was idd een leuke show,maar had er iets meer van verwacht:embarrest:
de finale was erg goed.
verder was het jammer dat die grote lampen aanbleven.
@jeroen die andere naam was roel
Oja Roel....had hij niet zo moeilijke nickname moeten kiezen.:toung:
En het was inderdaad erg jammer van die lamp. Waar wij stonden, had je hem eigenlijk steeds in je ooghoek nog net in het zicht. Een beetje irritant.