Chainthunder

djara

Registered User
wat is het verschil tussen die van zena (60 shots) en die van bonbrige (100/500 shots) ?

ten 1ste Merk. original - bonbridge
ten 2de grote. 60, 120 s - 100,500S

Belangrijkste!! volgens velen (en ik ook) die de bonbridge versie al meerdere jaren afsteken zit er veel meer geweld in de mat van bonbridge. ze gaan ook harder dan de versie van original.

MrFirew0rk

Registered User
ik had afgelopen jaar een Chaint thunder 600 EN niet die van bonbridge hier een foto :
ct6001bv9.jpg

ct6002hi2.jpg

en hier een met ct 600 Ct 240 en 2X ct 60
s2uo6.jpg

PeterVuurwerk

Registered User
Die is niet van original. Deze is van Phoenix en de kleinere versies worden verkocht door Original. Of heb ik iets gemist, en zijn deze officieel daar te koop?

thunderboy

Registered User
ten 1ste Merk. original - bonbridge
ten 2de grote. 60, 120 s - 100,500S

Belangrijkste!! volgens velen (en ik ook) die de bonbridge versie al meerdere jaren afsteken zit er veel meer geweld in de mat van bonbridge. ze gaan ook harder dan de versie van original.

Original heeft geen 120 shots mat, dat ten eerste. Ik steek ook al jaren chains af van beide merken, en om nou te zeggen dat er veel meer geweld zit in de Bonbridge matten, sluit ik me al niet bij aan. Ik vind wel dat de Bonbridge matten beter zijn afgewerkt. Ik had dit jaar 8 chains van 60 doorgelont, en dat gaat toch hard hoor.
http://video.google.nl/videoplay?docid=7583693496040675616&hl=nl
Toch blijven het schitterende matten, kwalitatief wat verschil, maar zekers hetzelfde geweld, van beide merken, hopelijk komen er wat nieuwe varianten op de markt dit jaar:cheesy:

Grtzz TB

Laatst bewerkt:

remio

Registered User
ik denk dat juist door de afwerking van bonbridge dat ze ook " harder" gaan omdat ze simpelweg mindere weigeraars in de matten hebben. bij die van original vond ik van een 240 sh mat soms wel 40-50 weigeraars of geplofte knallers en bij de bonbridge vond ik nagenoeg niets terug....

PeterVuurwerk

Registered User
ik denk dat juist door de afwerking van bonbridge dat ze ook " harder" gaan omdat ze simpelweg mindere weigeraars in de matten hebben. bij die van original vond ik van een 240 sh mat soms wel 40-50 weigeraars of geplofte knallers en bij de bonbridge vond ik nagenoeg niets terug....

Vind ik ook. Ik denk dat ik dat mede door de verpakking komt. Bij de Phoenix matjes zitten ze dus alleen in papier verpakt. Gelijk bij het overhandigen bij de des betreffende winkel zie ik al dat het matje in het papier bungelt, en langzaam maar zeker de lontjes losser gaan zitten.
Daarintegen bij de Bonbridge versies, is dat dus totaal niet het geval. De mat wordt ondersteund door het karton, pas als je de mat uit de doos haalt en de lusjes hebt doorgeknipt, ga je de mat pas belasten.

MrFirew0rk

Registered User
van mijn CT600 vond ik niks meer terug En hij was zeker heftig iegenlijk zelfde als die van thunderboy Alleen dat nog ietsjes langer

havenmeester

Registered User
ik had afgelopen jaar een Chaint thunder 600 EN niet die van bonbridge hier een foto :
ct6001bv9.jpg

ct6002hi2.jpg

en hier een met ct 600 Ct 240 en 2X ct 60
s2uo6.jpg

ik had afgelopen jaar een chainthunder 1200 shots met precies hetzelfde papier en die was van GBV. Ik denk dat iedere importeur zijn eigen logo erop plakt of zit dit anders?

Sp@cem@n

Registered User
Weet niet of het al gepost is maar heb vandaag ook de chainthunder versie van Wimmers gehaald.
In de vitrine ligt de Chinathunder van Bonbridge maar je krijgt een Stormthunder van Hello Fireworks. Overings is de doos waar hij in zit wel hetzelfde.

spanish cracker

Registered User
ik had vorig jaar een chinathunder 500 van bonbrige en jezus van een kabaal kwam daar vanaf, dit jaar zeker meer dan één.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan