WINKEL Huissen: Huisman Vuurwerk

crazy cracker

Registered User
Helaas was de zena cakebox niet binnen gekomen waardoor dit bij afhalen wel een teleurstelling was. Als vergoeding kreeg ik de veel duurdere zena revolution mee.. Prima oplossing!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Ik zou ook graag Wolff vuurwerk in jullie assortiment willen zien en Soviet lijn van Lesli als dat mogelijk is.

bonbridge1

Registered User
Aangezien het buurtassortiment er niet meer is en china by night toch niet helemaal gelijkwaardig is, misschien een mooie extreme salute 2.0 aanbieding bij aanschaf van alle 6.
Inderdaad wat wolff producten en soviet shooters zou fijn zijn maar jullie hebben al erg veel dus begrijp dat het al lastig genoeg is.
Edit: ik zie ze nu wel op de site staan voor 125. Heb ik in oktober met mijn neus gekeken of zijn ze later toegevoegd.

Laatst bewerkt:

gizmo75

Registered User
Edit: ik zie ze nu wel op de site staan voor 125. Heb ik in oktober met mijn neus gekeken of zijn ze later toegevoegd.

Haha, wees gerust, het lag niet aan jou. Ze zijn tijdens de Losse Verkoopdagen geleverd als vervanger voor een ZENA-product. Daarop is Huisman ze ook gaan verkopen. Of ze ze blijven voeren is nog even de vraag, maar ze zijn in ieder geval top!

Laatst bewerkt:

gizmo75

Registered User
Ik zou ook graag Wolff vuurwerk in jullie assortiment willen zien en Soviet lijn van Lesli als dat mogelijk is.

De Soviet-lijn zou Huisman afgelopen jaar al voeren, dat was begin 2013 al toegezegd. Maar ja, toen kwam Intratuin... Wolff kan wel eens lastig worden omdat op ca. 1200m al een Wolff-dealer zit. Maar je weet maar nooit.

Laatst bewerkt:

Huisman Vuurwerk

Registered User
Sinds vandaag is onze wand met CAT.1-Vuurwerk in de Sportwinkel weer geopend! CAT.1-vuurwerk mag het hele jaar door verkocht én afgestoken worden. Niet alleen zijn alle vertrouwde toppertjes er weer, er zijn ook een aantal nieuwe artikelen. Kom langs en geniet binnenkort ook weer van onze favoriete hobby!!

CAT_1_Vuurwerk-wand_2014.jpg

VWF88

Registered User
Afgelopen keer hier ook besteld en het is me goed bevallen! Dingen die ik graag hier echt zou willen zien en waar andere mensen het ook wel mee eens zijn is;
- Salute Cake 1
- Imperial Blink
- Wave Willow
- Concerto Rosso
- F16
- Golden Power

Natuurlijk is het niet allemaal haalbaar , dat snap ik ook ! Maar de SC1 zou echt top zijn! Alles eigenlijk!

Bedankt voor het goede vuurwerk, en misschien zien we deze producten komende keer in jullie assortiment terug!

Zaliotuur

Registered User
Een beetje laat maar hierbij wil ik ook graag de crew van Huisman vuurwerk bedanken. Ondanks dat het afhalen soms wat vertraging opliep heb ik alles gehad wat ik besteld had op 1 dingetje na wat netjes vervangen werd. Erg fijn dat je bestelling samen gecontroleerd wordt zodat je meteen weet of alles klopt. Ik heb verder geen enkel probleem gehad met het bestelde vuurwerk, ik vond alleen over het algemeen de singleshots constructief van bedroevende kwaliteit (niet de schuld van de winkel natuurlijk). Erg fijn dat ik hulp kreeg met sjouwen want bij uitladen viel het me pas op hoeveel sjouwwerk het eigenlijk was. Volgend jaar weer als het aan mij ligt en als de Zen Boxen nog iets beter geprijsd worden dan weet ik nu voor een aardig deel waar m'n budget aan op gaat! Huisman bedankt :lub:

EDIT: ik sluit me bij VWF88 aan! Wellicht met als aanvulling iets in de sfeer van de Cross van MX.

Laatst bewerkt:

Huisman Vuurwerk

Registered User
Even voor de zekerheid omdat we er wat vragen over hebben gekregen: je hoeft uiteraard niet alles mee te nemen, 1 of 2 Dummy's mag ook. Verzenden behoort ook tot de mogelijkheden, je betaalt dan alleen wel zelf de verzendkosten. Interesse? Stuur even een mail naar info@huismanvuurwerk.nl

Huisman Vuurwerk

Registered User
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties via de mail! Vanwege grote interesse kunnen we melden dat we zoals het er nu naar uitziet al helemaal door de gratis dummy's heen zijn. Iedereen die ons heeft laten weten interesse te hebben, krijgt vandaag een reactie.

Huisman Vuurwerk

Registered User
Allereerst wederom bedankt voor jullie enthousiasme en meedenken, dat waarderen we zeer!

Bij een collega-forum is deze suggestie vorig jaar ook al eens gedaan. Ook wij zien een trend dat sommige webshops nog vroeger open gaan dan voorheen. Wij hebben daar alleen een iets andere mening over. Omdat onze visie hierop grotendeels hetzelfde is gebleven willen we graag de reactie van vorig jaar hier herhalen en ietwat aanvullen:

Bij Huisman hebben we afgelopen jaren van september t/m december al uitverkoop gehad onder de categorie Aanbiedingen waar op een gegeven moment meer dan 80 producten stonden en de Freak-korting nog vanaf ging. Een deel daarvan is met nog eens een extra scherpe prijs aangeboden als Openings- en/of Weekaanbieding.

Oftewel: wij hebben ervoor gekozen om die artikelen tijdens het Verkoopseizoen al aan te bieden als meepakker zodat je er tijdens afgelopen Oud & Nieuw al meteen van kon genieten en niet nog bijna een heel jaar moet wachten totdat je er echt plezier van hebt. Daardoor is er ook niet overdreven veel restvoorraad die wij eventueel als uitverkoop aan zouden kunnen, willen of moeten bieden.

De gesprekken met bestaande (en eventuele nieuwe) leveranciers/importeurs lopen en zodra we bepaald hebben hoe ons assortiment er komend Verkoopseizoen uit komt te zien, kunnen we besluiten welke producten we eventueel in de aanbieding gaan doen. De meeste leveranciers/importeurs zitten nu nog in de ontwikkelfase en worden over enkele maanden pas echt concreet. Natuurlijk hebben ze voor ons al wel een tipje van de sluier gelicht en het ziet er nu alweer veelbelovend uit!!

Acties hebben we het hele jaar door en melden we via de bekende kanalen. Maar voor op de hele korte termijn hebben we op dit moment in ieder geval geen plannen om onze site vervroegd te openen. Scheelt ook weer, kunnen jullie je budget nog even apart zetten en rente trekken... :hehe!:

Bovenaan