500 Grams potten in NL !

rollingthunder

Registered User
Klopt dat er verder nog geen info over bij staat,het zijn namen van verschillende merken..
Ik geloof o.a brilliant..ook zal verdere info over de blokjes redelijk snel beschikbaar zijn.
Wanneer weet helaas niet.

Mooie foto's trouwens !!
Ik had jullie ook nog gespot tijdens de verkoopdagen,had het alleen te druk om even een praatje te komen maken :)

Laatst bewerkt door een moderator:

mickeyzegtboem

Registered User
ook vanuit het broekhof kamp begint er wat info binnen te sijpelen,
ter keuring worden aangeboden:
de SUPER mantonix (1024shots) en een grote broer van de turbobox (dacht 250 shots, met meerdere effecten).

van de andere nieuwe artikelen houd ik jullie nog wel op de hoogte.

Tony

Administrator
Medewerker
mickeyzegtboem zei:
de SUPER mantonix (1024shots) en een grote broer van de turbobox (dacht 250 shots, met meerdere effecten).

ALs de SUper Mantronix er doorheen komt zou dat helemaal geweldig zijn. Deze waren volgens voorheen alleen voor de prof. schieter te koop. Volgens mijn moet er ook ergens een filmpje van dit stukje vuurwerk online staan.

Mattenfreak

Registered User
Tony zei:
ALs de SUper Mantronix er doorheen komt zou dat helemaal geweldig zijn. Deze waren volgens voorheen alleen voor de prof. schieter te koop. Volgens mijn moet er ook ergens een filmpje van dit stukje vuurwerk online staan.

Showtje in Huizen werd ie 2x gebruikt.

Rechter muisknop doel opslaan als!!

Bij de 4:50 en 7:30 beginnen ze geloof ik. ;) Geweldige dingen!

Huizen_2006_0039vwc.jpg

:w

BMW-freaky

Registered User
Hmm klinkt leuk, alleen is het dan weer niet te hopen dat ze net als het aantal schots ook de prijs maar grofweg x3 doen, want dan kom je aan 70 Euro voor een fluitbak. Dan toch liever bij Zena even 2 500-schots fluitbakken halen á 20 Euro per stuk, die nog heftiger zijn ook dan de legale Mantronix.

Overigens zou hij dan qua kruitgewicht ook in verhouding iets in moeten leveren, aangezien de 324-schots al 200 gram P.T.S bevat. Dan zit je dus aan 0.61 gram per schot, terwijl de 1024-schots met 500 gram maximaal 0.48 gram per schot mag bezitten.

Laatst bewerkt:

kruitsnuiver

Registered User
BMW-freaky zei:
Overigens zou hij dan qua kruitgewicht ook in verhouding iets in moeten leveren, aangezien de 324-schots al 200 gram P.T.S bevat. Dan zit je dus aan 0.61 gram per schot, terwijl de 1024-schots met 500 gram maximaal 0.48 gram per schot mag bezitten.

Is een kwestie van dat gare ''effectje'' weg laten na de fluit, want die steld tog niets voor, nu hopen dat hun daar ook zo over denken en dat ze niet minder kruit doen in de fluit.

mickeyzegtboem

Registered User
BMW-freaky zei:

de 324 shots versie bevat 162 gram P.T.S is dus 0.5 gram per schot
voor 1024 shots zou dit uitkomen op 512 gram.
zal dus een kleine aanpassing moeten worden.
overigens staat de suprermantronix op de exportlijsten al als 498 gram gemeld.

Moontan

Moderator
Medewerker
mickeyzegtboem zei:

Interessant. Hou ons inderdaad op de hoogte. Want dit zijn leuke dingen voor de mensen. De super mantronix is een geweldenaar.
By the way, hoe kom jij aan deze informatie? connecties?
:w :w

Tony

Administrator
Medewerker
Moontan zei:
By the way, hoe kom jij aan deze informatie? connecties?
:w :w

Dat is hetzelfde als 100x aan Van Basten vragen naar de opstelling. Het geheim van de Smit...

R

Ronny Vos

Guest
Even een reactie op de prijzen voor de 500gram's artikelen.

Er komen natuurlijk ook artikelen van 300 gram of 400 gram,wij mogen nu tot 500 gram.

De prijzen kun je zelf uittellen je neemt b.v een 13 shots artikel die deel je door de winkel prijs dan kom je op een bedrag per tube.

Super 4 13 shots winkelprijs €17.95 is €1.38 per tube.

Nieuwe cakebox 33 shots 15 gram per tube is 495 gram dus 33 shots x €1.38 = €45.54 dit zou de priis kunnen zijn,is wel afhankelijk van de verpakking hoeveel er in een karton gaan.

Ik denk dat er cakeboxen komen met verschillende calibers vam 10 mm tot 30mm in een cakebox om zo een groot mogelijke cakebox te maken.

Dit wordt een veruiming in het asortiment in de winkels.

P

poziloc

Guest
daarbij spelen de merken ook een grote rol qua prijs
en de effecten

djara

Registered User
Het is allemaal wel LEUK !
maar ik vindt het persoonlijk aan de ene kant wel KUT omdat mijn buurman zometeen hetzelfde vw afsteekt ! en ik niet met kop en al d`r boven uit steekt zoals gewoonlijk :p :p
maar aan de andere kant is het nu zo dat alpeco flink met de prijzen moet gaan stunten ! ;) kijk en dat is wel gunstig voor ons.

maar ik denk dat we nog ff moeten wachten met de 500 grams potten ! in ieder geval gaat het dit jaar denk ik niet lukken bij de fabrikanten :7

Groeten djara !

Laatst bewerkt door een moderator:

Tony

Administrator
Medewerker
djara zei:
Het is allemaal wel LEUK !
maar ik vindt het persoonlijk aan de ene kant wel KUT omdat mijn buurman zometeen hetzelfde vw afsteekt ! en ik niet met kop en al d`r boven uit steekt zoals gewoonlijk :p :p
maar aan de andere kant is het nu zo dat alpeco flink met de prijzen moet gaan stunten ! ;) kijk en dat is wel gunstig voor ons.

maar ik denk dat we nog ff moeten w8ten met de 500 gramms potten ! in ieder geval gaat het dit jaar denk ik niet lukken bij de fabrikanten :7

Groeten djara !

Als je goed had gelezen kon je zien dat er al fabrikanten zijn die spullen klaar hebben staan. Dit komt uiteraard omdat het bij hun vorig jaar al bekend was en de slimme hebben een voorsprong genomen op de produktie.

thunderboy

Registered User
Mantronix 1024 shots:

Ik heb hier eventueel nog een filmpje van. Als er genoeg belangstellenden zijn, zal ik m vanavond even uploaden.....tis trouwens een filmpje van FPM zelf, dus misschien heb jij m ook nog Tony..;)

Grtzzzzz TB

brian the freak

Registered User
thunderboy zei:
Mantronix 1024 shots:

Ik heb hier eventueel nog een filmpje van. Als er genoeg belangstellenden zijn, zal ik m vanavond even uploaden.....tis trouwens een filmpje van FPM zelf, dus misschien heb jij m ook nog Tony..;)

Grtzzzzz TB

als je dat doen wilt GRAAAAAAAG.

Tony

Administrator
Medewerker
thunderboy zei:
Mantronix 1024 shots:

Grtzzzzz TB

Heel veel van die oude films heb ik niet meer. En als ik ze heb staan ze ergens op bandjes maar daar heb ik er zoveel van dat uitzoeken niet te doen is. Leuk om weer terug te zien.

Bovenaan