Het Weer 31-12-2013

kingmokum

Banned
De dag voor oudjaar geeft men windkracht 5 en 3 tot 10 mm regen.

Er kan nog van alles gebeuren, maar mocht het echt slecht weer zijn dan bewaar ik alles lekker.

Lino90

Registered User
Ik check iedere dag weeronline en ik moet zeggen dat ik het nu steeds langzaam iets beter zie worden(in Utrecht), dus dat is mooi! Maar hopen dat dit aan blijft houden tot oud en nieuw, dan ben ik gelukkig :)

Thunderbloem

Registered User
Wat een weertje zeg, dit wil ik niet hebben met oud en nieuw..
Vorig jaar viel het nog mee, overdag was het droog en 's nachts alles op kunnen stoken.
Een beetje regen maakt mij niet uit alleen niet erg veel en weinig wind aub

GMP82

Zilveren Member
Als het dit weer wordt, valt er simpelweg niet te stoken. En blijf ik zelf ook binnen, mocht iemand anders het in z'n hersens halen om het wel te proberen. :-( gewoon te gevaarlijk

Ik blijf hopen, maar ja........

HocusPocus.Pyro

Registered User
GiveMePow(d)er, I hear you. Op VWM en AVP is David (of hier ook?); hij is echt *de* weerman. Ik luister vooral naar wat hij zal zeggen. Ik vraag me af hoe betrouwbaar de voorspellingen zijn op dit moment over O&N; hoe veel kan er nog veranderen?

bjorn2202

Registered User
inderdaad hier ook toen om 00:00 uur iedereen begon met afsteken was het zicht minder dan 10 meter dus dan doe mij maar een spatje regen met wat wind.

chromeeh

Registered User
Als ik de pluim bekijk van Midden-Oost Nederland (nee geen grapje :)) dan ziet het er niet super gek uit...
chart.ashx

chart.ashx

chart.ashx

Het blijven verwachtingen, maar toch :D

davidH

Registered User
Ben ook hier actief hoor...op dit moment zuid 4-5 oudjaarsdag en later op de dag toenemende buiigheid...

Zondag een heel uitgebreide update wanneer ik op mijn werk zit en alles bij de hand heb

Grote dingen zullen er niet veranderen, details wel zoals buien of regen, hoeveelheden en timing....de grote lijnen liggen wel vast nu...Depressieweer en een zuidelijke wind.

GiveMePow(d)er, I hear you. Op VWM en AVP is David (of hier ook?); hij is echt *de* weerman. Ik luister vooral naar wat hij zal zeggen. Ik vraag me af hoe betrouwbaar de voorspellingen zijn op dit moment over O&N; hoe veel kan er nog veranderen?

Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
Dat wordt een oudejaarsavond met continue buienrader aan en de momenten uitzoeken om toch alles de lucht in te jagen ben ik bang. Waardeloos weer de laatste 5-6 jaar, bijna elk jaar wel wat.

Bovenaan