Ik heb een klein praktisch vraagje mbt het afhalen van je bestelde vuurwerk bij Huisman... Huisman heeft natuurlijk een pracht locatie als winkel in het hart van het 'historische' centrum van Huissen, met smalle straten en weinig parkeerplaatsen.
En dat laatste brengt mij op het probleem, ik heb bij Huisman een bestelling gedaan van 450 euro plus, dus 'redelijk' veel. Ik kom uit Nijmegen en kom het uiteraard met de auto ophalen (net zoals veel freaks), zeer waarschijnlijk alleen, mijn stookmaat kan niet mee vanwege familie omstandigheden. Waar is voor mij het meest praktische om de auto te parkeren? Kost dit geld? Hoeveel moet ik sjouwen en lopen, of wordt ik daarbij geholpen?
Ik dacht, ik vraag dit hier, hier luistert Huisman mee maar ook de freaks, samen komen we tot een goed antwoord. Ik ben nog nooit echt bij Huisman geweest, vandaar deze vragen
BTW, ik wens iedereen super fijne Kerstdagen!
Veel van jouw vragen worden beantwoord aan de hand van een speciale pagina op onze website: http://www.huismanvuurwerk.nl/openingstijden-vuurwerk-store-parkeren
Oh ja: Parkeerkaart betekent dus Parkeerzone wat weer betekent dat het gratis (!!) parkeren is!!
Het komt goed, zoals anderen ook al aangeven... :smiling:
Heb 2 uur !! moeten wachten maar eigenlijk alles wat we hadden besteld was er op de afgekeurde artikelen en de 4 Seasons na... Voor de 4 Seasons de Spinning Tail To Multicolor van Zen meegekregen, prima deal dus..
2 uur wachten is wel erg lang zeg. Ik neem aan dat je ook in de voorverkoop met een fikse korting heb besteld? Dat doet de wachttijd achteraf snel vergeten. Ik kan mij herinneren dat ik ooit 4 uur heb staan wachten in Steenbergen. Toen ik het eenmaal binnen had was k wel blij. En was ik de wachttijd alweer vergeten. Had toen een dikke korting ook.
Heb 2 uur !! moeten wachten maar eigenlijk alles wat we hadden besteld was er op de afgekeurde artikelen en de 4 Seasons na... Voor de 4 Seasons de Spinning Tail To Multicolor van Zen meegekregen, prima deal dus..
Maar dan moet je er eigenlijk wel ff bij zeggen dat jij tijdens de Freak Night aanwezig was en bijna een uur vroeger binnen was dan dat je aan de beurt zou zijn om jouw vuurwerk af te halen... :hehe!:
In ieder geval fijn om te lezen dat je desondanks tevreden bent!!
Maar dan moet je er eigenlijk wel ff bij zeggen dat jij tijdens de Freak Night aanwezig was en bijna een uur vroeger binnen was dan dat je aan de beurt zou zijn om jouw vuurwerk af te halen... :hehe!:
In ieder geval fijn om te lezen dat je desondanks tevreden bent!!