500 Grams potten in NL !

5pyroman5

Registered User
die hollandhooters verkoopt belgisch consumenten vuurwerk, en ook dat mag niet lijkt me zo ;)
Maar om ontopic te blijven, ik denk dat we het beste kunnen wachten tot de prijslijsten er zijn want dit schiet allemaal niet echt op toch?

Laatst bewerkt door een moderator:

Schuim

Moderator
Medewerker
verkopen aan pro's he..

Maar mag hier dit jaar ook dus, als de tube's de max maar niet overschrijden.

Schuim

Moderator
Medewerker
Klopt.. maar onthoud nou wel eens dat er niet meer dan 15gram per tube in mag.

Dus we zitten nog niet aan de belgische maatstaaf.
Klinkt heel mooi..
Maar is gewoon een beetje mooier geworden ;)

Schuim :w

Heineken

Registered User
Het word inderdaad niet groter (buiten het aantal schoten) en indrukwekkender per schot maar ik denk dat het met meer schoten leuker word om een eigen show te maken. Het word dan misschien wel wat duur maar dan is het ook niet na een minuut afgelopen en gaat het lekker door.

P

poziloc

Guest
1 ding mag ik hopen!!! en dat is, dat de nieuwe potten met een groter aantal schots een stuk sneller worden en niet zo traag als de 19 schots potten van nu

horsebrand

Registered User
Ja Poziloc met sommige potten van nu kun je geen oorlog winnen.
Vier seconden tussen iedere schot maakt het alleen maar langdradig.

brian the freak

Registered User
horsebrand zei:
Ja Poziloc met sommige potten van nu kun je geen oorlog winnen.
Vier seconden tussen iedere schot maakt het alleen maar langdradig.

Ja maar aan de andere heb je er wel weer langer plezier van. moet niet TE langzaam geschoten worden natuurlijk. :)

MrFirew0rk

Registered User
poziloc zei:
moet ongeveer 1 sec tussen zitten...dan heb je een mooi tempo

en het vult gelijk de lucht wat meer en het wordt wat spectaculairder en in fanshape etc zal het best leuk worden :)

Heineken

Registered User
MrFirew0rk zei:
en het vult gelijk de lucht wat meer en het wordt wat spectucalairder (ofzo iets weet niet precies hoe je het schrijft :eek: ) en in fanshape etc zal het best leuk worde :)

Fanshape gaat te snel. Na 4 schoten is het meestal al gedaan daarom ben ik niet echt zo'n fan van Fanshapes. Maar met 500 gram kan het natuurlijk lekker groot worden.

Thundah

Registered User
Ik vind dat er véél te hard gejuichd wordt dan nodig. We zijn nu niet tevreden met de NL potten. Waarom niet? "Ja, het zijn van die lullige effectjes!" Over te weinig shots hoor je NOOIT wat. Nu is er sprake van een wetsverandering dat er meer shots toegelaten worden, en nu gaan we opeens roepen dat dat altijd al mis is was in Nederland. Tuurlijk, het is beter dan niets, maar we gaan geen potten krijgen die mooie, volle effecten gaan geven. Alleen een langdurigere half-gevulde lucht.;)

sander16

Registered User
als er dan meer schoten zijn is de lucht dan toch ook meteen beter gevult dus is dat ook mooier :p

ik wil echt dat ze komen en ik zal en wel 1 of meer in mijn assortiment hebben dit jaar :*

jetztgehtslos

Registered
het zou in mijn ogen een verbetering zijn als de tubes van bestaande potten richting maximum (15 gram pts) zou gaan. of dat bestaande potten die al aan de 15 gram pts zitten iets meer tubes krijgt. bv van 12 schots naar 20 schots.
en dan dat de prijs hetzelfde blijft of iets stijgt.

dan hou je waarschijnlijk producten die kwalitatief beter zijn dan wat je nu al hebt en niet de extreme prijzen als die men ongetwijfeld zal gaan vragen voor de "flower beds".

misschien dat ik de enige ben, maar ik zou liever een kwalitatieve impuls zien in plaats van een innovatieve impuls. immers, innovatie zal er toch altijd wel zijn, verbetering van kwaliteit is schaarser.

P

poziloc

Guest
deze potten komen er toch ook? maximaal gevuld per tube.
het is gewoon een kwestie van slim inkopen doen.

MrFirew0rk

Registered User
poziloc zei:
deze potten komen er toch ook? maximaal gevuld per tube.
het is gewoon een kwestie van slim inkopen doen.
Inderdaad ,Er zullen heust wel mooi tussen zitten ,Maar 1 ding wat ik niet snap is ze zeggen 16 shots potten van 500 gram hoe is dit mogelijk? (weet niet meer precies hoeveel shots het waren onder de 19 in iedergeval.)
en het zal wel goed komen we mogen al blij zijn dat de gram per cake omhoog is gegaan ]:) en er komen zeker wel cakes van max gevulde tubes met meerdere shots te gelijk/sneller achter elkaar Etc. of te wel de lucht is beter gevult en het wordt een stuk leuker :)

Beekje

Registered User
@MrFirew0rk

Waar heb jij dat gezien dan? Want nogmaals het kan niet zo zijn. Een cake wordt maximaal gevuld per Tube van 15 gram en dan tot 500 gram maximaal.

Dus bij 16 schoten krijg je gewoon hetgeen wat het al wettelijk was. Dus als je het ervoor over hebt zul je gewoon cake's met meer schoten moeten aanschaffen wil je van meer kunnen genieten.

MrFirew0rk

Registered User
Beekje19 zei:
@MrFirew0rk

Waar heb jij dat gezien dan? Want nogmaals het kan niet zo zijn. Een cake wordt maximaal gevuld per Tube van 15 gram en dan tot 500 gram maximaal.

Dus bij 16 schoten krijg je gewoon hetgeen wat het al wettelijk was. Dus als je het ervoor over hebt zul je gewoon cake's met meer schoten moeten aanschaffen wil je van meer kunnen genieten.

Dat weet ik, ik kan het ook niet terug vinden.
messchien was het foute info of heb ik het verkeerd gezien |:(

Bert

Registered User
Op http://www.vuurwerk-hol.nl/ staan al redelijk wat potten met het aantal gram erbij vermeld. Helaas nog geen prijzen maar je kan al ongeveer een idee krijgen wat voor een spul er op de markt gaat komen. Hier wat producten met het aantal gram erbij:

Black Smith
- Missele Triangel 666 shots 442 gram Whistling to crackling tail
- Shock Wave 7 x 7 shots 500 gram
- Super Blaster 19 shots 285 gram red,green with blink peony hoogte +/- 30 mtr. +/- 30 mtr.hoog
- Ying Yang 18 shots 270 gram Golden tail tail to blue star and golden glitter willow

Brilliant
- Outblast 61 shots 500 gram red/green/yellow/silver/blue tail to blue star and red/green/golden/silver/blue glitter
- Punisher 35 shots 460 gram Brocade crown maine to brocade crown
- Rolling Fire 31 shots 350 gram silver fish,red strobe, crackling comet tail, green strobe with purple peony, silver strobe with blue peony and yellow chry. hoogte +/- 30 mtr.
- The Wave 5 x 5 shots 350 gram

Diamond
- Professional Serie Cougar Cake van 60 shots en 480 gram
- Professional Serie Eagle Cake van 63 shots en 500 gram
- Professional Serie Leopard Cake van 25 shots en 360 gram
- Professional Serie Lion Cake van 20 shots en 300 gram
- Professional Serie Lynx Cake van 42 shots en 500 gram
- Professional Serie Snake Cake van 35 shots en 485 gram
- Professional Serie Wolf Cake van 30 shots en 450 gram
- Professional Sier Bear Cake van 36 shots en 400 gram
- Professional Sier Tiger Cake van 42 shots en 300 gram

Diversen
- Finale Show 192 shots 500 gram red/green/yellow/blue star (2x),green/golden/silverglitter willow,red/white blue thunder (2x)

Dynasty Fireworks
- Barcelona 24 shots 360 gram
- Batle 35 shots 495 gram
- San Francisco 88 shots 380 gram
- Skyscraper 49 shots 500 gram
- Stars over Parijs 21 shots 310 gram

First Class
- Ea Stars 80 shots 500 gram red tail to red green, green tail to glitter, white tail to crackling
- Too Wonderful 20 shots 300 gram
- Tracer 36 shots 500 gram

Titanium Collection
- 6 Steps 28 shots 420 gram Brocade crown tail to brocade crown
- Dessert Eagle 37 shots 490 gram Red/silver/golden glitter willow
- The Matrix 350 gr. 324 shots, whistling to crackling peony. hoogte +/- 18 mtr.

Er zitten ook vernieuwde producten tussen die dit jaar met meer kruit op de markt worden gebracht.

Bovenaan