Het Weer 31-12-2013

Galaxis

Registered User
Net even snel gespiekt op weer.nl .

De verwachten voor mijn postcode is niet best haha . Winkracht 5 uit het zuid-westen en 5mm regen met kans op hagelbuien.

joszie

Zilveren Member
yup, gisteren op verschillende websites gekeken, maar allemaal geven ze slecht weer de komende 2 weken!
Een Engelse site was nog het meest positief met 'kans op een lichte bui'.

we hadden hier (engeland) gisteren nog onweer!! waar blijft de winter? het is al weken prut!

Tony

Administrator
Medewerker
Ach, ook ik kijk iedere dag op Accuweather naar de voorspelling op de 31e, ook al weet ik dat dat nergens op slaat. Vandaag storm en regen, morgen lichtbewolkt en een zacht briesje.
Ook al heb je er geen fluit aan, toch kriebelt het richting die dag. Ik hou wel van voorspellingen en sommige weten weer meer dan een ander. Uiteindelijk weet je door dit topic altijd meer dan dat je aleen naar Piet Paulusma blijft kijken!

Elke dag kijk ik 3 keer.
Ik weet dat het iedere dag weer anders kan zijn dan de voorspelling maar ik krijg er dikke stress van.
Vorig jaar van 20.00uur tot 02.00uur in de keiharde regen gestaan. Mijn slechte oud en nieuw in misschien wel 10 jaar. Dus ik zie nu liever toch de plaatjes verschijnen waar het gewoon droog op blijft. Hopelijk krijg ik dan wat meer nachtrust.

Bomber68

Registered User
Hier ook elke dag wel een paar keer checken. Wordt je vaak niet vrolijk van, maar wil het toch in de gaten houden. Las ook nog over een (kleine) kans op een oostelijke stroming, met daarbij mist. Nou, doe dan maar regen en wat wind...

bjorn2202

Registered User
ik vind het zelf ook leuk om continu het weer in de gate te houden echter blijft een voorspelling van 2 weken lastig zeker in de wisselvallige tijd waar we nu in zitten. ik heb nu voor me zelf eens 3 keer gekeken vandaag en het is tot nu toe 3 keer veranderd. Tevens geven alle sites Buienradar/weeronline/weerplaza iets anders aan daaraan kun je zien dat de onzekerheid groot is we wachten af tot 27 dec. dan weten we al een heel stuk meer....

ifeelfine

Registered User
Zo te zien word het weer een jaar met kloteweer.

Dat heeft echt mijn nacht verziekt.

Kijk op 30 december nog eens dan heb je 70% kans dat een voorspelling uitkomt. Ik weet het op jouw leeftijd maakte ik me in november al zorgen over het weer maar er is nu daadwerkelijk helemaal NIKS over te zeggen

Ghasper

Registered User
Elke dag kijk ik 3 keer.
Ik weet dat het iedere dag weer anders kan zijn dan de voorspelling maar ik krijg er dikke stress van.
Vorig jaar van 20.00uur tot 02.00uur in de keiharde regen gestaan. Mijn slechte oud en nieuw in misschien wel 10 jaar. Dus ik zie nu liever toch de plaatjes verschijnen waar het gewoon droog op blijft. Hopelijk krijg ik dan wat meer nachtrust.

Dat hoop ik ook, ik heb ondanks het weer toch de hele avond/nacht buiten gestaan, maar zo slecht heb ik het niet gehad in mijn herrinnering. En met wat ik besteld heb kan ik ook niet zeggen dat ik het laat staan tot volgend jaar :hehe!:

versteegrob

Registered User
Dit ga je toch niet menen. Ben sinds een aantal jaar weer is in NL en dan regen?
Nee gaat niet gebeuren, hoop ik...

Vandaag weer een perfecte dag.

sw0rdys

Registered User
ik wens alvast -1, lichte sneeuw (voor de sfeer en niet te belemmerend) licht briesje voor de rook.
dit is alvast mijn voorspelling over 1,5 week de definitieve uitslag :tounge:

Volumius

Registered User
Ik kijk altijd op deze site: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/135
Deze site vind ik vaak net iets beter voorspellen dan accuweather. Gebruik hem namelijk in mijn zomervakanties veel voor de bergsport. Vul rechtsboven je woonplaats in en huiver...:tounge:

Natuurlijk is het voor de 31e nog glazen bol turen maar ik vind het wel opvallend dat er met kerst, 25 en 26 dec een enorme bak regen is voorspeld. En dan denk ik altijd maar: wat er dan valt, valt de 31 niet.

sprinkhaan

Registered User
Als het bij wijze van spreken de hele dag naar beneden zeikt en van 22.00 tot 02.00 is het droog is het nog steeds een super oud en nieuw. We gaan het wel op de dag zelf zien.

Pancake77

Registered User
De 3 dekzeilen van 6x8 meter liggen al klaar, deze gaan 's middags over de pallets heen zodat ik om 00.00 gelijk van start kan :hehe!:

Bovenaan