Zink Pijlen Nederland

Tony

Administrator
Medewerker
zijn dit de mooiste uit nederland en de hardste of zijn er andere pijlen die groter en harder gaan?

Ik persoonlijk vind het 1 van de mooiste pijlen in NL verkrijgbaar. Echt mooie effecten zoals ik ze graag ziet.
Maar smaken verschillen. Dus bekijk de films en daarna de binnenkant van je portomonee en beslis zelf of je het wilt en kan betalen.

DioR

Registered User
welke effecten hebben deze tien pijlen en geven ze een harde knal??

Je moet dit niet verwarren met de signalrakette van zink. Dit is een sierpijl. De knal is daarintegen niet slecht, maar verwacht geen dreun. Het effect is wat ik verwacht van een pijl. Zoals tony al aangeeft, bekijk de films, en oordeel in je portemonnee..
Mocht je bij de grens a12 wonen, dan verkoopt www.fireworks.nl ze voor €49,95 per pakket.

kruit snuiver

Registered User
Afgelopen week hebben wij van Party Max Vuurwerk deze pijlen binnengekregen:D

Meteen even wat foto's gemaakt, aangezien ze een nieuw uiterlijk hebben gekregen:

1z1eohg.jpg

2itm0iu.jpg

zuse86

Registered User
ik heb de pijlen vorig jaar gehad en ik moet zeggen dat het echt supervette pijlen zijn.
de effecten duren echt lang (zeker voor een vuurpijl) en als je gaat bedenken dat de prijs is voor
10 40 grammers valt dat ook nog eens reuze mee.
voor mensen rond almere, ik heb ze bij john de knaller gehaald mochten jullie geinteresseerd zijn

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zijn deze Zinkpijlen een soort Lawinepijl?
Gaat de knal net zo hard als een lawinepijl?

Nee hoor, lawinepijlen zijn verboden in nederland. Deze nederlandse Zink pijlen zijn gewoon (nou ja gewoon) siervuurwerk.

P.s. neem aub even de tijd om het e.e.a. te lezen voordat je zo'n vraag stelt.

BaasBJ

Registered User
Ik heb ze al weer besteld in Elten. Persoonlijk vind ik dit de beste pijlen die er te krijgen zijn.. Ze hebben wel een aardig prijsje, maar dan heb je ook heel wat.. Ik kan niet wachten :p

Uutgrunn

Registered User
Ik heb ze ook besteld dit jaar. Toevallig kwam ik ze tegen bij Westvuurwerk in Groningen. Ik ben zeer benieuwd naar de uitwerkingen. De filmpjes beloven veel goeds. Voor 6,50 voor een 40 grams pijl is het zeker netjes te noemen.

romaster

Registered User
Heb ze voor het eerst mee mogen maken, wat een fantastische pijlen!
Meeste hebben echt een mooi langdurig effect in de lucht, vooral de pijl met de gouden regen is prachtig.

Uutgrunn

Registered User
Heb ze voor het eerst mee mogen maken, wat een fantastische pijlen!
Meeste hebben echt een mooi langdurig effect in de lucht, vooral de pijl met de gouden regen is prachtig.

Ik kan je mening alleen maar delen, wat een geweldige pijlen! Ik heb er nog vier over voor straks op de nieuwjaarsreceptie!

KruitFreak

Registered User
De pijlen waren weer fantastisch mooi afgelopen jaarwisseling enkel waren de twee pijlen met blinker effect (zilveren dop) zeer zwak. Er waren nauwelijks blinkers te zien en ze waren nog snel verdwenen ook. Volgens mij een slechte serie.

kruit snuiver

Registered User
Had ze dit jaar voor het eerst. Erg mooie pijlen maar zoals KruitFreak al zegt vielen de blinkers mij wel tegen. Daarintegen vond ik de golden willow echt super! Zeker voor nederlandse begrippen.

Tevens viel het mij erg op dat ik van 18 van de 20 pijlen de stokken heb teruggevonden dicht in de buurt van de stookplek. Ze gaan dus echt mooi recht naar boven.

Bovenaan