Dat er dan geen stukkie weiland op of naast het trophy terrein is waar een paar tentjes kunnen staan..
Het terrein is niet zo groot als in Bree waardoor je alle ruimte nodig hebt voor overige onderdelen van de Trophy.
Dat er dan geen stukkie weiland op of naast het trophy terrein is waar een paar tentjes kunnen staan..
Eerst geeft u het vuurwerk / liefhebberij de schuld
Het terrein is niet zo groot als in Bree waardoor je alle ruimte nodig hebt voor overige onderdelen van de Trophy.
Is er dan wel voldoende parkeerplaats? En kost dit weer 5 euro?
Ik vind het inderdaad vreemd dat veel campings de trophy bezoekers niet toelaten voor 1 of 2 nachten.
Lijkt wel of het afgesproken werk is....
In omgeving Aldeneik, Maaseik zijn er enkele campings aanwezig die de mogelijkheid bieden om een tentje te plaatsen.
De zingende zaag, wat moet ik daarbij voorstellen....? :TT TT:![]()
.......We gaan bij de mascleta niet net als vorig jaar digitaal steppen. Wel hebben we uiteraard alles in Valencia bij Ricasa besteld waaronder de lijnen, cakes, candles en single shot mines.
Oude jongens, krentenbrood, blues, country band!
Oh ja, ik had nog een vraag. Komt er dit jaar wel een eerlijke, onafhankelijke jury voor de showtjes van de deelnemers ipv wie er het hardst kan schreeuwen met zn zatte hoofd?