Misschien is het verstandiger om opmerkingen over publiek/schietlocatie en inzet van -wellicht- verboden vuurwerk gewoon via de PM te doen!
Tsja, sommige mensen reageren daar niet op.
Hij dus ook niet.
Heb hem de kans gegeven om via PM te reageren.
Laatst bewerkt: