Vuurwerk023
Registered User
Je hoort wel bijna iedere dag een vuurwerk verbod graag jullie mening hierover en denken jullie dat dit ook door gaat? Ik ben bang van wel maar mijn vrienden zeggen van niet dat het gel*l is.
Als het de komende 5 tot 10 jaar niet erdoor komt denk ik dat we dicht bij het moment zitten dat er Europese regelgeving over van allerlei zaken is/komt en dus waarschijnlijk ook over vuurwerk. Dan is het aan de heren in Brussel om hierover te beslissen en dan is het maar net of er meer rechtse/linkse Euro parlementariërs zijn op dat moment. De rechtse hebben er weinig problemen mee maar als het aan links ligt kunnen we het wel vergeten. Gewoon afwachten en genieten zolang het nog kan.Als ik op mijn gevoel moet afgaan denk ik dat we over/binnen 10 jaar een verbod hebben. De komende jaren zal het er nog niet doorheen komen, maar denk echt dat het zal gebeuren.
Ik denk dat als dat gebeurd, een hele grote groep mensen afreist naar de stad achter de duinen.
Maar goed, gelukkig is het nog niet zover, en hopelijk zit ik er naast. Dus ik geniet ervan zolang het kan!
Nee hoor, er komt geen vuurwerkverbod. Maak je daar maar geen zorgen over.
Komt er niet , en al helemaal niet in deze tijd Arno tegen Geert wie zou dat nu gaan winnen