Paar leuke shells gezien, waaronder de ondertussen bekende rode blinkers, en diamond effecten, fireflowers met report. Aantal mooie 6", maar 1160

400 komt voor mijn gevoel eerder. Er zaten ook een aantal 6" rode peony's bij, van zeer slechte makkelij. Van een show mag je niet spreken, van mij mag het een moedige poging worden genoemd. Bovendien, duurde de show ca. 10 minuten. Die 2 Masterblasters waren mooi om te zien, echte toppertjes.
Heb geen crosette candle's gezien vanavond (heb ze vanavond zelfs echt gemist), wel de witte blinker cake, en een paar cakes die ik nog niet eerder in hun shows heb gezien.
Helaas was het niet een show die we van Dreamfireworks gewoon zijn, bij lange na niet.
Ik had de indruk dat er regelmatig iets mis ging, zo waren er scene's dat er aan de linke kant van het schietveld een salvo was te zien, en dit salvo aan rechterkant uitbleef.
Gezien de aankonding en het kranten artikel had ik en enkele met mij best wat verwacht.
Dit kennen we ook van Hayo, hopelijk was dit een eenmalig kloten showtje waar eens wat mis ging.