Chainthunder

Pirate

Registered User
Is een gerolde of in de doos aangestoken chaint geen probleem dan, niet dat je de helft brandend voor je harses krijgt bedoel ik .....

(Weleens 1 zo'n dingetje tegen me voorhoofd gehad en dat doet al zeer)

nummie

Registered User
Zojuist drie van 500 st. tegelijkertijd ontstoken.. WOEI!!!!!!

mooi was ook dat ze alle drie vlak voor het einde even inhielden (ik dacht het is afgelopen) en toen nog effe 5 seconden loeisnel oorlog maakten!

Ik had het morgenavond willen doen maar door het weer en vooral omdat iemand anders in de flat net een legale mat afgestoken had... *hehe* (tong)

Emek

Registered User
ik heb nu de 500 dit is de eerste keer dat ik een chainthunder pak ik ad elk jaar de 100k maar laat ik maar eens een chainthunder proberen goeie reacties over gehoord :)

Firespree

Registered User
Nou je merkt vanzelf dat ie niet zo lekker uitrolt als je die touwtjes (4 ofzo) niet losmaakt (win)
Kijk maar gewoon op je rol je ziet ze vanzelf losknippen en uitrollen en knallen
Succes
(radar)

Pirate

Registered User
Zojuist drie van 500 st. tegelijkertijd ontstoken.. WOEI!!!!!!

mooi was ook dat ze alle drie vlak voor het einde even inhielden (ik dacht het is afgelopen) en toen nog effe 5 seconden loeisnel oorlog maakten!

Ik had het morgenavond willen doen maar door het weer en vooral omdat iemand anders in de flat net een legale mat afgestoken had... *hehe* (tong)

Ja regen morgen ???

Ach hier in de buurt kunnen ze ook niet wachtten ... zal altijd zo zijn. De meeste zijn zondagmiddag los denk ik en bijkopen gaat niet ...

ramontje

Registered User
Ik moet het nog zien hoor die regen :S vandaag heeft het hier alleen tegen de avond geregent :p maar goed morgen avond 3 stuks kan niet wachten filmen !(win)

nummie

Registered User
Eigenlijk wordt dit offtopic maar de kans op regen is inderdaad groter geworden maar door de temperatuur en wind is de straat al snel weer droog na een bui hoor.

Verder gaat de Chain Thunder echt niet uit als hij op een vochtige straat ligt... als er maar geen echt water ligt.

Verder stook ik de verwarming de laatste week al wat hoger (en 's nachts minder koud) want dat heeft dikwijls een goed effect op het spul.

Vanochtend om 10 uur ging er al verderop in de straat een blizzard batterij ofzo de lucht in.. beetje zonde overdag maar de kerkgangers hebben er vast van genoten (tsja mogelijk met opzet dat tijdstip gekozen).

MichelAngelo

Registered User
Nou ik heb ter afsluiting om half twee m'n 500-tje gewoon neergelegd en hij was weer waanzinnig. Ik stond in de wind en dus in de rook en het geluid.
Ik had (heb nog) gewoon piepende oren.

Koetje

Registered User
Ik had weer een karton, standaard de laatste jaren. 3 op mekaar en dan hangend aan een paal, blijft echt geweldig. Buurman had een 100.000 maar die haalt het bij lange na niet bij de chainthunders. Als eindsalvo een trosje Treuno´s is ook een aanrader trouwens

euroknaller

Registered User
Wij hebben 6 chainthunders aan elkaar gemaakt en het laatste deel opgerold laten zitten! Voor het opgerolde stuk had ik een aantal nitraatjes er af gehaald zodat er een kleine pauze zit tussen de mat en de "eindbom" want dat vind ik mooier dan dat het aansluit!
Eigenlijk is een eindbom van 2 grams knallers dan overbodig want dit ging echt hard!
Pijn aan m'n oren en een schitterende afsluiting van nieuwjaar!

postvoordennis

Registered User
Kan het zijn dat de chainthunders van dit jaar zachter gingen dan vorig jaar? Vorig jaar en dit jaar hadden we een chinese rol met een aantal chainthunders erachteraan, alleen dit jaar vond ik de overgang veel minder!

Ook was er een gedeelte in de mat dat de chains alleenmaar gevlogen als soort van 'visjes' dat was echt vaag, nog nooit eerder gezien. Ik zal het filmpje ervan wel online zetten. (deze chains kwamen van Alpeco)

Plum Bloom

Registered User
Ook in mijn Alpeco-Chain zat een hapering en ook ik meende vorig jaar meer geweld te hebben gehoord. Daarnaast heb ik bij het opruimen tientallen weigeraars aangetroffen. Had 'm opgehangen in een boom (de aanpalende struik hoeft voorlopig niet meer te worden gesnoeid, dat weer wel....).

ramontje

Registered User
hier had ik dus ook last van bij mij zijn der 2 gewoon uit gegaan(con) ff wachten tijdje zodat ie zeker uitwas aan de andere kant lontje der in en weer verder dat was het enige probleem wat ik had,voor de rest deden ze het super zoals van ouds kort en krachtig (win)

Pirate

Registered User
@postvoordennis : misschien was de chinese rol eindelijk juist weer eens goed .... (de mijne was beter dan voorgaande jaren iig)

wat betreft de chaints, ik had nog voorraad, dus 'oude' gingen uiteraard prima ...

Bovenaan