500 Grams potten in NL !

Mantronix

Registered User
Als de Supermantronix wordt goedgekeurd komt ie zeker in mijn assortiment. Ik had 'm al een paar keer bij een show gezien en hij is absoluut zeer de moeite waard!

Mantronix

rollingthunder

Registered User
Ok meer nieuws bij hol vuurwerk.

Op de site staan nieuwe producten met het aantal gram erbij kijk onder de diverse merken naar de nieuwe producten. helaas nog geen foto's

Weer een stapje verder

edit:
neem even een kijkje bij het eigen merk(black smith) en de merken brilliant,titanium en diversen.

Laatst bewerkt:

Pieter

Registered User
Zozo goed nieuws rolling thunder.

Aantal dingen die ik zag:
Black Smith
Ying Yang 18 shots 270 gram Golden tail tail to blue star and golden glitter willow
Super Blaster 19 shots 285 gram naar peony
Titanium
6 Steps 28 shots 420 gram Brocade crown tail to brocade crown

Das klinkt toch niet verkeerd moet ik zeggen :9 Ze zijn er iig druk mee bezig.
Ben erg benieuwd naar de prijzen en natuurlijk naar het effect van de cakes.

Schuim

Moderator
Medewerker
Ja maar dat klinkt heel lekker.

18 schots golden tail to blue star, golden glitter willow met 270gram.
Dat is het belgische idiaal kwa feestvuurwerk maar dan met overtreffende trap.
En dan in NL, ben echt heel benieuwd naar de prijzen, maar vrees nog steeds het ergste kwa prijzen.

Een beetje mogen we al springen van blijdschap, maar laten we het nog laag houden ;)

Greedings,
Schuim :w

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
vind het allemaal wel heel lekker klinken inderdaad, vooral dat palm potje...

van broekhoff heb ik helaas nog geen prijzen kunnen bemachtigen, dit komt vooral i.v.m. de z.g.n. na-calculatie (wat een vies woord eigenlijk), dit heeft vooral te maken met de dollar koers en de prijzen van de UN verpakkingen(gaas kooien).
nog even wachten voor de prijzen dus.....:'(

Moontan

Moderator
Medewerker
rollingthunder zei:
Ok meer nieuws bij hol vuurwerk.

Goed nieuws, inderdaad weer een stapje verder.
Leuk om te weten dat Hol Vuurwerk hier al mee bezig is.
Ik denk dat we alleen nog erg lang kunnen wachten op prijzen.
Maar ja. Het is pas halverwege het jaar.

Laatst bewerkt door een moderator:

mikeyvwfreak

Registered User
Mantronix zei:
Als de Supermantronix wordt goedgekeurd komt ie zeker in mijn assortiment. Ik had 'm al een paar keer bij een show gezien en hij is absoluut zeer de moeite waard!

Mantronix

niet in mijn collectie maar zeker in de collectie van me vader :p :p :w

greatz :Mikeyvwfreak

Patrick

Registered User
Ik vind deze ook wel persoonlijk goed klinken

- Missile Triangel (black smith collection) - 666 sch - 442 gram Whistling to crackling tail

Fluit met crackling.. en dan 666 schots.. vet hoor ]:)

Lwdvuurwerk

Registered User
Inderdaad, de Missile Triangel lijkt me ook een mooi stukje vuurwerk als er tenminste wat tempo achter zit. Verder ben ik ook zeer benieuwd met wat voor vuurwerk de andere merken gaan komen.

Weet iemand ook waneer ongeveer de prijzen bekend zullen worden? Of zal dat pas eind november bekend worden?

gr.
Lwdvuurwerl :w

condor27

Registered User
ben ff bij de diamond collection dealer in de buurt geweest , deze krijgt eind augustus zijn bestelpapieren binnen en als hij deze heeft (incl. foto's) mocht ik deze inzien en misschien zelfs wel kopieeren en ook dan weet ik wat diamond gaat doen met de prijzen. het was een leuk gesprek met de verkoper en een geschikte man . ff afwachten dus .

Tellurian

Registered User
Zeer content met dit topic.Ik ben erg benieuwd naar de foto's zodra de folders online staan en misschien met eventuele filmpjes erbij.
De verantwoordelijken die dit mogenlijk maken zullen dit wel moeten doen willen ze de illegale handel verkleinen.Laten we dan maar hopen dat ook ooit de aantal grammen voor flashkruit verhoogd wordt.

Aangezien het vuurwerk dat de laatste jaren verkocht wordt in de winkels steeds beter knalt en mooiere effecten levert ,denk ik dat de voorgenomen kruitinhoud van de potten qua uitwerking nog weer een verbetering is.

Alvast drie bescheiden hoera'tjes voor ons allemaal...

Laatst bewerkt:

Heineken

Registered User
Johan Cruijf zei:
Elk voordeel heeft zijn nadeel

Zo kwam het letterlijk uit de mond van voetballegende Johan Cruijf. Welke nadelen zijn er hierbij te vinden? Het enigste minpunt die ik kan bedenken is dat de grotere potten ook veel meer gaan wegen. En de maximum 10 kilo blijft nog steeds gelden dus dat word een extra keer heen en weer fietsen als ze erop gaan controleren.

Patrick

Registered User
duitje zei:
Deze advertentie kwam ik tegen op marktplaats:klikkerdeklik

Groeten Kees

Hmm klinkt wel aannemelijk.. Zouden die 100.000 klappers kunnen zijn die ze ook al eens bij chinees nieuwjaar gebruikten met normaal kruit erin.
En die potten zouden in principe ook wel kunnen. Maarja.. als die 120 euro voor een 100.000 klapper is?? naja laat maar dan heb ik voor 80 euro liever ééntje met zilverkruit.

Dit is overigens hun site (zie o.a. bij zwaar vuurwerk):
http://www.hollandshooter.nl

Laatst bewerkt:

Mattenfreak

Registered User
Afcajax zei:
Dit is overigens hun site (zie o.a. bij zwaar vuurwerk):
http://www.hollandshooter.nl

Ik kijken, ik denk; verrek, die foto komt me bekend voor. En jawel hoor:

smantronix-500.jpg

En hier mijn originele:

Huizen_2006_0039vwc.jpg

Altijd leuk als sites foto's van je jatten zonder het even te melden... |:( Zeker als ze dan ook nog eens je watermerk er zonder pardon uithalen...

Die legale 100k lijkt mij toch wel een goed idee, is toch weer verbetering in Nederland en zal toch vele klanten trekken.

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Zucht.. heel fijn..

Naai ze maar flink.
Leverd je 1500 minimaal op.
Zowiezo een bud site dus

Schuim :w

Laatst bewerkt:

mattenman

Registered User
op pagina 10 van hol vuurwerk staan de diamond potten, dat lijkt mij wel vet]:) maar ik ben zooo bang dat het duur gaat worden dus is het jammer dat ik het niet kan kopen(ik heb nie zoveel geld)|:( |:(

PS: ik ga geen 100 euro aan een blok uitgeven

edit: mischien krijg ik me pa zover:)

Laatst bewerkt:

duitje

Registered User
@Heineken Helemaal gelijk in, veelsteduur ! Het is net wat de gek er voor geeft ;)
@Mattenfreak Ik zou ze gelijk mailen als ik jou was!! Lenen mag van mij wel maar niet zonder te vragen.

Als de prijzen meevallen dan denk ik dat ik wel een paar grote potten neem, anders alleen kleinere :)

Groeten Kees

Heineken

Registered User
Maar weer terug naar het onderwerp. 500 Gram klink heerlijk. Alleen nu we het over de prijzen hebben. Inderdaad! Een 200 gram pot kost al snel 25 euro. Reken dan al snel 50 euro voor een 500 grams pot. Ik denk niet dat ik het er voor over zal hebben maar 1 á 2 van deze potten is natuurlijk niet te overdreven.

Bovenaan