Chainthunder

djara

Registered User
Bex heeft wel degelijk een nitraatrol gehad in de vorm van een 10.000 klapper. kheb deze rol namelijk zelf gehad ruim 8 jaar geleden. de naam was BEX nitraatrol en het zag er eigenlijk gewoon uit als een 10.000 klapper maar dan met hardere knallen en flitsen. toendertijd wist ik niet eens wat bex was. khad via een handelaar deze rol gekocht en hij beviel prima!

edvp

Registered User
Op andere sites wordt gemeld dat de "thunderstorm" nitraat mat lang niet zo goed is als de "china thunder" nitraat mat. Is er iemand die dit kan bevestigen?
Ik vind het namelijk raar, dat ze er nagenoeg het zelfde uitzien en dan de kwaliteit erg verschild. Weet apelco hier misschien meer van?

P

poziloc

Guest
Deze mat komt ook niet bij Alpeco vandaan en ik neem aan dat hun hem niet kennen

shameblaster

Registered User
Hallo, Ik kan een chainthunder (100s) van het merk "phoenix" kopen, kennen jullie deze hier?
Ik zag op pagina 11 het woord phoenix af en toe terug maar er staan niet echt ervaringen bij.

Reinierk

Registered User
Heej !

ik weet de prijzen in belgie van de chainthunder 500. (25 euro)
die zal ook waarschijnlijk wel goedkoper zijn bij een groote afnamen.

maar ze worden me nu aangeboden voor 50 euro, is dat een redelijk prijs?
of te duur? (amazed)

Thomaaa

Registered User
Heej !

ik weet de prijzen in belgie van de chainthunder 500. (25 euro)
die zal ook waarschijnlijk wel goedkoper zijn bij een groote afnamen.

maar ze worden me nu aangeboden voor 50 euro, is dat een redelijk prijs?
of te duur? (amazed)

Ik vind het wel erg duur hoor, de normale prijs in de winkel is tussen de 25 en 30 euro. en nou wordt die eigenlijk voor het dubbele verkocht. maargoed, je heb dan wel een goede mat :)

Reinierk

Registered User
Ik vind het wel erg duur hoor, de normale prijs in de winkel is tussen de 25 en 30 euro. en nou wordt die eigenlijk voor het dubbele verkocht. maargoed, je heb dan wel een goede mat :)

Dan ga k=ik dr =er ff =even wat van af snoepen :)
aangezien k=ik tog=toch dr=er meer dan 5 van plan bent te gaan nemen :D

tnx voor de snelle reactie

Laatst bewerkt door een moderator:

looneytunie

Registered User
Dat is een prijs waar ik toch echt voor zou passen.
Het is natuurlijk en erg mooie en bijzondere mat, je valt er natuurlijk wel mee op. Maar om er 50,- voor neer te leggen. Het is toch maar max een minuut.

En als hij straks nog veel matten over heb gaat die misschien toch nog wel in prijs zakken, daar zou ik eerder op wachten.:amuse:

zopan

Registered User
heb ze gewoon voor 25 euro per
stuk gekocht bij mijn contact persoon totaal 10 stuks en nee niet om dat ik er 10 heb af genomen

Fire Fox

Registered User
Hallo, Ik kan een chainthunder (100s) van het merk "phoenix" kopen, kennen jullie deze hier?
Ik zag op pagina 11 het woord phoenix af en toe terug maar er staan niet echt ervaringen bij.

Denk dat je 2 dingen door elkaar haalt, en wel:

- Bonbridge ChinaThunders; zijn er in de maten (2x)100 shots en 500 shots

- Phoenix CelebrationCrackers; zijn er in de maten 60 en 240 shots (oa te koop bij Zena)

Kwa knal schelen de bonbridge en phoenix matjes niks, alleen de kwaliteit/afwerking van die van bonbridge is wat beter :blink1:

Koetje

Registered User
Lekker lekker lekker!! Ik heb er weer van genoten, 3dubbel gelaagd opgehangen met een paar dozen trueno´s er doorheen, wat een geweld weer.

MichelAngelo

Registered User
Dit jaar voor het eerst een 600 opgehangen. Had wat langer plezier, maar het geweld is toch wel wat minder.
Volgende keer leg ik 'm weer lekker op de grond. Naar mijn idee toch wat beter.

vincer

Registered User
Heerlijk!!!
Had een karton ct500 en hier 3 matten van 3 gemaakt en 3 los.Wat een geweld en heel veel gejuich van omstanders. Helemaal geweldig. Ik heb de lossen matten neergelegd en de andere opgehangen. Zit nu nog met een piep in mijn oren.

loof0003

Registered User
Zou het kunnen dat de chainthunders iets anders waren als voorgaande jaren? ik had er 4 van 500, maar er vlogen allerlei dingen weg ook, leken wel spinners, en ik kreeg ook de indruk dat ze minder hard gingen als anders.

Pirate

Registered User
4 aan elkaar en het eindje opgerold (dit werkte helaas niet zoals ik hoopte) al met al veel beter dan een 100k m.i.

Bovenaan