Toch snap ik de kritiek op de show.
Er waren mischien dingetjes die wat beter konden bij deze show.
Maar de show had er ook genoeg dingen tussen zitten die in mijn ogen behoorlijk leuk waren.
Ik had namelijk niet het gevoel dat die paar gaten wat problemen gaven.
Ik heb dit jaar enkel een aantal duitse shows gezien, en daar zijn de kalibers altijd groter geweest.
De aantallen groter.
En de afstanden kleiner.
En die 3 shows in nederland.
Borculo, Lichtenvoorde, Aalten.
4", conusumenten, 4"
Ik heb deze show niet eens vanaf de lijn bekeken maar halverwegen het weiland.
En heb uitstekend genoten van redelijk wat leuke effecten, en toch genoeg afwisseling om hem zeer aangenaam te houden.
Daarnaast heb ik met mijn camera iets meer dan 13 minuten film opgenomen, en ben iets te laat begonnen met filmen, denk aan 30 sec. omdat ik simpelweg iets te laat was.
(even uit het hoofd he)
En je het spul dan net niet op tijd kan neerzetten.
Een twingo jaagt niet zo hard, en de lokatie was ook even zoeken zonder de gebruikelijke naviman.
Als je dan vanaf huis een beetje vertraging op loopt dan heb je dit soort problemen al snel.
Zeker voor een nederlandse show waar ik heen ging met het gevoel van, ik krijg Borculo te zien maar dan met een paar bommen er tussen van een groter kaliber.
Ik denk dat iedereen die wat te zeuren heeft over deze show met te grote verwachtingen er heen is gegaan.
De show leek voor mij maar ong. 7 minuten te duren tot ik op mn cam keek.
Er zijn mischien wat dingen die beter kunnen.
Maar dat heb je bij nagenoeg elke show wel.
Ik, en mn maat die mee was helemaal, konden niks anders zeggen als vuurwerkgelovige zijnde.
Amen.. :amuse: