Zink Pijlen Nederland

bloodveins

Registered User
Ik zit nog te twijfelen of ik ze zal halen. Heb een aantal mensen gehoord die ze vorig jaar in Rijswijk hadden gehaald en dat ze erg tegen vielen. Als je ze nu zou halen zou dat nog oude voorraad zijn?

BaasBJ

Registered User
Ik heb ze bij www.fireworks.nl besteld en opgehaald...
Ging prima, goede service enz..
Ik had tien zinkpijlen besteld (een pakket) waarin 3 zwarte dop zaten, 3 gouden 2 witte en 2 grijze...
Ik heb al 1 zwarte afgestoken en ze ware prima:nuts:
Dus volgend jaar weer daar halen:smile1:

Son-T

Registered User
Volgens mijn zaten in de eerste serie pijlen ook blauwe doppen en die zie ik er niet bij staan. Ik hou me hart weer vast.:smile1:

DioR

Registered User
Bij www.fireworks.nl had ik 2 pakketten besteld.

Heb gemerkt dat ze (voor mij) de mooiste pijlen in het pakket hebben gelaten. Het pakket bestond alleen uit de pijlen met de Zwarte, grijze, en witte dop. Perfectie op zijn best!

Laatst bewerkt:

mrfire

Registered User

Heb gemerkt dat ze (voor mij) de mooiste pijlen in het pakket hebben gelaten. Het pakket bestond alleen uit de pijlen met de Zwarte, grijze, en witte dop. Perfectie op zijn best!

Had ik ook 3 gouden doppen 3 zwarte 2 witte en 2 grijze. zwart grijs en goud zijn de toppers

BaasBJ

Registered User

Je vergeet waarschijnlijk de gouden :cheesy:

ik vond de witte dop wel een beetje tegenvallen.. klein effect maar wel HEEL lang zichtbaar:bigsmile:

stef

Member
Filmpjes zeggen meer dan 100 woorden :cheesy: Kijk dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=VvNZhDBnTVs
Het gaat dus om de doppen wit, zwart, goud en zilver. (Alleen de groene zaten er dus niet bij..

Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Ik had precies het zelfde en kwamen bij pyrovoordeel uit Ede vandaan.
Het blijven toppers.
Ik had dus ook het idee dat dat (vergeleken 2 jaar geleden) de mooiste pijlen waren.
Ik had dus ook een setje met de doppen wit, zwart, goud en zilver.
Zie uit deze eerdere post het you tube filmpje.
Groetjes Stef

fireworkaddict

Registered User
Houd er wel rekening mee dat de Zink Pijlen van vorig jaar bij Pyrovoordeel (toen Xena) anders waren dan degene daarvoor bij Jaco Vuurwerk Ede !
Ik heb volgens mij ergens nog een foto van vorig jaar... Er zat bij het pakket van 10 pijlen nu ook een 'lanceerbuis' welke je in de grond kon steken. Maar met name de samenstelling van effecten was gewijzigd.
Ik geloof voornamelijk Zilver, Goud, 'Wit' blinker. De kwaliteit bleef wel geevenaard!

stef

Member
Ik had vorig jaar een zak met Zinkpijlen bij Jaco uit Ede vandaan.
Inderdaat prima spul gebleven.
En ja, de samenstelling qua effecten was veranderd maar nog steets met de Zink kwaliteit.
Ik geloof dat de zilver blinker er niet meer bij zat.
De rest was gelijk gebleven.

Deze Zink afsteken tezamen met een Herlat, brullende zwiegemutie geeft een geweldig effect.
Zorg er wel voor dat de Herlat eerder weg is dan de Zink.
De Herlat krijst wat langer door namelijk.
Groetjes Giron

Laatst bewerkt:
Bovenaan