500 Grams potten in NL !

duitje

Registered User
Maar het is hoe meer buisjes erin zitten hoe goedkoper het word ;) Als je bv 1 losse koop is duurder dan een pot van 13 schoten en die is weer duurder dan die van 26, dus het zou nog kunnen meevallen :)

Groeten Kees

Heineken

Registered User
Maar daar ga ik echt niet van uit. Het vuurwerk in Nederland is al zo duur vergeleken met de omliggende landen.

mikeyvwfreak

Registered User
De prijzen zullen ook aan het merk liggen, kijk naar de ferro style collectie die is nu al aardig duur . Maar pro-line daarin tegen is niet zo super duur. conclusie :het merk speelt ook een grote rol in de prijzen.:) :w

Great:Mikeyvwfreak

Patrick

Registered User
Juist als het spectaculairder gaat ogen dan zullen de importeurs de prijzen omhoog gooien. De gek betaalt het er toch wel voor en hun kunnen vervolgens flink cashen. Dus als die apparaten te duur worden, dan laat ik ze mooi links liggen en lont ik wel een paar mooie en betaalbare 19 schots potten uit België aan elkaar.

Grizmo Raizor

Registered User
Je hebt weer eens helemaal gelijk Afcajax!! Ze denken boven in Den Haag dat wij het alleen doen om de inhoud/kruit van een pot, maar vergeten dat de prijs toch de belangrijkste factor is waar wij naar kijken en dat dit de reden is waarom wij massaal naar Belgie gaan, toch?

Laten ze de potten een beetje betaalbaar maken, dan koop ik ze misschien wel weer hier.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
WORD WEER TIJD OM ON TOPIC TE GAAN!!!

het is al vaker vermeld speculatie's over prijzen e.d. daar wachten we nog mee todat ze bekend zijn...

BMW-freaky

Registered User
En de advertentie waarover op de vorige pagina gesproken werd staat inmiddels weer online: Klik..

Met z'n Sinomex.. |:( Komt voor de rest ook een beetje op mij over als een misleidende advertentie. Alsof ze echt de enige zijn in Nederland die dit jaar deze artikelen mogen verkopen..

Heineken

Registered User
Toeval? Ik heb het niet op die duitse sites, m'n duits is ook dramatisch dus ben daar niet te vinden.

En jammer dat het aantal gram in de pijlen gelijk is gebleven want er kan veel meer gram in als het aan mij ligt. En er moet niet zo veel stijgkracht in zitten want de meeste pijlen knallen veelste hoog uit elkaar en daarom word het effect ook kleiner.

Groeten,

Bovenaan