Zena Trophy 2015 Be there!

Firecrack-R

Registered User
Deze vraag is waarschijnlijk al 28 keer gesteld maar ik ben toch benieuwd; worden er dit jaar ook backstage rondleidingen gegeven? Het zou toch wel erg handig zijn om dit soort informatie nu zo'n beetje vrij te geven. Want ik heb een aantal mensen die meekomen die dat erg tof zou lijken, maar i.v.m. vertrek en werktijden belangrijk om te weten of het door gaat.

En oja! Hoe zit het met de VIP tickets? Ik heb die vraag nog geen 1 keer gesteld dus dat mag vast wel een keertje.

Nog maar 15 dagen ik heb er zin iin!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Eerst geeft u het vuurwerk / liefhebberij de schuld

Ik geef het vuurwerk/liefhebberij niet de schuld.
Ik doel op mensen die zich niet kunnen gedragen tijdens een vakantie, weekend weg, of een (vuurwerk) festival.

Dus ik geef niet het vuurwerk de schuld hoor.

Dat er dingen gebeuren die niet leuk zijn, is inderdaad een probleem.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
e416447202b6be1969dcf5e73dcffafc.jpg

Bonbridge

Registered User

Moontan

Moderator
Medewerker
De hele dag vuurwerk, muziek en entertainment. En dat helemaal gratis!!.
Dat is iets wat je zelden mee zal maken. Bravo!!
Ik maak de Trophy dit jaar voor het eerst mee. Kijk er naar uit!!

jwtjuh

Registered User
.......We gaan bij de mascleta niet net als vorig jaar digitaal steppen. Wel hebben we uiteraard alles in Valencia bij Ricasa besteld waaronder de lijnen, cakes, candles en single shot mines.

Hey Tony, waarom dit jaar niet digitaal steppen? Vind dat altijd het vetste tijdens de mascleta's in Valencia...

Dennis010

Registered User
Oude jongens, krentenbrood, blues, country band!

Als dit blues, country is... loop ik aljaren naar de verkeerde blues en country bandjes te luisteren... :XD:

Ik hoop dat die middelste z'n Joeke..lelijk of wat het moge zijn wel thuis laat, mijn god.... Of je bij een slechte griek zit :grin:

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
Oh ja, ik had nog een vraag. Komt er dit jaar wel een eerlijke, onafhankelijke jury voor de showtjes van de deelnemers ipv wie er het hardst kan schreeuwen met zn zatte hoofd?

Bovenaan