: Huisman Vuurwerk

paulus01

Registered User
De grootste... :hehe!: Maar ik heb niet continue achter de afhaalbalie gestaan, ik ben deze dagen meer een vliegende keep om het zo maar te zeggen!

Zo zag het er inderdaad uit haha ;)
Ik zeg nog tegen zo'n jongen, ik ben ook op zoek naar die en die - ja zegt ie, zo heet ik ook, maar ik denk dat je iemand ander bedoelt ;)

DioR

Registered User
Gizmo is degene die op de like foto's staat. Jammer Gizmo, onze foto is een beetje wazig geworden! Desalniettemin nogmaals dank voor de pyrobag! Mooi wat op te stoken de 31e!

elmo

FPM Moderator
We gaan het morgen mee maken.
Heb mijn verzamelbon uit de printer getrokken en ga morgen voor de eerste keer naar Huisman Vuurwerk.
Ben er om 11:00 dus zorg maar dat het klaar staat, anders ..........
Hahaha het zal allemaal wel goed komen denk ik, hoop dat het niet te veel uit de klauwen loop anders komt mijn andere bestelling in de knoop met de tijd.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Zit wel een klein foutje in de Verzamelbon de staffel korting van 30% is niet doorberekend naar mijn 1ste bestelling,als het niet druk is ga ik daar nog ff over zeuren :tounge:

Ik zie jullie morgen, heb er zin an.

chromeeh

Registered User
Bedankt voor jullie reacties. Kritisch, positief of negatief: we horen ze graag want alleen dan kunnen we ermee aan de slag!!

Nog een tip dan :)
Deze fluit dingetjes...
2e2mjgi.jpg

Misschien een idee om ze los niet op de kop houden als ze in een doosje gedaan worden :hehe!:
Daar worden ze niet beter van:
bhnhx0.jpg

Viste deze vanmiddag onder uit een van m'n dozen...
Schijnbaar kunnen ze onverpakt niet zo goed tegen... Op de kop / zijkant hangen :tounge:

Let wel, verder geen probleem hoor, dus geen paniek :) :)

Laatst bewerkt:

vlammeke

Registered User
Beste Huisman, Top service! Ik heb door wat verschuivingen in mijn werk meerdere malen moeten schuiven met ophaaltijden en ondanks jullie drukte hebben jullie kunnen meeveren. Buiten dat, goed personeel en goed persoonlijke service bij het ophalen en de hele bestelling werd ter plekke gecontroleerd door jullie, top!! :happy:

Keep up the good work!!

gizmo75

Registered User
Gizmo is degene die op de like foto's staat. Jammer Gizmo, onze foto is een beetje wazig geworden! Desalniettemin nogmaals dank voor de pyrobag! Mooi wat op te stoken de 31e!

Ach ja, wazige types samen op de foto, geeft een wazige foto... :hehe!:

elmo

FPM Moderator
Net terug van Huisman Vuurwerk.
Met 10 minuten zat ik weer in de auto met mijn bestelling.
Leuke winkel en mooi ingericht met voldoende personeel op de vloer.
Het was op het moment lekker rustig dus was snel geholpen.
Ook werd de bestelling netjes met een winkelwagentje naar de auto gebracht.
Gatis er bij : vuurwerkbril aansteeklont en silberwirbels van herlat.
Ook kreeg ik van Gizmo75 nog een leuk presentje dank daarvoor.

Dit was de eerste keer dat heel mijn bestelling klopte! TOP huisman ga zo door.
Aan mij hebben ze een nieuwe klant voor volgend jaar.

USRRobiwan

Registered User
Wederom niets dan lof voor Team HV! Ik stond ook binnen 10 minuten weer buiten met de bestelling + bonus :lub: Alleen al voor deze actie ben ik de volgende keer weer van de partij :)

Eigenlijk wilde ik langer blijven hangen om nog wat 'extra's' te halen, (het is immers nooooit genoeg) rond te kijken , "uit het losse handje te filmen" en of te ouwenelen over vuurwerk maar het was zo druk dat daar helaas geen tijd voor was. Aan de andere kant ook wel is goed anders had ik nu nog niet thuis geweest hahahaha

Thuur

Registered User
Vandaag ook weer naar Huisman geweest om mijn bestelling op te halen.
Toen ik binnen kwam was het behoorlijk druk, maar tot mijn verbazing werd ik gelijk geholpen.
Ook werden er een aantal leuke dingen gratis erbij gedaan.
Wat mij weer eens opviel bij Huisman is dat je bestelling samen gecontroleerd word, hier mag menig verkooppunt een voorbeeld aannemen.
Wat er niet was i.v.m niet leverbaar of afgekeurd werd netjes vervangen door andere mooie producten. Ook werd ik netjes begeleid met een winkelwagentje naar het parkeerplaats.

Dit was weer helemaal top Huisman!! tot volgend jaar. De volgende keer zal ik wat eerder gaan bestellen want ik moest nu wat meer winkels af om dat ik een beetje aan de late kant was met bestellen. En bedankt voor de mooie doos extreme salute 2.0 nette vervanger!

Huisman Vuurwerk

Registered User
Allemaal bedankt voor de mooie woorden en complimenten!

Vandaag is het gegaan zoals we het zaterdag ook voor ogen hadden: gezellig druk, met een nette doorstroming en niet al te lange wachttijden. Af en toe krijg je dan toch nog te maken met piekmomenten en dan is het flink aanpezen, vooral omdat de Losse Verkoop een nogal wisselende toestroom heeft. En die is op voorhand nou eenmaal moeilijk in te schatten. Zo zijn de piekmomenten van vorig jaar bij de Losse Verkoop dit jaar juist een stuk rustiger en andersom.

Ook vandaag hadden we inderdaad weer te maken met enkele artikelen die niet of te laat werden geleverd. Maar zoals jullie inmiddels van ons gewend zijn lossen we dit inderdaad samen op. Nog 1 dag te gaan en dan zit het er weer op en kunnen ook wij gaan genieten van onze favoriete hobby. Maar ook wij zullen om 10.00u alles even stilleggen om de Dag der Dagen officieel te openen!!

Laatst bewerkt:

Huisman Vuurwerk

Registered User
Namens het volledige Huisman Vuurwerk Team de allerbeste wensen voor 2014!!

We hopen dat iedereen heeft genoten van het bij ons aangeschafte vuurwerk en dat we jullie later dit jaar weer terug mogen verwelkomen op onze website en in onze Vuurwerk Store.

Wij gaan er in ieder geval alles aan doen om daar waar nodig verdere verbeteringen door te voeren en weer te zorgen voor een geweldig assortiment.

We houden jullie uiteraard op de hoogte!!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Jullie ook bedankt voor alles. Wij hebben zeker genoten van het gekochte vuurwerk bij jullie, alles paste ook maar echt net aan in de auto.:tounge: Alles was gewoon weer super geregeld tijdens de Freak Night, de bestellingen werden keurig gecontroleerd een hapje drankje en de gezellige sfeer helemaal top!

Tot volgend jaar! :smiling:

Fearwind

Registered User
Ook namens mij bedankt! Inderdaad allemaal goed geregeld, genoeg te drinken en te snacken tijdens de freak night. Alles werd zorgvuldig gecontroleerd en op een paar meter afstand de auto kunnen zetten om alles in te laden.

Zeker tot volgend jaar!

gijs

Registered User
En, ook namens mij bedankt! Medewerkers hadden er zelfs op 31 december, na twee en een halve dag buffelen, nog zin in. Bestelling stond netjes klaar, medewerker met karretje meegelopen naar de auto. Top!

Ook mij zien ze volgend jaar terug.

Huisman Vuurwerk

Registered User
Wederom bedankt voor alle enthousiaste reacties! Het is keihard buffelen en die prachtige complimenten doen ons erg goed!

Later deze maand staan de eerste beurzen, gesprekken en evenementen voor het nieuwe seizoen alweer op het programma. Zijn er effecten, merken, artikelen, enz. die jullie missen in ons assortiment en/of waar wij extra aandacht voor zouden moeten hebben? We beloven niets maar we horen het graag van jullie!!

Bovenaan