Zink Pijlen Nederland

KruitFreak

Registered User
Met enige trots kan ik melden dat we het in Zeeland ook voor elkaar hebben :happy: Vanaf dit jaar daar ook de Zink pijlen te koop!!

selwyn

Registered User
worden verkocht als assortiment van 10, 5 verschillende effecten. Hoeveel er in een doos zitten moet ik even navragen.

Galaxis

Registered User
Weet iemand al meer info welke winkels deze pijlen dit jaar gaan verkopen ? de winkels die hier boven worden genoemd zijn net even wat te ver weg.... maar als het echt niet anders kan , dan maar 150km rijden , ik vind deze pijlen zo super vet !

KruitFreak

Registered User
Weet iemand al meer info welke winkels deze pijlen dit jaar gaan verkopen ? de winkels die hier boven worden genoemd zijn net even wat te ver weg.... maar als het echt niet anders kan , dan maar 150km rijden , ik vind deze pijlen zo super vet !

Van Bergen op Zoom naar Partymax is rond de 65 km. Dat valt dan toch wel mee denk ik..

Freddy

Registered User
Ik zit nog te twijfelen of ik ze zal halen. Heb een aantal mensen gehoord die ze vorig jaar in Rijswijk hadden gehaald en dat ze erg tegen vielen. Als je ze nu zou halen zou dat nog oude voorraad zijn?

In welke zin vielen deze tegen?
Ik had deze pijlen voor de 2e keer vorig jaar bij Rijswijk in bezit en na vorig jaar twijfel ik of deze pijlen weer in mijn assortiment komen. 1 pijl bleef gezellig in de buis staan, een 2 pijl kwam niet hoger dan 2 meter, beide met als gevolg een hoop afkloppende jassen van vonken. en twee andere pijlen schoten in plaats van omhoog, schuin laag langs de daken van omringende huizen.

DioR

Registered User
Hmm, toch ga ik deze dit jaar proberen.. Ondanks een aantal negatieve berichten.

En wederom citeer ik mij opnieuw en voor het laatst hehe. Ik vind dit de beste pijlen van nederland. Ik heb zelf in nederland nog geen beter assortiment meegemaakt. Was en ben nog steeds erg onder de indruk van deze pijlen!
Je zal er geen spijt van krijgen.

bridge

Bronzen Member

aangezien op dit forum vrijelijk over feestvuurwerk mag worden gesproken wijs ik erop dat vanuit bergen op zoom de echte versies dus de 75 grams, binnen pakweg 60 km te krijgen zijn. doorgaans 7 of 8 euro pst. dus nauwelijks duurder maar wel bijna de dubbele in houd.

Bovenaan