Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
blijt apart. de 500 zit gewoon in zelfde verpakking. die van mij had al 4 maanden gewoon netjes opgeslagen gelegen dus vochtig denk ik ook niet. ook hier zeer slecht tempo, veel spuiters en weigeraars.
even afwachten wat t onderzoek doet en hopen op een uitslag van alpeco in dit topic.
Ik vond hem ook een stuk minder. Ik dacht eerst dat het aan mij lag. De 1e had ik opgehangen. Ik vond hem zo niet zo super terwijl ik hem altijd op hang.
De 2e heb ik dus maar neergelegd wat ik nooit doe (gaat me te snel), maar het was geen oorlog wat je normaal gesproken wel zou verwachten. Hij was voor een chainthunder gewoon erg traag en hij kietelde m'n oortjes ook niet zo erg.
Negatieve reacties mensen ik heb totaal geen moeite gehad met mijn chinathunders. Super waren ze een genot, maar af en toe schoot er wel wat weg maar dat gebeurd wel vaker.
Afgelopen jaar wisseling niet gehad.
Dat jaar er voor wel.
Echt topmatjes.
Ik had die met 500 shots.
Ik betaalde 18,75 per stuk als ik het me goed herinner.
Voor 12 stuks was dat dan...
Hoop dat ik ze dit jaar weer tegen kom.
Ik had ze opgehangen, zo dat 3/4 van de mat hangend af ging. En 1/4 van de mat op de grond viel en snel af ging. Buren stonden met vingers in hun oren.
Ik had een karton 500 shots en ze gingen allemaal goed. Toch wel hetzelfde als voorgaande jaren. Wel schoten er af en toe een paar knallers spuitend weg, het staat nog op film zal ik binnenkort even uploaden.
Karton prijs 18.75 per stuk klopt niet.