Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Frits toch,
wat is dit voor volksverlakkerij? 1400 Shells? wat is dat voor onzin, de vergunning praat zelfs over romeinse kaarsen. 1400 effecten zul je bedoelen! :wacko:
Qua terminologie moet je nog veel leren...
Jammer, wat een afgang.
Frits toch,
wat is dit voor volksverlakkerij? 1400 Shells? wat is dat voor onzin, de vergunning praat zelfs over romeinse kaarsen. 1400 effecten zul je bedoelen! :wacko:
Qua terminologie moet je nog veel leren...
Jammer, wat een afgang.
Nouja, persoonlijk zou ik geen 400km rijden voor een paar rekjes met shells en wat ander gerei.. :weird:
ik laat me niet afschrikken...:bigsmile:
ik ga over een half uurtje rijden met mn maat.
ik ga proberen de show te filmen met de cam van mn vriendin.
hopelijk is ie goed genoeg om hem online te zetten.
Net terug van de show:bigsmile:
Was een prima show![]()
Ik had volgens mij nog wel wat fpm mensen gezien, vriend van mij zei"haha, daar heb je de hele fpm-crew" en er keken er een paar om..:toung:
Nou het was lastig te vinden, maar uiteindelijk samen met nog meer freaks de plek gevonden.
Ik vond de show een beetje tegenvallen. 1400 shells met een max. kaliber klopte wel, maar vond er veel kleinere kalibers tussen zitten. Dat vond ik wel jammer. Verder zaten er wel leuke, en speciale effecten bij. De finale was ook goed. Over het algemeen een goede show, maar ik had door de verhalen vooraf wel wat meer van verwacht.
Verder was de taart van Peter erg lekker. Jammer dat de taart een beetje plat was.
Ik heb gefilmd met een camera van een vriend, en zal het filmpje z.s.m. uploaden.