Chainthunder

The Barcode Man

Registered User
35 Euro voor de 500 shots chainthunder kopen of niet ?

Als je ze zelf niet kan halen is het een (dure)nette prijs.
Hiermee wil ik zeggen...er is geen betere nitraatmat als de CT500, plezier beleef je er altijd wel aan:cool:
Beetje zoeken op het forum wil ook nog eens helpen...ze kosten 25 euro:rolleyes:

bollehenk

Registered User
Ok, bedankt voor de info. Dan neem ik aan dat als er over een 2000 schots gepraat word, dat het om een hindoerol gaat of?

Hindoe rol is volgens mijn in 1000 shots en 3000 shots en 4000 shots maar 2000 zit er niet tussen dacht ik hoor,
maar de 2000 die jij bedoelt is van original fireworks dat is een Mandarin 2000 nitraatmat ik hoop dat je hier mee wat kan,

gr

Tony

Administrator
Medewerker
Daar kan ik inderdaad wat mee, en de Mandarin 2000 nitraatmat, is dat wat?

gr

Blijf AUB on topic. Chainthunder heet de thread.
De manderin 2000 word ergens anders vast wel besproken (Zena/Original Forum) en zo niet dan kan je daar een thread voor aanmaken. Maar gebruik eerst de SEARCH..

Tony

Administrator
Medewerker
Iemand nog iets gehoord over de 1500 sh chainthunder. Meen dat Toon daar vorig jaar mee kwam aanzetten.

Uuhhh niet dat ik weet maar in ieder geval niks (meer) over gehoord. Hopelijk komt er snel weer wat nieuws van het Alpeco front want ik vind het behoorlijk stil.

Mella^

Registered User
Eergister een 60 shots ChainThunder afgestoken.
Leuk ding, wel zeer snel weg!

Als een 2000 ChainThunder al niet bestaat, kan ik zeker weten aannemen dat ik ook geen 10,000 kan krijgen? Een jongen heeft het me wel gezegd!

Laatst bewerkt door een moderator:

Schuim

Moderator
Medewerker
En Bex dan? die had ze (vroegah) toch ook?
Of heb ik dat nou dan weer fout.

Ben ook inderdaad ooit eens een foto van een 10k nitraatmat tegen gekomen, samen met een 5k

Tony

Administrator
Medewerker
Alpeco is volgens mijn de eerste met deze matten op de markt gekomen. Toen zaten ze nog niet in verpakking maar waren ze gewoon los zoals we ze kennen als de piraten matten en de grote was een klein rolletje.

markor

Registered User
heb dr geen foto meer van. stond vorig jaar wel op de site. De knallers die dr aan zitten zijn wel wat groter dan die van de chinathunder.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
heb dr geen foto meer van. stond vorig jaar wel op de site. De knallers die dr aan zitten zijn wel wat groter dan die van de chinathunder.

Heeft hier ook op de site gestaan, een doos met 3 stuks erin. Dit was alleen niet een chainthunder!

Bovenaan