Zena Trophy 2015 Be there!

GMP82

Zilveren Member
Re: Zena Trophy 2015 – Be there!

Welke camping? Als ik op de Trophy-site op "camping" klik, gebeurt er geen ene *********************.

Is niet door zena georganiseerd, er staat een reguliere camping vlakbij Heerenlaak. Daar werd (nu dus niet meer?) naar doorgelinkt.

Als die 1 keer overspoeld zijn door de beschonken toeschouwers die tot in de late (of eigenlijk vroege) uurtjes doorgaan, dan zijn die voor een volgende keer ook gelijk genezen.

Tony

Administrator
Medewerker

Welke camping? Als ik op de Trophy-site op "camping" klik, gebeurt er geen ene *********************.

Ze zijn op vakantie...
Een VIPtrip

De laatste dagen heb ik veel contact gehad met Zena BE.
Ze zijn op het moment echt gigantisch druk en hebben beloofd om vanaf aankomende Dinsdag weer wat tijd vrij te maken voor dit soort dingen.

KEEP CALM VIPS!
WE ARE PYROS!

Joyce

Registered User

11949373_870353836392968_634584904961185006_n.jpg

Gezellig knallen met z'n allen!!!
Like and share!
https://m.toogethr.com/group/zena-trophy
#zenatrophy #zt15

Firecrack-R

Registered User

De laatste dagen heb ik veel contact gehad met Zena BE.
Ze zijn op het moment echt gigantisch druk en hebben beloofd om vanaf aankomende Dinsdag weer wat tijd vrij te maken voor dit soort dingen.

KEEP CALM VIPS!
WE ARE PYROS!

En En En??? Al nieuwtjes?? Very impatient pyro meld zich.

Firecrack-R

Registered User

Toffe peren, die gasten van het vuurwerkmuseum.

Komen altijd creatief en nét wat anders uit de hoek dan de andere teams.

Veel succes!

Moontan

Moderator
Medewerker

Wat een geweldig leuke maar vooral spontane presentatie door het Vuurwerkmuseum. Veel succes mannen!!

GMP82

Zilveren Member

Leuk gedaan Nick! We hebben zin om de strijd met jullie aan te gaan ;-)

boozebelly

Registered User

Inmiddels een campingplaats weten te veroveren daar. Veroveren inderdaad, want je bent schijnbaar niet overal welkom... Alsof er een ontmoeting plaats gaat vinden tussen de Satudarah, Hell's Angels en Bandidos in Maaseik.
Zal ook wel eenmalig zijn in Maaseik. Als een - met alle respect - boerengat als Bree al loopt te mekkeren na de Trophy in 2014, hoeveel klachten gaan er hier dan wel niet komen? Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de klachtenlijn hoef te bemannen daaro en wens diegene die dat wel moet doen bij deze alvast sterkte.
Maar we gaan weer genieten, Zena Trophy 2015 pakken ze ons niet meer af :eyes on fire: :grin:

Z@P

Registered User

Nog meer tipjes van de sluier?

Speciale effecten? Spaans? Italiaans? Max kaliber?

Man ik kan niet meer wachten! :)

Bovenaan