Hengevelde

tommy-gun

Registered User
Misschien is het verstandiger om opmerkingen over publiek/schietlocatie en inzet van -wellicht- verboden vuurwerk gewoon via de PM te doen!

Tsja, sommige mensen reageren daar niet op.
Hij dus ook niet.
Heb hem de kans gegeven om via PM te reageren.

Laatst bewerkt:

Sparkey

Registered User
Het wel of niet mogen schieten van lampionbommen in bepaalde provincies, net als overigens andere effecten (vshape), vindt ik erg droevig en weer is typisch Nederlands. Hier hoort een provincie zich niet mee te bemoeien, zoiets hoort landelijk geregeld te zijn.

Voor zover ik weet mogen de v-shape's gewoon geschoten worden, maar moet de veiligheidsafstand worden vergroot naar 50 meter weerszijden. Dat heeft te maken met het feit dat bij 30 mtr afstand en een fikse v-shape, de effecten inderdaad nagenoeg boven (of zelfs verder) het publiek ontploffen. Dus zo heel erg raar is die nieuwe regel niet, gezien het algemene vuurwerkbeleid. Neemt niet weg dat het inderdaad jammer is.

Tony

Administrator
Medewerker
Een v-shape en een waaier zijn 2 verschillende dingen.

Ik zit met verbazing te kijken hoe jij een COLLEGA praat tegen je mede en over je mede COLLEGA's. Ongelofelijk, ik vind het niet gek dat sommige COLLEGA's het niet goed onder elkaar kunnen vinden. Hoe bedoel je genaaid worden waar iedereen het kan zien.

Ik ben benieuwd hoe jullie het zouden vinden als wij hier alles wat er niet goed gedaan word in shows/kwa vervoer/kwa schieten zouden vermelden. Ik denk dat het niet op prijs gesteld zou worden en dat lijkt me niet meer dan normaal.

Dat je iemand hier toespreekt over de kwaliteit van zijn show vind ik niet meer dan normaal maar laat de rest er lekker buiten. En misschien moeten de vuurwerkers eens wat vaker in de spiegel gaan kijken want het is echt bizar dit.

Met VERBAZING!!!:push:

Bovenaan